بلومبرگ: اپل در حال کار روی آیفونی با طراحی و ویژگی‌هایی است که تا کنون هرگز ندیده‌ایم

0

گزارش‌های جدید از اپل نشان می‌دهند این شرکت در حال کار روی مدلی از آیفون با طراحی و ویژگی‌های جدیدی است که تا کنون از اپل هرگز ندیدیم.

اپل پس از چند سال، با عرضه آیفون X تغییراتی را در طراحی و ویژگی‌های گوشی‌های آیفون به وجود آورد. در واقع، اپل از سال ۲۰۱۴ تا آیفون X از یک طراحی خاص برای آیفون‌های جدید استفاده کرد.

اما به یک‌باره در آیفون X شاهد حذف کلید هوم بودیم و حسگر اثرانگشت Touch ID نیز به تاریخ پیوست. آیفون X طراحی لبه تا لبه دارد و به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز شده است. این طراحی بسیار چشم‌گیرتر از طراحی آیفون ۶ بود و دست اپل را برای وارد کردن برخی ویژگی‌های فانتزی باز گذاشته است.

این طراحی تا حدودی جسورانه بوده و به نظر نمی‌رسید که اپل به این زودی‌ها بخواهد استفاده از آن را متوقف کند ولی خبرهای اطراف اپل چیز دیگری می‌گویند.

بلومبرگ روز چهارشنبه گزارشی جدید از برنامه‌های آتی اپل برای آیفون منتشر کرد. بلومبرگ همیشه خبرهای موثق و نسبتا دقیقی درباره اپل دارد و گذشته این نشریه نشان می‌دهد باید به گزارش‌هایش اطمینان کرد.

اپل به دنبال آیفون‌های دست‌نیافتنی‌تر

بلومبرگ می‌گوید اپل دارد روی دو طراحی جدید با ویژگی‌های کاملا متفاوت برای آیفون‌های آینده کار می‌کند. منظور از آینده؛ همین چند سال بعد است نه ده سال آینده. بلومبرگ می‌گوید این طراحی‌ها و ویژگی‌ها با آن چیزی که تا کنون از شرکت کوپرتینو دیدیم؛ متفاوت است.

در این گزارش از ویژگی «ژست‌های حرکتی کنترلی» نام برده شده است. این ویژگی به کاربران آیفون اجازه می‌دهد برخی کارها را تنها با حرکت دادن انگشت نزدیک صفحه‌نمایش بدون هیچ‌گونه لمس یا تقه‌ای انجام دهند.

هیچ اطلاعاتی نداریم که دقیقا با حرکت انگشت جلوی صفحه‌نمایش بدون تماس چه کاری می‌توان انجام داد. اپل چندین ثبت‌اختراع روی فناوری‌های صفحه‌نمایش سه‌بعدی بدون عینک دارد. همچنین، این شرکت مطالعات و تحقیقات زیادی روی صفحه‌نمایش‌های هولوگرامی داشته است.

آیا ویژگی نام برده شده در گزارش بلومبرگ مبتنی بر یکی از ثبت‌اختراع‌ها یا فناوری‌های بالا است؟ نمی‌دانیم اما یک منبع نزدیک به اپل گفته این فناوری در دو سال آینده روی آیفون‌های جدید عرضه نمی‌شود. پس، به نظر می‌رسد خیلی زود است که درباره‌اش گمانه‌زنی کنیم و باید منتظر دریافت نشانه‌ها و خبرهای تکمیلی دیگری باشیم.

آیفون با صفحه‌نمایش منحنی

نکته مهم دیگر هیجان‌انگیز در گزارش بلومبرگ، استفاده اپل از صفحه‌نمایش‌های منحنی برای مدل‌های آینده آیفون است. بلومبرگ با اشاره به یک منبع ناشناس می‌گوید اپل در حال کار روی صفحه‌نمایش‌های منحنی تورفته‌ای است که از بالا به سمت پایین کشیده می‌شود.

کمی سخت است که باور کنیم اپل به دنبال طراحی چنین آیفونی است. به‌خصوص دلایل این طراحی مانند تمایز شدن در بازار کمی دور از ذهن است چون اپل شرکتی نیست که با صفحه‌نمایش منحنی بخواهد در بازار موبایل متمایز شود.

پیش از این، شرکت‌هایی مانند ال‌جی دو گوشی منحنی به شکل بالا طراحی و عرضه کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران با شکست مواجه شد.

اما استفاده از صفحه‌نمایش‌هایی با کمی انحنا می‌تواند برای پیاده‌سازی فناوری‌های اپل بسیار اهمیت داشته باشد. اگر شایعه استفاده از فناوری‌های ژستی و حرکتی در آیفون‌های اپل درست باشد؛ شاید یک آیفون با کمی انحنا بتواند این فناوری را بهتر پیاده‌سازی کند. چون دوربین‌ها و سنسورها طوری در صفحه‌نمایش قرار می‌گیرند که تشخیص حرکات انگشت دست بهتر انجام شود.

به هر حال، طراحی‌ها و ویژگی‌های جدید آیفون‌های آینده اپل در مرحله تحقیق و توسعه هستند. در نهایت، اپل تصمیم می‌گیرد که از آن‌ها استفاده کند یا خیر!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.