اکنون نیکلاس کیج می‌تواند به هر فیلم تاریخی اضافه شود

0

به لطف یک اپلیکیشن روی اینترنت؛ طرفداران «نیکلاس کیج» می‌توانند این بازیگر مشهور هالیوودی را وارد فیلم‌های معروف تاریخی گذشته کنند و لحظات ناب و هیجان‌انگیزی بسازند.

حتما علاقه‌مندان فیلم دوست دارند نیکلاس کیج را در نقش جیمز باند یا ایندیانا جویز ببینند. به نظر شما در نقش بتمن یا لوئیس لین چطور ظاهر خواهد شد؟

اپلیکیشن FakeApp به تازگی روی اینترنت منتشر نشده است و مدت‌ها است توسط کاربران اینترنت برای بازی با چهره‌های معروف سینمایی در کلیپ‌های ویدیویی استفاده می‌شود. این اپلیکیشن از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی بهره می‌گیرد تا چهره کامل یک شخص را ویدیوهای قدیمی قرار بدهد.

این روزها طرفداران نیکلاس کیج با استفاده از این اپلیکیشن چهره او را به فیلم‌های معروف تاریخی مورد علاقه خود اضافه می‌کنند و کلیپ‌های ویدیویی جدیدی می‌سازند که تامل‌برانگیز است و از قدرت هوش مصنوعی حکایت دارد.

به نظر می‌رسد استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در این حوزه می‌تواند با شوخی با نیکلاس کیج آغاز شود ولی پایانی نداشته باشد. اکنون؛ کاربران به لطف این فناوری‌ها می‌توانند چهره هر فرد هنری یا سیاسی را به ویدیوها و کلیپ‌های تصویری اضافه کنند و هزاران فیلم جدید خلاقانه و بکر بسازند و روی اینترنت منتشر کنند.

خنده‌دار اما هول‌انگیز

تا کنون اپلیکیشنی مانند FakeApp در دست گروه خاص و محدودی از کاربران برای موارد خاص غیراخلاقی بوده است ولی فیلم‌های نیکلاس کیج این پتانسیل بالقوه را نشان داد که می‌تواند به یک اپلیکیشن عمومی و جریان اصلی روی اینترنت تبدیل شود.

اگرچه دوست نداریم همیشه یک موج یا فناوری جدید را از بعد منفی و نیمه خالی لیوان نگاه کنیم ولی باید اشاره کرد که چنین فناوری‌ و اپلیکیشن‌هایی می‌توانند باعث آبروریزی و لطمه زدن به شخصیت افراد به‌خصوص سلبریتی‌ها شوند.

نشریه وایرد طی مقاله‌ای به این موضوع اشاره کرده است و می‌گوید تقریبا هیچ راه‌کارها قانونی برای مقابله یا مجازات استفاده‌کننده‌ها از این اپلیکیشن وجود ندارد.

یک استاد حقوق هم می‌گوید این فناوری‌ها و اپ‌ها بیشتر توسط کرکرها استفاده می‌شوند و مهارت‌های کار با آن‌ها بین خودشان رد و بدل می‌شود.

فعلا بازی نیکلاس کیج در فیلم‌های «دکتر نو»، «مهاجمان صندوق گمشده» و «بتمن و سوپرمن» خنده‌دار و مفرح است ولی امیدواریم این روند همین‌طور باقی بماند و کاربردهای غیراخلاقی پیدا نکند!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.