«فوتبالی» یک مجله مملو از اخبار به‌روز و هیجان‌انگیز دنیای فوتبال

0

رپورتاژ

شیوه دنبال کردن اخبار فوتبال توسط ماها در طی دهه‌ها، تغییرات زیادی پیدا کرده است. یک زمانی بود که تنها منابع ورزشی عمده ما اخبار ورزشی رادیو و تلویزیون، برنامه ورزشی و مردم و هفته‌نامه‌های کیهان ورزشی و دنیای ورزش بودند. هفته‌نامه‌های دیگری بعد از این پیدا شدند.

روزی که برای نخستین بار متوجه شدم یک روزنامه ورزشی چاپ شده (ابرار ورزشی) بسیار هیجان‌زده شدم. به تدریج و از جام جهانی فوتبال 1998 فرانسه، تلویزیون هم با پخش زنده فوبتال آشتی کرد.

اینترنت که کم کم در ایران معمول شد، راه دیگری هم برای کسب خبر از رویدادهای فوتبالی برای ما باز شد. دیگر می‌توانستیم جستجو کنیم و سایت‌های باشگاه‌های بزرگ فوتبال یا سایت‌های بازیکن‌ها را بازدید کنیم.

نشریات هم کم کم سایت‌های خود را تاسیس کردند و سایت‌های مستقل ورزشی یا مختص به فوتابل هم راه افتادند و این طوری بود که دیگر مجبور نبودیم اخبار لحظه‌ای فوتبال و نتایج و حاشیه‌ها را فقط از طریق روزنامه‌ها و صدا و سیما دنبال کنیم.

در این میان برخی از سایت‌ها ابتکار بیشتری به خرج دادند و با انتخاب اخبار جذاب‌تر یا تحلیلی، ظاهر چشم‌نواز و کاربرپسند و استفاده به‌جا از نمودار و جداول و ویدئوها، گوی سبقت را از دیگران ربودند.

سایت فوتبالی، یکی از سایت‌های تازه‌ای است که می‌کوشد تبدیل به انتخاب برتر کاربران اینترنت ورزش‌دوست باشد.

از طراحی سایت شروع می‌کنیم. این سایت اصلا شلوغ نیست و ظاهر مینیمال آن به آدم آرامش می‌دهد و در عین حال باعث بارگزاری سریع آن می‌شود.

به‌روزترین اخبار دنیای فوتبال فوتبال در ستون اصلی سمت راست فوتبال؛ فهرست می‌شوند.

بخش‌های دیگر سایت اینها هستند:

صفحه اصلی روزنامه‌های ورزشی روز

ویدئوهای فوتبالی

جدول لیگ‌های فوتبال کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران

بازی‌های روزهای اخیر و برنامه‌ بازی‌های امروز و فردا

پیش بینی نتایج فوتبال

و البته نتایج زنده فوتبال

طرفداران تیم‌های ورزشی محبوب می‌توانند در فوتبالی، صفحه تیم های محبوب (پرسپولیس، استقلال، بارسلونا، رئال مادرید) را دنبال کنند.

سایت فوتبال خوشبختانه هم اپلیکیشن اندروید و هم اپلیکیشن برای کاربران آی‌فون دارد که مراجعه به اخبار این سایت را برای کاربران بسیار ساده می‌کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.