اولین اسمارت‌فون هولوگرافیک و ماژولار دنیا اواخر امسال عرضه می‌شود

0

اسمارت‌فون‌هایی مانند آیفون X یا گوگل پیکسل ۲ از ویژگی‌های عکاسی و تصویربرداری بسیار پیشرفته‌ای برخوردار هستند و به نظر می‌رسد برترین اسمارت‌فون‌های دنیا باشند.

اما هیچ‌یک از این گوشی‌ها «هولوگرافیک» نیستند. امسال یک شرکت دیگر می‌خواهد اولین اسمارت‌فون هولوگرافیک و بلندپروازانه دنیا را عرضه کرد. شرکتی که نه اپل است و نه گوگل یا سامسونگ.

شرکت RED اسمارت‌فون Red Hydrogen One را معرفی کرده و می‌خواهد تا آخر امسال وارد بازار کند. اپراتورهای مخابراتی ورایزون و AT&T اعلام کردند سفارش این گوشی را آغاز کردند و تا پیش از پایان سال، شروع به فروش آن خواهند کرد.

شرکت RED را بیشتر با دوربین‌های 4K رده بالای‌اش می‌شناسیم. حالا این شرکت یک اسمارت‌فون ماژولار با صفحه‌نمایش هولوگرافیک برای خوره‌های عکاسی و دوربین زده و می‌خواهد Red Hydrogen One را به یکی از قطعات سیستم‌های چندرسانه‌ای تبدیل کند.

اسمارت‌فون «هیدروژن وان» به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی مجهز شده است. این صفحه‌نمایش از فناوری نانوتکنولوژی استفاده می‌کند تا بتواند محتوای دو بعدی و سه بعدی را نمایش دهد. به علاوه، قابلیت نمایش محتوای چند لایه هولوگرافیک را دارد و از بازی‌های تعاملی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی به صورت ماژولار ساخته شده است تا کاربران بتوانند برخی قابلیت‌های آن را افزایش دهند. این گوشی می‌تواند روی دوربین‌ها و دیگر تجهیزات تصویربرداری و فیلم‌برداری سوار شود.

هولوگرافیک واقعی یا DSLR ماژولار؟

در حقیقت، «هیدروژن وان» دارای مجموعه زیادی از پین‌ها است که امکان افزودن این گوشی را به دوربین‌های شرکت RED فراهم می‌کند. دوربین‌های RED بسیار حرفه‌ای هستند و برخی کارگردانان هالیوودی از آن‌ها برای ساخت فیلم‌شان استفاده می‌کنند.

گفته می‌شود هر لنز دوربین‌های DSLR سنتی را می‌توان به این اسمارت‌فون متصل کرد. یک درگاه USB-C، بلندگوهای استریو و جک هدفون دارد. یک اسکنر اثر انگشت دارد و طوری طراحی و ساخته شده تا به راحتی در دست محکم قرار بگیرد.

احتمالا ضد آب است و از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند ولی نباید انتظار کارکردی همانند اسمارت‌فون‌های رده بالای اندرویدی ازش داشت.

بسیاری از کاربران انتظار دارند تصاویر سه بعدی واقعی و برجسته بیرون زده از صفحه‌نمایش را روی این گوشی مشاهده کنند ولی لوازم جانبی و ماژول‌هایی که برایش معرفی و تبلیغ شده، «هیدروژن وان» را بیشتر یک گوشی برای عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای معرفی می‌کند.

قرار است در دو مدل بدنه آلومینیومی با قیمت ۱۲۹۵ دلار و بدنه تیتانیوم با قیمت ۱۵۹۵ دلار وارد بازار شود. البته، این قیمت‌ها بدون وسایل جانبی یا ماژول‌های دیگر آن است. شرکت RED تا کنون وعده ارایه ده‌ها لوازم جانبی فیلم‌برداری برای این گوشی داده و می‌گوید با این اکسسوری‌ها می‌تواند «هیدروژن وان» را به هر دوربین DSLR بازار تبدیل کرد.

با حمایتی که دو اپراتور بزرگ ورایزون و AT&T از این اسمارت‌فون کردند و قرار است از اواخر سال شروع به فروشش کنند؛ به نظر می‌رسد سرانجام اولین اسمارت‌فون واقعی هولوگرافیک در ابتدای سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5