لپ‌تاپ هیبریدی مقرون‌به‌صرفه‌ای که تمام شبانه‌روز همراه‌تان است

0

همیشه برای کاربران انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب سخت است.

روزگاری انتخاب بین یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیا و اولترابوک مشکل بود و امروز انتخاب بین یک لپ‌تاپ سنتی و هیبریدی دیوانه‌کننده است. اگر تصمیم نهایی خود را گرفتید و می‌خواهید یک لپ‌تاپ هیبریدی ۲ در ۱ سبک و زیبا بخرید؛ بررسی یوگا ۹۲۰ جدید لنوو را از دست ندهید.

Yoga 920 یک ۱۴ اینچی قابل حمل و انعطاف‌پذیر است که از یک پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل و یک طراحی فوق‌العاده سود می‌برد. این لپ‌تاپ برای کاربران حرفه‌ای یک دستگاه مناسب است که می‌تواند همیشه همراه‌شان باشد.

این لپ‌تاپ در چندین پیکربندی با رم‌های ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت عرضه می‌شود. فضای ذخیره‌سازی انتخابی هم ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت است.

یوگا ۹۲۰ یک ارتقای بزرگ نسبت به یوگای ۹۱۰ با درگاه تاندربولت ۳، تاچ‌پد پیشرفته، قلم نوری فعال، عمر باتری بیشتر و مدیریت حرارتی بهتر است.

بدنه تمام فلزی چندمنظوره

این لپ‌تاپ تمام فلزی با طراحی صاف و ساده از خط‌های مستقیم و لبه‌های گرد تشکیل شده است. وزن آن ۱.۳۶ کیلوگرم است که از برخی مدل‌های هیبریدی دنیا سنگین‌تر است ولی هنوز یک لپ‌تاپ سبک با قابلیت حمل و نقل آسان محسوب می‌شود.

طراحی زیبا و حرفه‌ای یوگا ۹۲۰ باعث می‌شود که برای ارایه‌ها، اتاق‌های کنفرانس و میزهای مدیران مناسب باشد. این هیبریدی در دو رنگ برنزی و نقره وارد بازار شده است.

چون بدنه این لپ‌تاپ تمام فلزی است؛ صفحه‌کلید زیاد انعطاف‌پذیر نبوده و برای تایپ زیاد کاملا مناسب نیست. فاصله کلیدها از یکدیگر کم است ولی کلیدهای مهم به درستی در جای خود قرار گرفتند. کار کردن با این صفحه‌کلید لذت‌بخش و می‌تواند کاربران را راضی کند.

بسیاری از سازندگان لپ‌تاپ‌ها به اندازه ترک‌پد اهمیت نمی‌دهند ولی ترک‌پد یوگا ۹۲۰ نسبتا بزرگ و در جای مناسبی طراحی شده است. حساسیت و قابلیت‌های چند انگشتی این ترک‌پد بسیار روان و طبیعی است. البته؛ سطح حساسیت این ترک‌پد در حد لپ‌تاپ‌های مک‌بوک نیست ولی همان چیزی است که هر کاربری آرزویش را خواهد داشت.

اسکنر اثر انگشت در سمت راست ترک‌پد و صفحه‌کلید قرار دارد و از حساسیت لمسی خوبی سود می‌برد. در ویندوز هلو؛ سرعت این اسکنر به اندازه گوشی‌های رده بالای بازار نیست ولی کارتان را راه می‌اندازد. سرعت این اسکنر بیشتر از رمزعبور است. میکروفون‌های دوربرد این لپ‌تاپ برای کار با کورتانا مناسب هستند.

درگاه‌های ارتباطی این دستگاه هیبریدی زیاد نیستند. در سمت چپ، دو درگاه تاندربولت USB-C و جک هدفون/میک قرار دارد. فقط یکی از درگاه‌های USB-C برای شارژر قابل استفاده است.

در سمت راست، کلید روشن/خاموش و یک USB3 نوع A قرار دارد که می‌تواند همیشه برای شارژ استفاده می‌شود. شاید لنوو می‌توانست یک درگاه HDMI یا یک درگاه USB دیگر روی این دستگاه تعبیه کند ولی به هر حال همین درگاه‌ها هم کافی هستند.

