ویوو اولین اسمارت‌فون دنیا با حافظه ۱۰ گیگابایتی و واقعا بدون قاب دنیا را عرضه می‌کند

1

به نظر می‌رسد امسال شرکت Vivo تصمیم گرفته است چندین رکورد بازار موبایل را جابه‌جا کند.

اگر مشخصات و تصاویر رندری منتشر شده از گوشی Vivo XPlay 7 توسط سایت چینی Weibo را باور کنیم؛ باید بگوییم ویوو اولین اسمارت‌فون ۱۰ گیگابایتی دنیا را عرضه خواهد کرد. به علاوه، این گوشی واقعا بدون قاب و حاشیه است.

همه می‌دانیم گوشی‌هایی که به طراحی بدون حاشیه معروف هستند و در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شدند؛ هنوز مقداری قاب و حاشیه دارند و به‌خصوص در بالا و پایین شاهد سنسورها و دوربین‌ها هستیم.

یک لپ‌تاپ جیبی

اما تصاویر رندر گوشی XPlay 7 نشان می‌دهد که واقعا این گوشی هیچ لبه‌ای ندارد و فقط صفحه‌نمایش است. آن‌طور که در سایت‌های خبری آمده است؛ نسبت صفحه‌نمایش به قاب این گوشی ۹۲.۹ است.

شرکت ویوو برای کار گذاشتن دوربین و سنسورها در صفحه‌نمایش از برش‌های دایره‌ای استفاده کرده است. سنسور اثرانگشت نیز زیر پنل صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد. ویوو اولین شرکتی بود که با معرفی گوشی X20، اولین اسمارت‌فون ترکیبی حسگر اثر انگشت با صفحه‌نمایش را معرفی کرد.

دیگر مشخصات این گوشی شامل حافظه رم ۱۰ گیگابایتی، ظرفیت داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و صفحه‌نمایش 4K است. پردازنده این اسمارت‌فون رده بالا نیز کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ است؛ یک پردازنده تازه معرفی شده با ۸ هسته پردازشی و مودم LTE با سرعت ۱.۲ گیگابیتی که فعلا قوی‌ترین تراشه موبایل دنیا است.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی XPlay 7 بیشتر شبیه به یک لپ‌تاپ هستند. در رندرهای منتشر شده شاهد یک گوشی بسیار نازک هستیم و هنوز جک هدفون حفظ شده است.

شرکت ویوو آخرین اسمارت‌فون پرچم‌دار خود را در سال ۲۰۱۶ روانه بازار کرد و احتمالا با XPlay 7 می‌خواهد دوباره به سطح اول بازار موبایل برگردد. گوشی‌های این شرکت عمدتا در کشورهای غربی و امریکایی وجود ندارند و در آسیا به فروش می‌رسند.

اگر واقعا گوشی XPlay 7 با این مشخصات معرفی شود؛ یک اسمارت‌فون دیوانه‌کننده خواهد بود و می‌تواند باعث فراموشی گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ شود. هنوز درباره قیمت یا زمان رونمایی و ورود به بازار این گوشی هیچ اطلاعاتی نداریم ولی حتما بسیار ارزان‌تر از گلکسی اس ۹ است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. پژمان می گوید

    حقیقتا کاری که تکنولوژی ژاپن با اروپا و تکنولوژِ کره با ژاپن کرد ، هم اکنون توسط چین انجام میشود …. گوشی های چینی ، نه تنها ارزانتر ، بلکه پیشرفته تر نیز هستند .
    شخصا آخرین گوشی که خریده ام وان پلاس ، بسیار برایم راضی کننده بود و از اینکه به برند های چینی اعتماد کرده ام ، ابدا پشیمان نیستم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.