سرانجام اینستاگرام کلید Mute را برای جلوگیری از مشاهده محتوای آزاردهنده اضافه می‌کند

0

در گذشته، اینستاگرام قابلیت Mute کردن استوری‌ یک فالور را فراهم کرده بود ولی مدت‌ها است کاربران منتظر امکان Mute کردن محتوای یک فالور از جمله عکس‌هایش در صفحه خانگی هستند.

دیروز، اینستاگرام خبر داده سرانجام این قابلیت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند با کلید Mute تمام محتوای یک دنبال‌کننده خود از جمله عکس‌ها، پست‌ها، استوری و غیره را از روی صفحه خانگی‌شان حذف کنند.

البته، هنوز امکان مشاهده عکس‌ها و پست‌های افراد وجود دارد ولی باید به پروفایل‌شان مراجعه کرد و تنها در صفحه خانگی نمایش داده نمی‌شوند. همین‌طور، کامنت‌ها و برچسب‌هایش هنوز قابل مشاهده هستند.

این قابلیت از آنفالو کردن افراد جلوگیری می‌کند. بسیاری از ما ممکن است به هر دلیلی تمایل نداشته باشیم عکس‌ها و محتوای یک فرد (مثلا عضوی از خانواده و آشنایان یا دوستان) را مشاهده کنیم ولی امکان آنفالو کردن‌اش هم نباشد.

در چنین وضعیتی، کلید Mute می‌تواند از مشاهده عکس و محتوای آزاردهنده این افراد روی صفحه خانگی‌مان جلوگیری کند. در حقیقت، قابلیت Mute عدم بازدید از پست‌های یک فرد به صورت محترمانه و مودبانه است.

شخصی‌سازی بیشتر صفحه خانگی

اینستاگرام اعلام کرده این قابلیت را در راستای شخصی‌سازی بیشتر محتوای صفحه خانگی کاربران ارایه می‌کند. یکی از مدیران این شبکه اجتماعی اعتراف کرده که کاربران زیادی شاید میلیون‌ها نفر منتظر این قابلیت هستند و احتمالا پس از اضافه شدن، به طور گسترده‌ای استفاده شود.

شبکه‌های اجتماعی همیشه دوست دارند کاربران مطالب بیشتری ببینند و از ارایه قابلیت Mute سرباز می‌زنند یا این ویژگی را به کندی به اپلیکیشن‌های خود اضافه می‌کنند. اما کاربران حق خودشان می‌دانند که در میان این همه محتوای منتشر شده، آن‌هایی که بیشتر تمایل دارند را مشاهده کنند.

از عکس‌هایی که درباره قابلیت Mute اینستاگرام منتشر شده می‌توان فهمید که برای Mute کردن یک دنبال‌کننده کافی است روی آیکون سه نقطه بالای یک پست و عکس‌اش ضربه‌ای بزنید.

بعد از منوی ظاهر شده می‌توان گزینه Mute را انتخاب کرد. در ادامه هم می‌توانید فقط پست‌هایش یا پست‌ها و استوری را Mute کنید.

برای خارج کردن یک دنبال‌کننده از Mute نیز می‌توان هر لحظه که نیاز بود به پروفایل‌اش مراجعه و وضعیت پست‌ها را به حالت عادی برگرداند.

اینستاگرام اعلام کرده است این ویژگی از هفته آینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم‌های جهان را در قالب آدم‌های فقیر تصور…

هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده‌ترین افراد جهان - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می‌کند تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می‌شدند.اگر آنها لباس‌های ژنده پوش پوشیده و در یک محله…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5