معرفی یک روش سرمایه‌گذاری هوشمند حتی با 200 هزار تومان

0

رپورتاژ

اگر در اثر یک بحران داخلی یا خارجی تعادل وضع اقتصادی موجود به هم بریزد؛ آن‌گاه چه بلایی بر سر پول‌هایی که داریم خواهد آمد؟ نسل‌های قدیمی‌تر همیشه سعی می‌کردند پول‌هایشان را به سرمایه‌هایی مانند ماشین یا املاک تبدیل کنند تا ارزش آن‌ها در همه‌ی زمان‌ها حفظ شود؛ اما امروزه با یک میلیون تومان نمی‌توان هیچ نوع ملک و خودروی مناسبی خریداری کرد؛ حالا بیایید ببینیم برای این پول چه نقشه‌هایی می‌توان کشید؟!

شما هم به فکر سرمایه ‌گذاری پولتان در بانک یا بورس هستید؟

اولین و ساده‌ترین راهی که برای سرمایه‌ گذاری به ذهن هر کس می‌رسد، باز کردن یک حساب بانکی است! اما باید بدانیم که نرخ سودی که بانک‌ها به ازای مبلغ معین می‌پردازند، بسته به میزان پول و زمانی که از سرمایه‌ گذاری می‌گذرد، نسبت به رشد تورم بسیار کم است. بعلاوه، ذخیره‌ی پول در بانک‌ها کمک چندانی به اقتصاد ملی نمی‌کند؛ زیرا تنها تعداد محدودی از بانک‌ها هستند که با سرمایه‌های مالی جامعه سرمایه‌گذاری‌های مؤثر انجام می‌دهند. دومین راهکار سرمایه‌ گذاری، بورس است؛ اگرچه هر شخصی با هر میزان سرمایه می‌تواند در آن فعالیت کند، اما حقیقت آن است که بورس پیچیدگی‌های زیادی دارد؛ این پیچیدگی‌ها از اولین مراحل مانند نام‌نویسی تا آخرین مرحله یعنی فروش سهام را شامل می‌شود. هیچ شرکتی رشد سهام خود را در بورس تضمین نمی‌کند و از آنجایی که بورس بیشتر تحت تأثیر فضای سیاسی و رسانه‌ها است، هرگونه بی‌ثباتی در این فضا می‌تواند ضربه‌های سهمگینی را به سهامداران وارد کند. بعلاوه، افراد برای این کار باید دوره‌های آموزشی را بگذرانند. بنابراین با توجه به پیچیدگی‌های موجود این راهکار برای اکثر افراد کار مشکلی به نظر می‌رسد.

ایران رنتر یک روش سرمایه گذاری هوشمند

در کشور ما استارتاپ‌ها به سرعت در حال رشد هستند و آینده راهکارهای نوین انجام خدمات مالی در دستان آنهاست. یکی از استارتاپ‌هایی که با استقبال فراوانی از سوی جامعه روبرو شده، ایران رنتر است. ایران رنتر اولین پلتفرم اجاره آنلاین وسایل است که در یک سوی آن به عموم افراد جامعه در زمینه‌ی اجاره‌ی انواع کالا خدمات ارائه می‌دهد. اجاره کالا به دو صورت کوتاه مدت (یک روز تا یک ماه) و بلندمدت (12 ماهه و با امکان مالکیت) انجام می‌شود. درسوی دیگر این پلتفرم امکانی را فراهم آورده تا عموم افراد جامعه بتوانند از طریق تأمین کالا فرصت سرمایه ‌گذاری با پول کم داشته باشند و با تأمین وسایل یا وجه آن‌ها کسب درآمد کنند. بازده تامین در ایران رنتر نسبت به سایر روش‌های سرمایه‌ گذاری قابل توجه است. مزیت دیگر تامین در ایران رنتر، درجه‌ی پایین ریسک نسبت به سایر روش‌های سرمایه ‌گذاری است. مشتریان این استارتاپ طیف‌های متنوعی از افراد جامعه را در بر می‌گیرد که از هم مستقل هستند. این تنوع و استقلال میزان ریسک را کاهش می‌دهد. قابل ذکر است که بازده بدست آمده از این روش تامین در ایران رنتر کاملاً شرعی است؛ زیرا بر اساس مبادله کالا صورت می‌گیرد و ما به ازای خارجی دارد که این امر خود بر گردش سرمایه در جامعه و بهبود اقتصاد ملی تأثیر مثبتی دارد. به افرادی که از طریق تأمین کالا یا پرداخت وجه کالا در ایران رنتر سرمایه ‌گذاری می‌کنند، یک پلتفرم اختصاصی داده می‌شود تا از آن طریق بتوانند بصورت مستمر بر میزان اجاره های دریافتی ماهانه خود نظارت داشته باشند؛ به این ترتیب سرمایه گذاری در ایران رنتر سرمایه گذاری هوشمند خواهد بود.

ضمانت تامین کنندگان ایران رنتر چیست؟

همانطور که گفتیم ایران رنتر متقاضیان اجاره های با امکان مالکیت را هوشمندانه اعتبار سنجی می کند. به این صورت که با دریافت و تحلیل اطلاعات متقاضیان و دریافت مدارک لازم کالا را جهت اجاره و استفاده در اختیار آنها قرار می دهد. همچنین حتی با اینکه  نرخ عدم پرداخت از سمت مشتریان در ایران رنتر کمتر از یک درصد است، باز هم فرقی نمی‌کند که مشتریان اجاره کالای خود را بپردازند یا نپردازند؛ این مسئله به هیچ عنوان  اجاره های دریافتی تامین کنندگان را تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد؛ در این سرمایه ‌گذاری هوشمند، ایران رنتر خود مسئولیت عدم پرداخت اجاره هایی پرداختی از سوی مشتریان را بر عهده دارد و حتی در صورت پرداخت نشدن اجاره ها، مبالغ اجاره را به تامین کنندگان می دهد.

با تامین یک هارد شروع کنید

در پلتفرم ایران رنتر تامین کنندگان میتوانند حتی با 200 هزار تومان هم سرمایه گذاری خود را شروع کنند، زیرا در لیست در انتظار تامین که پیشتر توسط متقاضیان بررسی و ثبت شده است، تنوع گسترده ای از کالا وجود دارد. به عنوان مثال می توان حتی یک هارد اکسترنال به ارزش 200 هزار تومان هم تامین کرد. جهت مشاهده لیست وسایل قابل تامین و آشنایی با مراحل تامین در ایران رنتر به وب سایت ایران رنتر مراجعه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5