شیائومی فبلت‌های ردمی نوت ۵ و ردمی نوت ۵ پرو را معرفی کرد

1

شرکت شیائومی دو فبلت ۶ اینچی جدید به نام‌های ردمی نوت ۵ و ردمی نوت ۵ پرو برای بازار هند معرفی کرد.

ردمی نوت ۵ یک گوشی به‌روزرسانی شده است ولی ردمی نوت ۵ پرو یک اسمارت‌فون رده بالای کاملا جدید در بازار محسوب می‌شود.

این فبلت‌های از طراحی بدون حاشیه، نسبت تصویر ۱۸:۹ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری سود می‌برند و با قیمت‌های پایه ۱۵۵ دلار و ۲۱۸ دلار به فروش خواهند رسید.

هیچ‌کدام‌ از این گوشی‌ها دارای درگاه USB-Type C نیستند و قابلیت شارژ سریع ندارند. هر دو گوشی از کارت حافظه میکرواس‌دی و جک میکروفون پشتیبانی می‌کنند.

ردمی نوت ۵

این گوشی به‌روزرسانی شده گوشی ردمی ۵ پلاس در بازار چین است و اصلا یک گوشی جدید به حساب نمی‌آید. این گوشی مجهز به یک صفحه‌نمایش ۵.۹۹ اینچ با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن +Full HD است.

پردازنده این گوشی ضعیف‌تر از ردمی نوت ۵ پرو است و از کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۶ استفاده می‌کند. فضای ذخیره‌سازی این گوشی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی است و حافظه رم آن می‌تواند ۳ یا ۴ گیگابایتی باشد.

در پنل پشتی فقط به یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دهانه f/2.2 مجهز شده است و دوربین سلفی جلویی ۵ مگاپیکسلی با فلش LED است.

این فبلت از باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی، اندروید ۷.۱.۲ و رام MIUI 9 استفاده می‌کند. از نظر وزن و ضخامت با مدل ردمی نوت ۵ پرو تفاوتی ندارد و ۱۸۰ گرم وزن و ۸.۰۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

ردمی نوت ۵ پرو

همان‌طور که گفتیم؛ ردمی نوت ۵ پرو یک فبلت جدید محسوب می‌شود. اندازه صفحه‌نمایش این فبلت دقیقا ۵.۹۹ اینچ است و از نسبت تصویر ۱۸:۹ سود می‌برد. دقت تصویر این صفحه‌نمایش هم +Full HD (تعداد ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با تراکم ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ است. این صفحه‌نمایش اصطلاحا خمیده 2.5D است.

شیائومی برای این فبلت از پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۳۶ با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز استفاده کرده است. این پردازنده SoC جدید از یک تراشه گرافیکی به نام آدرنو ۵۰۹ سود می‌برد و در کنار خودش ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم را استفاده می‌کند اما فضای ذخیره‌سازی این گوشی ۶۴ گیگابایتی است.

وزن این فبلت ۱۸۱ گرم است که نسبت به گوشی‌های هم‌رده دیگر خود کمی سنگین‌تر است. ضخامت آن نیز به ۸.۰۵ میلی‌متر می‌رسد. از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی به همراه رابط MIUI 9 و اندروید نوقا ۷.۱.۱ استفاده می‌کند.

دوربین عقبی این فبلت دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی است که به ترتیب گشودگی دهانه f/2.2 و  f/2.0 دارند. چینش و نحوه قرارگیری این دوربین‌ها در پنل پشتی گوشی بسیار شبیه به آیفون X اپل است. جنس بدنه پشتی دستگاه فلزی است و دروبین‌ها به حالت عمودی کنار هم قرار گرفتند.

اما دوربین سلفی جلو ۲۰ مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر خیره‌کننده‌ای با کمک فلش LED ثبت کند. این دوربین می‌تواند چهره کاربران را برای احرازهویت و آنلاک کردن گوشی تشخیص دهد. ردمی نوت ۵ پرو از یک سنسور اثرانگشت نیز در پنل پشتی خود سود می‌برد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

بهترین سریال های هندی | 49 سریال هندی تماشایی به همراه توضیحات

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم‌ها و سریال‌های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم‌مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال‌های کره‌ای یا سینمای مستقل‌تر کشورهایی مثل اسپانیا و…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. Amin می گوید

    سلام جناب دکتر
    مشکل عمده موبایلهایی مثل آیفون X، اینه که خیلی امکانات داره که یک یوزر غیرحرفه‌ای هیچوقت استفاده نمیکنه؛

    ی موبایل با امکانات متوسط، ولی شیک و قشنگ چی معرفی میکنید؟

    ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5