راهنمای خرید ریش تراش

0

رپورتاژ

حتما از ریش تراش قدیمی خود خسته شده اید که برای خرید بهترین ریش تراش به راهنمای خرید ریش تراش نیاز دارید. از طرفی تکنولوژی های جدیدی که در ریش تراش های امروزی استفاده شده اند هم ارزش دست به جیب شدن دارند.

خانم ها نیز می توانند مخاطب راهنمای خرید ریش تراش باشند. به جز روز تولد آقایان، عید نوروز و روز مرد فرصت های خوبی برای خرید بهترین هدیه هستند. در میان هدیه هایی که می توان به اقایان داد، ریش تراش یکی از بهترین هاست.

ما حاصل چند سال تجربه فروش انواع ریش تراش در فروشگاه اینترنتی فرداشهر را در راهنمای خرید ریش تراش گنجانده ایم تا در انتخاب بهترین ریش تراش به شما کمک کند. قیمت ریش تراش ، انواع آن و امکانات مهم ریش تراش فاکتور هایی هستند که باید در نظر داشته باشید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

راهنمای خرید ریش تراش – انتخاب نوع

این نخستین و شاید مهم ترین گام در خرید ریش تراش باشد. از بین رفتن تعدادی از سلول های زنده پوست در اثر تماس مستقیم با تیغ یکی از مهمترین عوارض اصلاح صورت با تیغ است. این ضعف ذاتی تیغ به از بین رفتن شادابی پوست و عوارضی همچون خارش و بروز جوش های چرکی منجر می گردد. مهندسان برای از بین بردن این مشکلات به فکر حذف تماس مستقیم تیغ با صورت افتادند. به همین دلیل تیغه ها را زیر پوششی به نام فویل قرار دادند.

در نخستین انواع ماشین ریش تراش برقی تیغه ها در حرکات رفت و برگشتی خود تار های عبور کرده از سوراخ های فویل را می بریدند. با همین ایده ساده ریش تراش های فویلی به وجود آمدند.

فیلیپس با الهام از ریش تراش های فویلی به فکر بهبود آن ها افتاد. به این ترتیب با افزایش تعداد تیغه ها و آرایش آنها در مسیر دایره ای توانست ریش تراش های چرخشی را تولید کند. در این گونه ریش تراش ها به دلیل افزایش تعداد سطوح برش و تنوع در زوایای برش کار اصلاح صورت با سرعت بیشتری انجام می شود.

هر یک از این دو نوع ریش تراش مزایا و معایبی دارند که برای آگاهی کامل از آن ها پیشنهاد میکنیم راهنمای انتخاب نوع ریش تراش را با دقت مطالعه کنید.

به صورت خلاصه می توان ریش تراش های فویلی را برای افرادی مناسب دانست که دوست دارند برخی نواحی مانند خط ریش را با وسواس و دقت زیادی اصلاح کنند. از طرفی در اصلاح ریش های بلند ضعیف ترند.

ریش تراش های چرخشی سریع ترند و بلندی ریش هم برایشان فرقی ندارد. اما به دلیل شکل دایره ای مجموعه تیغه ها پیاده کردن خطوط صاف و نوک تیز در اطراف خط ریش یا برخی مدل های ریش ممکن است دشوار تر باشد.

در مورد اینکه کدام نوع ریش تراش برای صورت های حساس بهتر است نمی توان نظر قطعی دارد. در هر یک از دو نوع می توانید مدل های سازگار با پوست های حساس پیدا کنید اما پیشنهاد مهم ما به شما انتخاب مدلی با کیفیت است.

راهنمای خرید ریش تراش – قیمت

قیمت ریش تراش از حدود 100 هزار تومان آغاز می شود و شاید به دو میلیون تومان هم برسد. رشد قیمت ارز این اعداد را تغییر خواهد داد پس بهتر است هر چه زود تر تصمیم بگیرید.

