این ۵ ترفند آیفون باعث افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در زمان شما می‌شوند

0

اگر می‌خواهید هنگام کار با آیفون؛ کارهایتان را سریع‌تر انجام دهید و در زمان صرفه‌جویی کنید؛ خوش‌بختانه همیشه یک ترفند پنهانی در iOS وجود دارد.

سیستم‌عامل اپل دریایی بی‌حد و مرز از ترفند و راه‌حل‌های جذاب و پنهانی برای افزایش بهره‌وری است. در این مطلب می‌خواهیم به ۵ ترفندی اشاره کنیم که استمرار در تکرار آن‌ها می‌تواند شما را عادت به انجام سریع‌تر کارها دهد.

فرض می‌کنیم از یک دستگاه آیفون با iOS 11 به بالا استفاده می‌کنید. البته؛ برخی از این ترفندها روی دستگاه‌های آیپد یا نسخه‌های قبلی iOS نیز قابل استفاده هستند.

جست‌وجو در صفحات وب

در مرورگر سافاری روی iOS 11، دو راه برای جست‌وجوی یک کلمه یا عبارت در یک صفحه وب وجود دارد. یک روش سریع‌تر از دیگری است؛ البته لزوما در کوتاه‌مدت خودش را نشان نمی‌دهد.

در روش اول، روی آیکون Share (علامت مربع با فلش به سمت بیرون) ضربه بزنید و با انگشت به سوی سمت چپ بکشید تا آیکون Find on Page (علامت ذره‌بین) ظاهر شود. روی علامت ذره‌بین ضربه بزنید و شروع به تایپ کردن کلمه یا عبارت خود کنید تا نتایج جست‌وجو نشان داده شوند.

در روش دوم که سریع‌تر به نظر می‌رسد، می‌توانید کلمه یا عبارت مورد جست‌وجو را در همان نوار آدرس سافاری تایپ کنید و از گزینه‌های ظاهر شده پیشنهادی؛ گزینه  On This Page را ضربه بزنید. پس از آن می‌توانید وارد هر عبارت جست‌وجو شده در آن صفحه شوید.

پاک کردن اعداد در ماشین حساب

این تصور اشتباه وجود دارد که اگر یک عدد اشتباه در برنامه ماشین حساب زده شد؛ باید کل عدد پاک شود و دوباره از ابتدا محاسبات انجام شوند.

اما به سادگی و با کشیدن انگشت دست به سمت راست یا چپ در بخش نمایش عدد صفحه‌نمایش؛ می‌توان اعداد را پاک کرد. انگشت دست‌تان را روی عدد آخر سمت چپ یا راست بگذارید و به سمت بیرون صفحه‌نمایش بکشید تا حذف شود. با این ترفند می‌توانید چندین عدد را سریعا پاک کنید.

دسترسی به Control Center بدون 3D Touch

در iOS 11 بخش Control Center طوری طراحی شده است که سریع‌تر و ساده‌تر از روش استفاده از 3D Touch در دسترس قرار بگیرد. مثلا می‌توان تنها با فشار دادن کلید دوربین وارد این بخش شد.

اگر از آیفون SE یا مدل‌های قدیمی‌تر آیفون استفاده می‌کنید که از قابلیت 3D Touch پشتیبانی نمی‌کنند؛ می‌توانید وارد بخش تنظیمات iOS 11 شوید و یک کلید خاص آیفون را برای دسترسی سریع به Control Center تعریف کنید. این کلید باید از این عملیات پشتیبانی کند و وقتی به مدت طولانی‌تری فشار دهید؛ بخش Control Center ظاهر شود.

حرکت سریع میان اعداد و حروف در صفحه‌کلید

هنگامی که دارید با صفحه‌کلید آیفون کار و چیزی تایپ می‌کنید؛ گاها چندین بار باید میان کلیدهای حروفی و کلیدهای اعداد یا نمادها سوییچ کنید که هم زمان‌بر و هم گیج‌کننده است. وقت‌اش رسیده که روش بهتری را یاد بگیرید.

به جای اینکه کلید ۱۲۳ روی صفحه‌کلید را برای رفتن به کلیدهای اعداد و حروف فشار دهید؛ انگشت دست‌تان را روی کلیدی که آن عدد یا نماد را تایپ می‌کند، نگه‌ دارید و بچرخانید. خواهید دید که به طور خودکار و بدون نیاز به سوییچ میان کلیدها؛ عدد و نماد موردنظر تایپ می‌شود.

حذف یک باره تمام اعلان‌ها

اگر چند ساعت یا یک روز از آیفون‌تان غافل شوید؛ احتمالا انبوهی از اعلان منتظر شما است و باید یک به یک خوانده و پاک کنید.

به سادگی روی اولین علامت X دیده شده در سمت راست بخش اعلان‌ها فشار دهید و دست‌تان را نگه دارید تا گزینه Clear All Notifications ظاهر شود. روی این گزینه تقه بزنید تا همه اعلان‌ها پاک شوند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

همکاران سمی چه بلایی می‌توانند سرتان بیاورند + گالری عکس

همکاران شما ممکن است زیاد آدم‌های بدی به نظر نرسند و جلوه خارجی‌شان خیلی محبوب و موجه هم باشد. اما باید کسی مدتی نزدیک آنها کار کرده باشد تا بداند که چه بلایی سر زندگی و آسایش شما می‌توانند بیاورند. هیچ وسیله‌ای را نباید به آنها قرض داد و…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5