معرفی ۵ لپ‌تاپ سنتی و هیبریدی برتر نمایشگاه CES 2018

1

در سال‌های اخیر، شاهدیم که نمایشگاه CES از محصولاتی مانند کامپیوترهای رومیزی، لپ‌تاپ و تبلت به سوی موضوعاتی مانند خودران‌ها، اینترنت اشیا، واقعیت مجازی و تلویزیون‌ها چرخش پیدا کرده است.

به همین دلیل، در نمایشگاه CES 2018 نیز شاهد معرفی چند نمونه لپ‌تاپ بودیم که غالبا هم هیبریدی و چندکاربره بودند و لپ‌تاپ کامل محسوب نمی‌شوند.

البته، شرکت‌هایی مانند دل، لنوو، ایسوس، ریزر، ایسر و نظایر این‌ها مدل‌های جدید خود را معرفی کردند ولی انتخاب بهترین لپ‌تاپ از میان آن‌ها بسیار محدود است. به هر حال، ۵ لپ‌تاپ زیر قابل توجه و ارزشمند هستند:

Dell XPS 13

این لپ‌تاپ ۱۳ اینچی از یک طراحی لبه تا لبه همانند اسمارت‌فون‌ها سود می‌برد که باعث زیبایی بیشتر آن شده است.

مدل جدید XPS 13 شرکت دل حدود ۳۰ درصد نازک‌تر و سبک‌تر شده است و مشخصات ظاهری آن بیشتر شبیه به یک لپ‌تاپ ۱۱ اینچی است. دل می‌گوید کارایی این لپ‌تاپ نسبت به مدل ۲۰۱۵ حدود دو برابر بیشتر است.

همچنین عمر باتری بهبود داده شده است و با یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی حدود ۲۰ ساعت شارژ دارد ولی روی مدل با صفحه‌نمایش UHD 4K به ۱۱ ساعت کاهش خواهد یافت.

پردازنده این لپ‌تاپ از نسل هشتم اینتل با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی SSD است. دو درگاه تاندربولت ۳ و یک درگاه USB-C دارد.

دل این لپ‌تاپ را در رنگ‌های رز طلایی و سفید نیز روانه بازار خواهد کرد. قیمت آن از هزار دلار آغاز می‌شود و هم‌اکنون وارد بازار شده است.

Dell XPS 15 2-in-1

شرکت دل در نمایشگاه CES از یک مدل XPS 15 دو در یک نیز رونمایی کرد. این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی که تبلت هم محسوب می‌شود از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل با کارت گرافیک Radeon RX Vega M سود می‌برد.

این پردازنده قدرتمند به خوبی می‌تواند صفحه‌نمایش 4K این لپ‌تاپ/تبلت را پشتیبانی کند. ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم دارد و در ظرفیت‌های مختلف تا یک ترابایت M.2 عرضه می‌شود.

ضخامت این لپ‌تاپ کمتر از مدل‌های ۱۵ اینچی غیرهیبرید است و تنها به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد. همین‌طور سبک‌تر از لپ‌تاپ‌های هم رده خود از شرکت‌های دیگر است.

لپ‌تاپ XPS 15 جدید شرکت دل گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که هم به یک تبلت بزرگ نیاز دارند و هم دنبال یک لپ‌تاپ سبک و انعطاف‌پذیر می‌گردند. قیمت این لپ‌تاپ از حدود ۱۳۰۰ دلار شروع می‌شود و قرار است آوریل ۲۰۱۸ وارد بازار شود.

Lenovo Miix 630

این لپ‌تاپ جزو اولین محصولات پس از همکاری مایکروسافت با کوالکام برای عرضه تراشه‌های هیبریدی است. مایکروسافت اعتقاد دارد که لپ‌تاپ نباید زیاد با گوشی تفاوتی داشته باشد و همیشه در دسترس و آماده به کار باشد. طول عمر بالایی داشته باشد و برای جابه‌جایی به اندازه کافی سبک باشد.

لپ‌تاپ Miix 630 دقیقا چنین مشخصاتی را دارد. یک صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی از نوع WUXGA دارد که هم‌اندازه مدل‌های سرفیس پرو است اما با دقت تصویر پایین‌ترو

این محصول در هر بار شارژ می‌تواند تا ۲۰ ساعت دوام بیاورد. قیمت صفحه‌کلید و قلم استایلوس جدای از قیمت خود بدنه لپ‌تاپ نیست و به مودم 4G LTE مجهز شده است تا کاربران همیشه اینترنت همراه داشته باشند.

همان‌طور که گفتیم، از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضلی ذخیره‌سازی سود می‌برد. نسخه‌ای از ویندوز 10 اس را اجرا می‌کند ولی قابل ارتقا به ویندوز ۱۰ پرو است.

کاربران باید تصمیم بگیرند آیا برای یک گوشی هوشمند در اندازه و مشخصات Miix 630 حاضراند ۸۰۰ دلار بپردازند. این دستگاه لپ‌تاپ از سه ماهه دوم سال وارد بازار می‌شود.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon and Yoga

شرکت لنوو در این نمایشگاه از دو مدل لپ‌تاپ ThinkPad X1 به نام‌های Yoga و Carbon رونمایی کرد.

در مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌هایی مانند صفحه‌نمایش 4K HDR، میکروفون ۳۶۰ درجه بسیار حساس به صداهای پایین، سازگاری با الکسای آمازون، نسل هشتم پردازنده‌های اینتل و دوربین شاتردار داخلی مشابه یکدیگر هستند.

تفاوت اصلی این دو مدل در طراحی و کاربردشان است. مدل Yoga یک دستگاه هیبریدی و ترکیبی لپ‌تاپ و تبلت است ولی مدل Carbon یک لپ‌تاپ سنتی محسوب می‌شود.

قیمت این لپ‌تاپ‌ هم به این صورت است که مدل Yoga از ۱۸۹۰ دلار و مدل Carbon از ۱۷۱۰ دلار شروع می‌شوند. هر دو مدل به‌زودی وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

Acer Swift 7

ایسر نازک‌ترین لپ‌تاپ دنیا را در CES 2018 رونمایی کرد. ضخامت مدل جدید Swift 7 تنها ۸.۹۸ میلی‌متر با مودم 4G LTE است. این ضخامت با برخی از اسمارت‌فون‌های رده بالای سال ۲۰۱۷ مانند آیفون X یا گلکسی اس ۸ برابر می‌کند.

یک صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با جدیدترین پردازنده‌های Core i7 اینتل را استفاده می‌کند و مجهز به اسکنر اثرانگشت با فناوری ویندوز هلو است. ایسر مدعی است که ۱۰ ساعت تمام شارژ باتری نگه می‌دارد در حالی‌که روشنایی صفحه‌نمایش آن بسیار بالا و خیره‌کننده است.

قیمت این لپ‌تاپ کمی گران و ۱۷۰۰ دلاری است. از ماه مارس وارد بازار می‌شود و برای افرادی که می‌خواهند همیشه یک لپ‌تاپ همراه خودشان داشته باشند؛ گزینه خرید مناسبی در سال ۲۰۱۸ است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. سهند ناجی می گوید

    این لپ تاپ ها همه زیبا و باکیفیت بودن ولی متاسفانه معمولا در ایران با قیمت های عجیب ارائه میشن. به نظر من در این لیست جای لپ تاپی مثل ایسر Acer Predator Helios خیلی خالیه. این لپ تاپ ایسر البته زیاد الترابوک نیست ولی قدرت پردازشیش فوق العاده ست. گرافیک 1060 داره و فکر کنم به عنوان بهترین و بیشترین ارزش خرید در جهان شناخته شده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5