با لوازم جانبی پرکاربرد و برندهای معتبر آنها آشنا شوید (+معرفی مراکز فروش)

0

رپورتاژ

امروزه در بازار دیجیتال به دلیل تنوع زیاد تجهیزات جانبی کامپیوتر مانند موس، کیبورد، اسپیکر، هدست و … انتخاب بین این محصولات برای کاربران به‌سادگی امکان‌پذیر نیست، زیرا حالا کاربران باید از بین نمونه‌های مختلف این کالاها همچون هدست، اسپیکر، موس و کیبوردهای معمولی، بی‌سیم، گیمینگ و … یک نمونه مناسب برای خودانتخاب کنند.

امروز می‌خواهیم به بررسی برندهای پرطرفدار و مطرح در زمینه ی موس (ماوس)، کیبرد (کیبورد)، هدست، اسپیکر، کابل و تبدیل وسوییچ و اسپلیتر … بپردازیم.

بررسی ها و شواهد نشان می‌دهند که در حال حاضر در دنیای کامپیوتر برندهای مایکروسافت (microsoft)، جنیوس genius))، رپو (rapoo)، ریزر (Razer)، لاجیتک (Logitech)، دی تک (Dtech)،  ای فور تک (a4tech)، بافو (bafo)، آتن (aten)، اوریکو ((orico، فرانت (faranet) و… از جمله برندهای محبوبی هستند که تقریباً ۷۰ درصد از سهم فروش بازار را در دست گرفته‌اند.

در ادامه هر بخش از لوازم جانبی پرکاربرد و روزمره را بصورت جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم.

موس و کیبرد

ماوس و کیبورد پرکاربردترین قطعه‌های سخت‌افزاری یک کامپیوتر به شمار می‌روند و نخستین راه ارتباطی میان کاربران و سخت‌افزار حتی پیش از سیستم‌عامل هستند. بازی‌های کامپیوتری به موس و کیبوردهای مخصوص خود احتیاج دارند و بر اساس نیاز گیمرها، موس و کیبرد های مخصوص گیمینگ به بازار عرضه شده است. همچنین تایپ و کاربردهای روزانه نیز موس و کیبورد مناسب خود را لازم دارد. به همین دلیل برای گزینش محصول مناسب دقت بسیار بالایی لازم است. مدت‌ها است که برندهای مطمئن و با کیفیت، خود را در بازار ماوس، کیبورد و لوازم جانبی ایران معرفی کرده و در بین فروشندگان و خریداران این محصولات مطرح شده اند. بر اساس این گزارشات، سه برند مایکروسافت، فراسو (farassoo)، a4tech در حال رقابت سنگینی برای قرار گرفتن در فهرست 11 قطعه‌ای مصرف‌کنندگان برای خرید رایانه می‌باشند.

مایکروسافت

مایکروسافت شرکت کامپیوتری آمریکایی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر ردموند قرار دارد. این شرکت، بزرگ‌ترین شرکت ارائه نرم‌افزار رایانه در دنیاست، همچنین درزمینۀ عرضه و فروش محصولات سخت‌افزاری پرطرفدار از جمله کیبرد و موس‌های مایکروسافت فعالیت چشم‌گیری داشته است. مایکروسافت در حال حاضر شناخته‌ترین شرکت کامپیوتری جهان به شمار می‌رود.

فراسو

شرکت فراسو یکی از شرکت‌های ایرانی با سابقه در حوزه آی تی کشور است. Farassoo را بیشتر با موس و کیبوردهای خاطره انگیزش به خاطر می‌آوریم.

کارخانه اصلی شرکت فراسو Farassoo در سال 1384 در شهرک صنعتی پردیس با زیربنای 7 هزار مترمربعی تأسیس شد.

قسمتی از محصولات فراسو به‌طور کامل در ایران تولید می‌شوند و بخشی نیز از کشورهای دیگر وارد می‌شوند اما در کل برند فراسو یکی از برندهای معتبر ایرانی محسوب می‌شود.

ای فورتک A4Tech

محصولات ای فورتک A4tech با توجه به کیفیت بالا در کنار قیمت مناسبی که دارند به انتخاب اول بسیاری از افراد حرفه‌ای در بازار کامپیوتر ایران تبدیل شده‌اند.

غالب موس‌های A4tech با استفاده از فناوری V-Track توانایی کار کردن در همه سطوح حتی شیشه و پارچه را نیز دارا هستند.

کیبوردهای A4tech نیز چه در اتصال سیم‌دار یا بی‌سیم با توجه به طراحی مناسب و کیفیت ساخت بالا تجربه یک تایپ بدون مشکل را برای شما فراهم می‌کنند.

ای فورتک هم‌چنین تجهیزات گیمینگ خود را با برند Bloody عرضه می‌کند که با توجه به قیاس قیمت با دیگر برندهای معتبر نظیر لاجیتک، دارای کیفیت بسیار مطلوبی می‌باشند.

