با پورتال آنلاین دفترشما، بدون دفترکار خط ثابت تهران و منشی بگیرید

0

رپورتاژ

بدون دفترکار چطور می‌توان خط ثابت تهران برای کسب و کار خود گرفت و یک دفترکارهمراه داشت؟

با خرید سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی از پورتال آنلاین «دفتر شما»، می‌توانید در ۵ دقیقه بدون نیاز به اجاره دفتر کار برای کسب و کار خود، تلفن ثابت تهران بگیرید و تماس‌های کاری خود را به‌سرعت مدیریت و ساماندهی کنید، علی دشتی مدیرعامل دفتر کار مجازی «دفترشما» ضمن اعلام این خبر، با ما درباره این خدمات و تأثیر آن در رشد کسب و کارهای نوپا و خانگی گفتگو کره است که در ادامه می‌خوانید.

خط تلفن تهران را هر جای ایران باشید برای کسب و کار خود استفاده کنید!

قبلا برای گرفتن یک خط تلفن ثابت لازم بود با داشتن سند مالکیت ملکی یا اجاره‌نامه به اداره مخابرات منطقه مراجعه کنید و با ارائه مدارک، درخواست شماره تلفن بدهید. اگر شانس با شما یار بود و خط آزاد در منطقه شما وجود داشت، بعد از چند روز خط را به شما تحویل می‌دادند. اما در اکثر مناطق مهم تجاری شهری مثل تهران، به علت متقاضی زیاد باید چند هفته یا حتی چند ماه منتظر دریافت خط تلفن ثابت بمانید.

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان و پیشرو در زمینه خدمات دفتر کار مجازی در تهران است که اولین پورتال آنلاین دفتر مجازی در ایران را طراحی و پیاده سازی کرده است و با ارائه آنی خط تلفن مجازی تهران، این مشکل بزرگ کارآفرینان ایرانی را حل کرده است. علاقه‌مندان می توانند پس از ثبت نام در پورتال دفترشما، یکی از بسته‌های سرویس تلفن گویای دفتر شما را به همراه شماره تلفن دلخواه خود انتخاب و در کمتر از 5 دقیقه فعال کنند. به این ترتیب دیگر به دفترکار یا یک فضای فیزیکی برای گرفتن تلفن ثابت نیاز نیست. بنابراین از هر جای ایران می‌توان با این خط ثابت تهران، روی تلفن همراه خود پاسخگوی تماس‌ها باشید.

آیا حق امتیاز خط ثابت تهران به مشترکان اختصاصی است؟

بله هر مشترک شماره اختصاصی خود را خواهد داشت و می‌تواند روی آن شماره تلفن برای کسب و کار خود به تبلیغ بپردازد. هر مشترک تا زمانی‌که آبونمان خط را پرداخت می‌کند صاحب امتیاز آن خواهد بود و حتی درصورت عدم پرداخت، تا مدت مشخصی خط وی در قرنطینه نگه داشته می‌شود و در اختیار شخص دیگری قرار نمی‌گیرد.

چه کسانی مشتریان اصلی خدمات دفتر مجازی هستند؟

استارتاپ‌ها، مشاغل خانگی، مشاوران در حوزه‌های مختلف، فریلنسرها، عرضه‌کنندگان خدمات آنلاین، خرده‌فروشان اینترنتی و همچنین شرکت‌هایی که در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند از مشتریان عمده ما هستند. در حقیقت تمام کسانی که می‌خواهند در بازار پایتخت حضور داشته باشند و به هر دلیلی امکان داشتن فضای فیزیکی، استخدام منشی و داشتن خط ثابت تهران را ندارند، می‌توانند از خدمات دفتر شما استفاده کنند. حالا می‌تواند یک استارتاپ تازه‌کار باشد که ترجیح می‌دهد به‌جای اجاره دفترکار و استخدام منشی سرمایه محدود خود را برای تبلیغات و برندسازی هزینه کند؛ یا حتی می‌تواند یک تولیدکننده صنایع دستی در اصفهان باشد که می‌خواهد بدون واسطه و مستقیم در بازار پایتخت رقابت کند.

پورتال آنلاین دفترشما چه خدماتی با تلفن ثابت مجازی ارائه می‌کند؟

پورتال آنلاین دفتر شما، یک خط تلفن ثابت مجازی تهران با پیش شماره ۲ به همراه کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا یا منشی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. شایان ذکر است این خطوط ، هیچ تفاوتی با سایر خطوط تلفن ثابت تهران که از مخابرات می گیرید ندارند، اما از طریق پورتال دفترشما برای اولین بار امکان ارائه خدماتی بی نظیر برای صاحبان کسب و کار فراهم شده است. اگر مایلید تماس را مستقیما خودتان پاسخ‌گو باشید، باید از سرویس تلفن‌گویای دفتر شما استفاده کنید و اگر می خواهید تماس‌ها توسط مرکز تماس دفتر شما و منشی‌های حرفه‌ای پاسخ داده شود می‌توانید از سرویس منشی مجازی استفاده کنید. تمام تنظیمات بصورت آنلاین انجام می شود و گزارش تمامی تماسها در پورتال دفترشما قابل مشاهده است.

سرویس تلفن گویای دفتر شما چه امکاناتی در اختیار مشترکان می‌گذارد و چه هزینه‌ای دارد؟

در سرویس تلفن‌گویای دفترشما، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای ارائه می‌شود. نظیر پخش پیام خوش‌آمدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود.

خدمات متنوع دیگری نظیر فکس اینترنتی و صندوق صوتی نیز همراه این سرویس قابل ارائه است. همچنین گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است. هزینه بسته‌های تلفن گویا از ۳۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکان براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند. در این سرویس هزینه دایورت برای مشترکان رایگان است.

منشی مجازی چیست؟  آیا منظور شما به‌کارگیری یک منشی دورکار است؟ هزینه این سرویس چقدر است؟

بله. در سرویس منشی مجازی دفتر شما یک فرد حقیقی به صورت دورکار پاسخگوی تماس‌های شما خواهد بود. در واقع منشی مجازی اپراتوری حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

دفتر شما با فراهم کردن زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و به کارگیری منشی‌های مجرب، اولین شرکت ارائه دهنده خدمات منشی مجازی در ایران به شمار می‌رود و شرایطی را فراهم کرده است تا هر فرد کارآفرین بتواند با حداقل هزینه یک منشی حرفه‌ای دورکار داشته باشد. در این سرویس هر شخص می‌تواند از طریق پورتال آنلاین دفتر شما، پس از طی مراحل خرید بسته منشی خود، دستور العمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کند تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کند.

بسته‌های منشی مجازی از ۶۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکان براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند.

چگونه می‌شود خدمات دفتر کار مجازی را آزمایش کرد؟

کاربران می‌توانند ۱۵ روز خدمات دفتر مجازی رایگان آزمایش کنند. با مراجعه به پورتال آنلاین دفترشما می‌توانید در ۵ دقیقه شماره ثابت تهران بگیرید و ۴ رقم آخر شماره تلفن را هم خودتان انتخاب کنید، با جستجو در میان شماره‌ها شانس خود را برای گرفتن شماره رند یا دلخواه امتحان کنید.

از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر به سایت دفتر شما به نشانی https://daftareshoma.com/ مراجعه کنید یا جهت ارتباط با بخش فروش «دفتر شما» با شماره 02128420 تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.