باید بدانید که بهترین ریش تراش برای شما لزوما گران ترین ریش تراش نیست. تناسب کارایی های ریش تراش با نیاز های شماست که انتخاب بهترین ریش تراش را ممکن می سازد. برای نمونه اگر پوستی حساس دارید، بهتر است به جای خرید یکی از مدل های ریش تراش فیلیپس سری 9000 سراغ سری 7000 بروید که به صورت تخصصی برای این نوع پوست ها طراحی شده اند. مسلما برخی از مدل های سری 9000 برای تمام انواع پوست مناسبند اما چه لزومی به هزینه کردن بیشتر دارید؟

راهنمای خرید ریش تراش – انتخاب سازنده

فیلیپس ریش تراش را دگرگون کرده است. می توان گفت بهترین ریش تراش ها تولیدات این شرکت هستند. اما در میان انواع ریش تراش پاناسونیک و براون هم می توانید گزینه های بسیار خوبی پیدا کنید. وال و رمینگتون هم در رتبه های بعدی قرار میگیرند.

پاناسونیک و براون بهترین ریش تراش های فویلی را می سازند. بهترین ریش تراش های چرخشی را هم در تولیدات فیلیپس خواهید یافت.

راهنمای انتخاب ریش تراش – مقاومت در برابر آب

مقاومت ماشین ریش تراش در برابر آب امکان اصلاح با هر نوع فوم یا ژل را فراهم می سازد. به این کار اصلاح تر می گویند که به داشتن پوستی شاداب تر خواهد انجامید. این ویژگی بیشتر از همه به افراد دارای پوست های حساس کمک می کند. به علاوه مقاومت ریش تراش در برابر آب نظافت و نگهداری اش را هم ساده تر می کند. شما می توانید این گونه ریش تراش ها را به راحتی زیر شیر آب بشویید.

راهنمای خرید ریش تراش – حساسیت پوست

همان طور که اشاره شد نمی توان با قطعیت گفت که ریش تراش های فویلی برای صورت های حساس بهترند یا ریش تراش های چرخشی. اما بهترین کاری که می توان در این زمینه کرد خرید مدلی متناسب با صورت های حساس در هر نوع ریش تراش است. تقریبا تمام سازندگان مطرح ریش تراش برای این دسته از مشتریان خود فکر های زیادی در سر دارند. سری 7000 ریش تراش فیلیپس نمونه ای از این تلاش هاست.

راهنمای انتخاب ریش تراش – باتری

باتری در قیمت ریش تراش موثر است. برخی ریش تراش ها باتری ندارند و تنها در حالت اتصال به برق کار می کنند. اما اگر دوست دارید خارج از منزل یا در سفر هم از ریش تراش استفاده کنید باید سراغ ریش تراش هایی بروید که به باتری مجهزند. هر چه باتری قوی تر باشد زمان بیشتری دوام خواهد آورد.

زمان شارژ هم بسیار مهم است. اگر قرار باشد چند ساعت منتظر شارژ شدن ریش تراش بمانید دیگر باتری داشتن آن لطفی نخواهد داشت. اصولا باتری ریش تراش های درست و حسابی در حدود یک ساعت یا معادل 20 اصلاح کامل دوام می آورند و همین مقدار طول می کشد تا شارژ شوند.

شارژ سریع یکی از ویژگی های بهترین ریش تراش هاست. با وجود این ویژگی اگر عجله داشته باشید با صرف تنها چند دقیقه به اندازه یک اصلاح کامل شارژ خواهید داشت.

نمایشگر را هم از قلم نیندازید. با حضور یک نمایشگر خوب می توانید از میزان شارژ باتری و اطلاعات مهم دیگر مطلع شوید.

نتیجه گیری

با خود صادق باشید و مشخص کنید تا چه عددی قصد هزینه کردن دارید. سپس با انتخاب نوع مناسب سراغ سازنده ای بروید که به آن اعتماد دارید. بسیاری از ویژگی های ماشین ریش تراش بعدی شما با همین سه فاکتور اساسی معلوم خواهند شد.

در مورد باتری سخت گیر باشید. مقاومت در برابر آب تجربه کار با ریش تراش را بهبود چشمگیری می دهد. انتخاب لوازم جانبی به دقت زیادی نیاز دارد زیرا برخی از آن ها قیمت تمام شده ریش تراش را دو برابر می کنند. بهترین راه آشنایی کامل با این لوازم خواندن نقد و بررسی کالا هاست.

امیدواریم راهنمای خرید ریش تراش به شما در خرید بهترین ریش تراش کمک کرده باشید. اگر مطالب این راهنما را مفید دانسته اید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. منتظر دیدار شما در فروشگاه اینترنتی فرداشهر هستیم.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.