به‌زودی از لیموزین زرهی ۸ تنی ترامپ با فناوری‌های فوق پیشرفته امنیتی رونمایی می‌شود

1

هر رییس‌جمهور ایالات متحده از یک مدل خودروی لیموزین ساخت شرکت کادیلاک استفاده می‌کند و پس از آن به خاطر مسایل امنیتی و فاش نشدن اسرار و فناوری‌هایش، سریعا اسقاط می‌شود.

اما در حالی که بیش از یک سال از ریاست جمهوری دونالد ترامپ گذشته است؛ هنوز دارد از لیموزین باراک اوباما استفاده می‌کند چون سفارش لیموزین زرهی و عجیب و غریب او زمان‌بر بوده و فناوری‌های پیشرفته روز در آن استفاده می‌شود.

اکنون، فاکس‌نیوز گزارش داده بالاخره این لیموزین آماده شده و توسط سرویس امنیتی ایالات متحده آمریکا دریافت شده است تا احتمالا به‌زودی رونمایی و از تابستان مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از اعضای هیئت مدیره کادیلاک هم تایید کردند که لیموزین جدید کاخ سفید آماده شده و به خریدارانش تحویل داده شده است.

اطلاعات موثقی درباره این خودرو در دست نیست ولی برخی سایت‌ها گزارش دادند لیموزین جدید ریاست‌ جمهوری امریکا یک مدل از کادیلاک CT6 سفارشی‌سازی شده است. این لیموزین در نوع خودش بی‌نظیر است و شبیه یک خودروی زرهی شده که گفته می‌شود ۸ تن وزن‌اش است.

جنرال موتورز با همکاری سازمان مخفی امریکا برای تحقیق و توسعه  این خودرو ۱۵.۸ میلیون دلار هزینه کرده است. در ۱۲ ماه گذشته، این خودرو در حال طی کردن مراحل تست خود بوده و انواع آزمایش‌ها و شرایط اضطراری روی آن پیاده‌سازی شده است.

تازه‌سازی کادیلاک ریاست جمهوری پس از ۱۰ سال

بدنه و شیشه‌های این خودرو در مقابل قدرتمندترین گلوله‌ها و نارنجک‌ها مقاوم هستند و کل خودرو هم برای مقابله با حملات شیمیایی و میکروبی ایزوله شده است. به علاوه، موشک‌های بالستیک هم روی این خودرو اثر نخواهند گذاشت.

هیچ‌گونه گاز شیمیایی یا تسلیحات بیولوژیک امکان ورود به داخل لیموزین را ندارند و پنجره‌های آن به غیر از پنجره سمت راننده قابل باز شدن نیستند. ظرفیت این خودرو ۷ سرنشین است.

وزن سنگین این خودرو به خاطر استفاده از آلیاژی در کف آن است تا نسبت به هرگونه انفجار بمب در زیر خودرو یا کنار جاده مقاوم باشد. این خودرو هرگز چپ نمی‌کند و تعادل خودش را تحت هر شرایطی حفظ خواهد کرد.

لیموزین جدید زرهی ترامپ به ارتباطات ماهواره‌ای مجهز است و سرنشینان آن می‌توانند در مواقع اضطراری با دیگران تماس برقرار کنند.

گفته می‌شود در ساخت تایرهای این خودرو از الیاف کولار استفاده شده است. الیاف کولار کاربرد فراوانی در تولید جلیقه‌های ضدگلوله دارند. استفاده از این الیاف باعث می‌شود تا تایرها در مقابل حملات و تیراندازی برای پنچری و متوقف کردن خودرو مقاوم باشند.

درهای این خودرو هر کدام  حدود ۲۰ سانتی‌متر ضخامت دارند و وزن هر کدام از آنها به اندازه یک در بوئینگ ۷۴۷ است. از داخل قابل باز شدن نیستند و فقط از بیرون و توسط ماموران سرویس‌های امنیتی و با هماهنگی‌های لازم باز می‌شوند.

باز هم برخی سایت‌ها نوشتند در بخش عقبی این خودرو وسایلی مانند کپسول‌های اکسیژن، وسایل امداد و نجات مانند مقداری خون آماده استفاده از خود دونالد ترامپ به همراه چند اسلحه جاسازی شده است.

مقامات شرکت کادیلاک عنوان کردند این لیموزین به پیشرفت‌ترین فناوری‌های امنیتی و خودروسازی در جهان مجهز شده که آن را به یک نمونه خودروی بی‌مانند تبدیل کرده است.

نظرتان درباره این خودروی لیموزین چیست و دوست داشتید چه امکانات دیگری داشت که تامین نشده است؟

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

واکسن گارداسیل چیست؟ چه وقت و چه کسانی باید آن را تزریق کنند؟

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. مصطفی می گوید

    حیف این همه پول

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.