یک مدل گوشی آیفون X روی شبکه LTE سریع‌تر از دیگر مدل‌ها است

0

برای کاربران بسیاری از کشورها، از جمله ایران، کمی سریع‌تر بودن یک مدل گوشی در اتصال اینترنتی LTE‌ مسلما، هیچ برتری‌ای برای یک گوشی ایجاد نمی‌کند و نمی‌تواند یک معیار انتخاب باشد.

ولی اگر باز هم اصرار دارید که بدانید کدام مدل آیفون X روی شبکه‌های LTE سریع‌تر هستند؛ نتایج یک تحقیق جدید در این زمینه را به شما می‌گوییم.

اپل روی اسمارت‌فون آیفون X دو نوع مودم LTE استفاده کرده است. برخی مدل‌ها از مودم کوالکام و برخی دیگر از مودم اینتل استفاده می‌کنند. البته؛ مدل سومی با یک نوع مودم جداگانه نیز تولید شده است که فقط به کشور ژاپن اختصاص دارد.

بنابراین؛ آیفون X شما از مودم LTE کوالکام یا اینتل استفاده می‌کند. در زمان عرضه رسمی آیفون X؛ برخی سایت‌ها از سرعت بیشتر مودم‌های اینتل گزارش دادند.

کوالکام یا اینتل

اما اکنون؛ موسسه Cellular Insights به نشریه پی‌سی‌مگزین گزارش داده است که گوشی‌های آیفون X مجهز به مودم‌های LTE کوالکام در ایالات متحده سرعت بیشتری دارند.

این موسسه آزمایش‌ها و ارزیابی‌های گسترده‌ای روی گوشی‌های آیفون X در شبکه‌های موبایل اپراتورهای معروف و رایج این کشور انجام داده است که نتایج آن را روی نمودار زیر مشاهده می‌کنید:

این آزمایش‌های تماما روی LTE Band 4 انجام شده که غالب اپراتورها از آن پشتیبانی می‌کنند. موسسه Cellular Insights اشاره می‌کند که تفاوت سرعت میان این دو مدل آیفون بسیار کم است و شاید قابل چشم‌پوشی باشد. نمودار بالا نیز این موضوع را نشان می‌دهد.

در بسیاری از کشورها؛ این مقدار از تفاوت سرعت روی شبکه LTE هیچ تاثیر بیرونی بر عملکرد گوشی یا سرعت اینترنت و دیتای کاربران نمی‌گذارد.

موسسه Cellular Insights می‌گوید شاید کاربران در شرایط بسیار خاص و محدودی متوجه تفاوت میان این دو مودم آیفون X شوند.

مودم‌های کوالکام قابلیت‌ها و ویژگی‌های به مراتب بهتر و بیشتری نسبت به مودم‌های اینتل دارند. شرکت اپل برای یکسان‌سازی قابلیت‌های گوشی‌های آیفون X؛ مجبور شده برخی از ویژگی‌های مودم‌های کوالکام را غیرفعال کند.

برای اینکه خیال‌تان بیشتر از این راحت شود و دیگر نگران نباشید که مودم LTE گوشی آیفون X شما از کدام نوع است؛ خبر خوش اینکه به‌زودی عرضه آیفون‌ X با مودم کوالکام متوقف شده و دیگر در بازار پیدا نخواهد شد.

اپل روی آیفون‌های سال ۲۰۱۹ از مودم‌های اینتل و کوالکام مجهز به قابلیت Gigabit LTE (مودم‌هایی با LTE Cat.16 و پشتیبانی از اینترنت موبایل یک گیگابیت) استفاده می‌کند و دیگر مودم‌های فعلی کنار گذاشته می‌شوند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

آخرین «نمونه» مقاوم – هر یک از اینها، آخرین چیزهای سالم به جا مانده در طول تاریخ هستند

از برخی جنبه‌های تاریخی چیزهای قالب توجهی به جا مانده، مثلا هزاران سکه از یک دوره تاریخ یا ده‌ها زره یا شمشیر یا کتاب‌های پوستی فراوان. اما برخی چیزها هم آنقدر نادر از بلایایی طبیعی و فساد و آتش‌سوزی‌های در امان مانده‌اند که تبدیل به آخرین…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.