بازطراحی و سفارشی‌سازی کلید بیکسبی روی گلکسی اس ۹ بدون نیاز به روت گوشی

0

بیکسبی یکی از ویژگی‌های خوب گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ در دو سری اخیر بوده است. کاربران زیادی طرفدار کلید اختصاصی بیکسبی هستند و اعتقاد دارند این کلید و دستیار صوتی توانسته انجام بسیاری از کارهای روزانه را برایشان سریع‌تر و راحت تر کند.

این گروه از کاربران تمایل دارند کلید بیکسبی نقش پررنگ‌تر و مهم‌تری روی گلکسی اس ۸ یا ۹ داشته باشد و بتوانند با سفارشی‌سازی آن؛ کارهای بیشتری را از طریق این کلید انجام دهند.

خوش‌بختانه؛ اپلیکیشنی به نام bxActions می‌تواند روی گلکسی اس ۹؛ وظایف کلید بیکسبی را بازطراحی و سفارشی‌سازی کند. حداقل چندین اپ‌ برای سفارشی‌سازی و توان‌مند کردن کلید بیکسبی روی گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ منتشر شده ولی ارزیابی‌ها نشان می‌دهند اپلیکیشن bxActions از دیگر برنامه‌ها پایداری و کیفیت بهتری دارد.

اپلیکیشن bxActions به صورت مرتب به‌روز می‌شود و رابط کاربری گرافیکی بهتر و کاربرپسندی دارد. این برنامه برای نصب و استفاده روی دستگاه‌های مجهز به اندروید اوریو سامسونگ طراحی شده است؛ بنابراین بهترین اپ برای گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس محسوب می‌شود.

پیش از شروع

قبل از نصب برنامه bxActions باید به چند نکته دقت کنید.

ابتدا مطمئن شوید دستیار صوتی بیکسبی روی گوشی شما فعال است. اگر بیکسبی غیرفعال باشد؛ نرم‌افزار bxActions به درستی کار نخواهد کرد یا به طور کامل اجرا نمی‌شود.

برنامه bxActions به شدت عمر باتری را تحت تاثیر قرار می‌دهد چون همیشه در پس‌زمینه اندروید اجرا شده و در وضعیت آماده‌باش برای استفاده از کلید بیکسبی توسط کاربر است.

در نهایت، ممکن است به‌روزرسانی‌های بعدی اندروید باعث بلوکه شدن یا عدم فعالیت bxActions شوند. کاربران گزارش دادند این برنامه بدون مشکلی روی گوشی‌های گلکسی اس ۹ نصب می‌شود ولی ممکن است در آینده این‌طور نباشد.

نصب و شروع کار با bxActions

اپلیکیشن جالب و کاربردی bxActions را می‌توانید به طور رایگان از روی گوگل‌پلی دانلود کنید. با جست‌وجوی آن در گوگل‌پلی یا خود گوگل نیز لینک دانلود آن به راحتی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هنگامی که این برنامه به طور کامل نصب شد؛ bxActions را باز و روی کلید «Next» بزنید تا پیغام خوش‌آمدگویی را رد کنید.

برای استفاده از این برنامه باید دسترسی‌هایی بدهید. روی گزینه «Get foreground app» را بزنید تا فعال شود و به مصرف دیتا شما دسترسی داشته باشد. انتخاب «Get foreground app» به طور مستقیم شما را به صفحه «Usage Data Access» گوشی می‌برد.

در بخش مربوط به نرم‌افزار «bxActions»؛ روی گزینه «Allow usage tracking» بزنید تا مجوز دسترسی به دیتای گوشی را داده باشید.

فعال کردن کلید و پلاگین دسترسی

حالا دوباره به صفحه راه‌اندازی و نصب برنامه برگشت داده می‌شوید. روی گزینه دوم تقه‌ای بزنید تا فعال شود و از صفحه بعد گزینه «bxActions – Bixby button» را با اسکرول صفحه یافته و فعال کنید.

در صفحه پاپ‌آپ باز شده؛ روی گزینه «OK» بزنید و دوباره به صفحه راه‌اندازی bxActions برگردید. حالا از پایین صفحه روی کلید «Done» تقه بزنید.

فعال کردن سرویس

اگر این سرویس به طور خودکار فعال نشده باشد، روی کلید آبی رنگ Play تقه بزنید تا سرویس bxActions به صورت دستی شروع شود. بعد وارد بخش «Buttons» شوید و بررسی کنید کلید «Bixby button» روشن باشد.

این اپلیکیشن قابلیتی دارد که امکان بهبود کارایی با دادن مجوزهای بیشتر و دستورات ADB را فراهم می‌کند. مثلا این اپلیکیشن می‌تواند میان فشار کوچک و بزرگ یا دستورات مستقیم فرق بگذارد. کاربران برای فعال کردن این قابلیت می‌توانند در همان بخش «Buttons» گزینه «Please unlock permissions using a PC» را لمس کنند.

تعریف اکشن جدید برای کلید بیکسبی

گفتیم که با اپلیکیشن bxActions می‌توان کارهای جدیدی برای کلید بیکسبی تعریف کرد. در صفحه اصلی این برنامه، روی گزینه «Actions» ضربه بزنید و بعد در صفحه جدید روی «Bixby» تقه بزنید.

در صفجه جدید روی بخش «Standard action» کلیک کنید تا وارد صفحه «Choose action» شوید. این بخش شامل فهرستی از دستورات و کارهایی است که می‌توانید برای کلید بیکسبی تعریف کنید. حتا روی نسخه رایگان اپلیکیشن bxActions تعداد زیادی اکشن جذاب و کاربردی قابل استفاده است.

می‌توانید تعریف کنید با فشردن کلید بیکسبی، برنامه دوربین باز شود یا به صفحه خانگی گوشی بروید و نقش کلید برگشت را به خود بگیرد. با پرداخت هزینه‌ای حدود ۳ دلار می‌توان از اکشن‌های بیشتری استفاده کرد. برخی از اکشن‌های پولی شامل روشن/خاموش کردن چراغ قوه گوشی یا فعال کرده Google Now است.

همان‌طور که دیدید؛ با اپلیکیشن bxActions می‌توان دستورات و برنامه‌های مورد علاقه را با کلید بیکسبی انجام داد. این اپ برای گوشی‌های گلکسی اس ۹ و سفارشی‌سازی کلید بیکسبی بسیار مفید است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5