اسپیکر و هدفون

گاهی اوقات مجبوریم برای رفتن به محل کار و برگشت به خانه، زمان به نسبت طولانی را در خیابان، اتوبوس یا تاکسی بگذرانیم و احتیاج به یک فضای تقریباً خصوصی وجود دارد تا مقداری از فضای پر هیاهوی اطراف دور شویم. در چنین وضعیتی ترجیح می‌دهیم تا موسیقی‌های موردعلاقۀ خود را گوش دهیم و برای این عمل یک هدفون مناسب نیاز است تا موسیقی را باکیفیت صدای مطلوبی ارائه دهد.

اما بعضی‌ها هم ترجیح می‌دهند تا با آسایش بیشتری صدای موسیقی موردنظر خود را بشنوند و وقت خود را صرف خریدن یک اسپیکر خوب می‌کنند. سیستم‌های صوتی سنتی ما رفته رفته جایگاه خود به اسپیکرهای باکیفیت بالا می دهند.

مهم‌ترین دلیل این تغییر در گوش کردن همیشگی ما به موسیقی است، چه در حال ورزش، رانندگی، استراحت یا تفریح همیشه موسیقی زندگی مدرن انسان‌ها را همراهی می‌کند. اسپیکرها با داشتن ویژگی‌هایی مانند: دسترسی آسان، احتیاج نداشتن به اتصال برقی، دسترسی آسان به اینترنت و همینطور با دوام بودن در برابر آب، ضربه و گردوغبار خریداران را به استفاده از این کالاها ترغیب می‌کنند.

از جمله اسپیکرها و هدفون‌های پرفروش این روزها می‌توان به تسکو، رپو و لاجیتک اشاره کرد.

تسکو 

شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 شمسی تأسیس شد. فعالیت این شرکت در راستای عرضه تجهیزات کامپیوتری تعریف شد. این شرکت با معرفی تسکو به‌عنوان برندی ایرانی، توانسته رضایت غالب مشتریان خود را تأمین کند.

تسکو (tsco) با مسیر رو به رشد تکنولوژی همگام شد و در سال‌های اخیر به عرضه گسترده لوازم جانبی موبایل پرداخت. پاوربانک، هندزفری، عینک‌های واقعیت مجازی، کابل، شارژر و بسیاری از محصولات جانبی موبایل، باعث شد تا تنوع محصولات تسکو در حوزه موبایل به بیش از  300 قلم کالا برسد.

رپو

رپو (rapoo) یکی از برندهای معتبر دنیای آی تی است. رپو توانسته است با نوآوری در ساخت و ارائه کیفیت بالا، به یکی از مطرح‌ترین برندهای  لوازم جانبی دنیا تبدیل شود. گواه این امر حضور رپو در بازارهای آمریکا و اروپا و فروش بالا در سایت‌های معتبری چون ebay  و  amazon است.
لازمه فروش محصول در این بازارها رعایت استانداردها و کیفیت بالای محصول است.
کیفیت بالای محصولات، rapoo  را هم‌تراز برندهای معتبری چون Logitech،Microsoft  و Razer قرار داده است.
برای مشاهده و خرید محصولات rapoo با گارانتی پانا و بهترین قیمت از نمایندگی اصلی اینجا را کلیک کنید.

لاجیتک

لاجیتک یکی از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان لوازم جانبی کامپیوتر در دنیا است که در بسیاری از محصولات به‌عنوان باکیفیت‌ترین و برند شماره یک در جهان شناخته می‌شود.
Logitech  در طراحی تمامی محصولات خود به سه اصل مهم پایبند است: کیفیت بالا، کارایی بالا و طراحی فوق‌العاده.

لازم است بدانید برندهای رپو، لاجیتک و تسکو در زمینۀ موس و کیبرد هم جزو برترین برندها می‌باشند.

کابل و تبدیل

این روزها تولید کابل و تبدیل به عنوان یکی از صنایع سودآور از نظر اقتصادی به شمار می‌رود. افزایش تجهیزات الکتریکی در زندگی روزمره سبب تولید چندبرابریِ این محصولات در جهان شده است. کمپانی‌های فعال در صنعت تولید سیم و کابل به‌صورت چشمگیری شکوفا شده‌اند.

کابل و مبدل، تبدیل، اسپلیتر و سوئیچ از جمله تجهیزات شبکه هستند که موردنیاز هر کاربری خواهند بود. برای اتصال ابزارهای مختلف به یکدیگر و ایجاد شبکه میان آن‌ها به انواع مختلف کابل، تبدیل، اسپلیتر و سوئیچ نیاز است. در فروشگاه های اینترنتی مدل‌های متنوعی از کابل HDMI، VGA، DVI، OTG، usb، Type-C، برق، پرینتر، صدا، سوئیچ  HDMI، VGA،KVM، پرینتر و تبدیل AV،Display HDMI،DVI،USB،VGA،MHL،OTG،Type-C، برق و … وجود دارد و با گارانتی معتبر و سلامت فیزیکی کالا در دسترس مشتریان است. علاوه بر آن، انواع مختلف اسپلیتر نیز در کنار این محصولات ارائه شده تا بتوانید با خرید یکی از آن‌ها، نویز موجود در خط تلفن خود را در هنگام اتصال به اینترنت بکاهید.