از لپ‌تاپ به تبلت

صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی لنوو یوگا ۹۲۰ در دو مدل 4K و 1080P وارد بازار شده است و کاربران می‌توانند برحسب نیازشان، یک مدل را انتخاب کنند. شاید مدل 1080P به خاطر مصرف باتری کمتر و هزینه کمتر؛ متقاضی بیشتری داشته باشد. تفاوت کیفیت تصاویر روی هر دول مدل نیز بسیار کم است. فقط در مدل 4K شاهد دقت تصویر بالاتر هستید.

لولای این لپ‌تاپ بسیار منعطف و تمیز طراحی شده است. صفحه‌نمایش ۳۶۰ درجه می‌چرخد و نیازی به فشار زیاد ندارد. کاربران به راحتی و با کمی فشار می‌توانند صفحه‌نمایش را در زاویه دلخواه تنظیم کنند.

زاویه دید صفحه‌نمایش عالی است ولی درخشندگی تصاویر در همه جای صفحه‌نمایش یکسان و در بالاترین سطح نیست. حدود ۱۰ سطح روشنایی روی این صفحه‌نمایش وجود دارد و در برخی نقاط انگار اصلا روشنایی وجود ندارد. سطح روشنایی ۳ به بعد تفاوت بسیار کمی با دیگر سطح‌ها دارد. تنظیماتی برای استفاده از نمایشگر در اتاق‌های تاریک یا هنگامی که نمی‌خواهید فرد دیگری به صفحه‌نمایش نگاه کنید؛ وجود ندارد!

وقیت این لپ‌تاپ را به حالت تبلت درمی‌آورید؛ کمی ضخیم‌تر از هیبریدی‌های رایج بازار است. نگه‌داری طولانی‌مدت آن در حالی‌که پشت آن صفحه‌کلید قرار دارد؛ کمی سخت است ولی به طور خودکار غیرفعال هستند و فشار وارد کردن بر کلیدها یا تاچ‌پد اهمیت ندارد.

گفتیم که لنوو همراه این لپ‌تاپ یک قلوم نوری نیز عرضه کرده که در حالت تبلت قابل استفاده است. از باتری AAA استفاده می‌کند و تجربه کاربری و ورودی بهتری نسبت به انگشت برایتان فراهم می‌کند. یک کلید روی بالای این قلم قرار دارد که برای پاک کردن متن است. تنها مشکل این قلم، جایی است که می‌خواهید آن را نگه‌داری کنید؛ در مواقعی که ازش استفاده نمی‌کنید!

در پایین لپ‌تاپ یک صفحه فلزی کار شده است که همانند یک خنک‌کننده عمل می‌کند و حرارت داخل دستگاه را سریعا به بیرون می‌فرستند. به همین دلیل، صفحه‌کلید و ترک‌پد تقریبا همیشه خنک هستند.

داخل لپ‌تاپ یک باتری ۷۰ وات و دو بلندگو استفاده شده است که قدرت صدای بسیار بالایی ندارند.

قیمت این دستگاه از ۱۲۰۰ دلار آغاز می‌شود. یوگا ۹۲۰ بهترین لپ‌تاپ هیبریدی بازار نیست ولی به اندازه‌ای که پول می‌دهید؛ امکانات و قابلیت‌های مناسبی دریافت خواهید کرد. بدنه تمام فلزی این دستگاه باعث می‌شود که هم در بیرون؛ زیبا و یک‌دست باشد و هم در درون؛ تهویه هوا و مدیریت حرارتی خوبی وجود داشته باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند. عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
بدون نظر
  1. بابک می گوید

    مرزهای “مقرون به صرفه” ذهنم جا به جا شد
    دارم فکر میکنم یخ لپتاپ که کف قیمتش 5 میلیون تومنه وقتی مقرون به صرفه است. اون لپتاپ مقرون به صرفه ای که من دارم اسمش چیه؟ لپتاپ مقروض به صرفه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.