گوگل فتوز امکان لایک زدن و Favorite با شکلک‌های قلب و ستاره را فراهم کرد

0

توییتر از آیکون ستاره‌ای Favorite صرف‌نظر کرده و در حال حاضر فقط روی علامت قلب محبوب تمرکز کرده است ولی اپلیکیشن گوگل فوتوز در به‌روزرسانی اخیر خود از هر دو علامت برای نشان دادن علاقه و لایک کاربران استفاده می‌کند.

گوگل در اطلاعیه‌ای که امروز منتشر کرد، خبر داد کلید Favorites از امروز به گوگل فوتوز افزوده شده است تا کاربران بتوانند یک عکس مورد علاقه‌شان را با دیگران به اشتراک بگذارند و از هفته آینده کلید Like نیز به این اپلیکیشن افزوده می‌شود.

کلید Favorite تنها روی عکس‌های داخل کتابخانه خود کاربر قابل استفاده است و به آن‌ها اجازه می‌دهد عکس‌های خاصی را انتخاب و یک آلبوم عکس جدید از منتخب‌ها بسازد.

این ویژگی از سوی مطرح‌ترین اپلیکیشن‌های عکس مانند اپل هم ارایه شده است. قبلا هم نرم‌افزار Picasa گوگل از چنین ویژگی سود می‌برد و حالا افزوده شدن آن به گوگل فوتوز یک نیاز و انتظار قابل حدس بود.

قلب‌ها به گوگل فتوز رسیدند

کلید Like هم در گوگل فتوز همان کارکردی را دارد که در نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی سراغ داریم. کاربران با زدن کلید Like می‌توانند یک عکس را «لایک» کرده و این‌‌گونه علاقه‌شان را نشان بدهند. استفاده از کلید Like تنها در عکس‌های به اشتراک گذاشته شده توسط خانواده یا دوستان امکان‌پذیر است.

کاربران در نسخه جدید گوگل فتوز می‌توانند یک آلبوم کامل به اشتراک گذاشته شده را لایک کنند ولی نمی‌توانند هیچ عکس یا آلبوم به اشتراک گذاشته نشده‌ای را لایک بزنند.

گوگل می‌گوید اگر کاربری می‌خواهد یک عکس اشتراکی را در پوشه آلبوم‌ Favorites خود داشته باشد؛ باید ابتدا این عکس را در کتابخانه خودش کپی کند.

اگرچه به نظر می‌رسد این پیشرفت‌های گوگل فتوز کوچک و جزیی هستند ولی در رابط کاربری و طراحی آن اتفاق بزرگی افتاده است یا این پلتفرم اجتماعی عکس با کاربران بیشتر ارتباط برقرار کند.

اکنون، کاربران در گوگل فتوز می‌توانند با عکس‌ها ارتباط برقرار کنند و با زدن لایک یا Favorites و همین‌طور استفاده از ایموجی‌ها، احساسات خودشان را هم روی عکس‌ها نشان بدهند و با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

این ویژگی‌ها به علاوه چند ویژگی دیگر از جمله افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل فتوز در کنفرانس Google I/O اعلام شده بودند و اکنون در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5