از برترین برندها در زمینۀ کابل و تبدیلات می‌توان به بافو، دیتک Dtech، اوریکو، فرانت و  wavlink اشاره کرد.

بافو

شرکت تایوانی بافو BAFO در سال 1982 تأسیس گردید. فعالیت این شرکت تولید انواع کابل های صدا، تجهیزات شبکه، لوازم جانبی، مبدل، و اتصالات است. محصولات بافو به خاطر برخورداری از کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی روز شهرت جهانی دارد و تولیدات این شرکت در سراسر جهان و در فروشگاه‌های معتبر به فروش می‌رسد.

دی تک (DTECH)

کمپانی دیتک در سال 2000 در شهر گوانگژو چین فعالیت خود را آغاز نمود، این شرکت با مساحت 18000 متر مربع و با بیش از 150 نفر پرسنل دارای نشان ISO9001: 2008 است. این شرکت دارای تنوع تولید محصولاتی همچون انواع کابل اچ دی ام آی بلند در متراژ های مختلف، اسپلیتر HDMI، اکستندر (افزایش طول)HDMI، ماتریکس اچ دی ام آی، انواع تبدیل HDMI، انواع سوئیچHDMI  و  KVM اچ دی ام آی، انواع کابل وی جی ای، اسپلیتر VGA، اکستندر  VGA ، ماتریکس وی جی ای، انواع تبدیل VGA .

برند دیتک تولید کننده برتر انواع کابل، مبدل، کابل HDMI، کابل VGA، کابل پاور، کابل پرینتر، کابل OTG، کابل نوری، کابل USB، کابل لایتنینگ، مبدل HDMI to HDMI، مبدل HDMI to VGA، مبدل HDMI to DVI، سوئیچ HDMI، سوئیچ VGA، کارت شبکه اکسترنال (USB to LAN)، هاب USB و … می‌باشد.

محصولات دیتک که به تازگی توسط شرکت بازرگانی منتخب نوین و با گارانتی منتخب نوین وارد ایران شده اند از نظر کیفیت تولید و مواد اولیه با برندهایی نظیر مایکروسافت، رپو، بافو و … رقابت می کنند و حتی در تعدادی از محصولات نظیر کابل شارژ type-c محصولاتی به مراتب خوش ساخت تر  و بادوام تر هستند.

تنها واردکننده و نمایندگی فروش انحصاری محصولات دیتک در ایران “بازرگانی منتخب نوین” است و تمام محصولات دی تک الکترونیک با ضمانت شرکت بازرگانی منتخب نوین ارائه می‌گردد و کاربران می‌توانند از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند شوند

اوریکو

چهارفصل (orico-iran)، نماینده انحصاری محصولات اوریکو است و گارانتی و خدمات پس از فروش را در اختیار خریداران این برند قرار می‌دهد. شرکت اوریکو با ساخت حافظه‌های جانبی به‌منظور ذخیره‌سازی اطلاعات شروع به کار کرد و در سال 2009 میلادی پا به عرصه جهانی گذاشت، اکنون این شرکت با ساخت محصولات جانبی کامپیوتر با کیفیت بسیار بالا توانسته سهم قابل توجۀ از بازار سخت‌افزار را به خود اختصاص دهد.

فرانت

برند فرانت در زمینه ارائه خدمات و فروش تجهیزات HDMI، مبدل‌های تصویری، کابل‌های ارتباطی و USB3.0 و انواع مبدل‌های کابلی و غیر کابلی فعالیت داشته و همچنین با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر یک‌ساله محصولاتی با سطح کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

Wavlink

سامان کام (wavlink-iran)، در سال 1393 در زمینه واردات و توزیع محصولات IT شروع به کار کرد. این شرکت از سال 1395 به‌عنوان نماینده انحصاری برند Wavlink در ایران معرفی شد و به عرضه و خدمات پس از فروش این برند پرداخت. کمپانی Wavlink یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزۀ آی تی بوده که دفتر مرکزی آن در شهر شنژن چین واقع شده است.

تمامی کالاها و تجهیزات جانبی برندهای معرفی شده در این مقاله را می توانید با 5% تخفیف بیشتر نسبت به پایین ترین قیمت بازار و با کد تخفیف  repoffer5از نمایندگی اصلی فروش اینترنتی، با گارانتی معتبر و بهترین قیمت خرید کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5