بازیابی فایل‌های از دست‌رفته با نرم‌افزار توانمند EaseUS Data Recovery Wizard

0

رپورتاژ

گاهی پیش آمده که فایل مهمی از کامپیوترتان پاک شده و نیازمند بازیابی آن هستید. EaseUS Data Recovery Wizard نام نرم‌افزاری قدرتمند است که با کمک آن می‌توانید فایل‌های از دست داده در سیستم را بازیابی کنید. این نرم‌افزار تنها محدود به اطلاعات موجود کامپیوتر نشده بلکه می‌تواند اطلاعات فلش دیسک‌ها، حافظه‌های جانبی و به طور کلی هر درایو اطلاعاتی را بازیابی کند.

برخی از ویژگی‌های نرم‌افزار  EaseUS Data Recovery Wizard:

  • بازیابی کامل فایل‌ها و اطلاعات پاک شده
  • بازیابی فایل‌های از دست رفته به وسیله ویروس‌ها
  • بازیابی اطلاعات فرمت شده در هارد دیسک‌ها
  • بازگردانی اطلاعات دیسک‌های صدمه دیده یا پارتیشن‌های پاک شده
  • بازیابی اطلاعات دستگاه‌های قابل حمل نظیر کارت‌های حافظخ و فلش دیسک‌ها
  • سازگاری با فرمت‌های FAT12, FAT16, FAT32, NTFS/NTFS5, EXT2/EXT3

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده بوده و تنها کافی است که گام‌های زیر را جهت بازیابی فایل‌های از دست رفته خود انجام دهید. برای نشان دادن نحوه بازیابی یک درایو در کامپیوتر، یک فایل به عنوان مثال از کامپیوتر پاک شده و سپس توسط نرم افزار بازیابی می‌شود. در اینجا فایل Fortnite که حاوی فایل‌های rar به همین نام است را ابتدا به صورت کامل از کامپیوتر پاک کرده و سپس توسط نرم افزار بازیابی می‌کنیم.

گام اول) با باز کردن نرم افزار می‌توان درایو مورد نظر را که فایل یا فایل‌هایی از آن پاک شده‌اند و قصد بازیابی آن را داریم انتخاب می کنیم. همچنین می‌توان یک فایل مشخص را نیز انتخاب کرد تا نرم افزار تنها آن فایل را بازیابی کند نه اینکه تمام درایو کامپیوتر را بازیابی کند.

گام دوم) پس از تعیین درایو یا آدرس مسیر مشخص برای بازیابی بر روی کلید Scan کلیک می‌کنیم. پس از آن نرم افزار شروع به اسکن مکان مورد نظر می‌کند. این نرم افزار از دو نوع اسکن سریع و پیشرفته بهره می‌برد. در صورتی که فایل مورد نظرتان در اسکن سریع پیدا نشد از گزینه اسکن پیشرفته باید استفاده کنید و باید زمان بیشتری منتظر بمانید.

گام سوم) پس از اتمام اسکن فایل‌های مورد نظر خود را می‌توانید انتخاب کنید. اگر اسم فایل مورد نظرتان را می‌دانید می‌توانید آن را جستجو کرده و دیگر منتظر نتیجه اسکن پیشرفته نمانید. همچنین از منو بالای اسکن می‌توانید فایل‌ها را بر اساس نوعشان تفکیک کنید تا سریعتر فایل مورد نظر خود را پیدا کنید. پس از یافتن فایل خود، آن را انتخاب کرده و بر روی گزینه Recovery کلیک کنید.

گام چهارم) پس از کلیک بر روی گزینه Recovey، پنجره‌ای مبنی برای تعیین محل برای بازیابی فایل‌های از دست رفته باز می‌شود. لازم به ذکر است که برای بازیابی بهتر فایل‌ها بهتر است که فایل را در مسیر دیگری تعیین کنید.

گام پنجم) پس از تعیین محل فایل پنجره‌ای مبنی بر شروع بازیابی فایل‌ها نمایان خواهد شد. درصورت موفق بودن عملیات بازیابی پنجره دیگری نمایش داده شده و پوشه فایل‌های بازیابی شده به طور خودکار باز خواهد شد. برای دریافت آموزش های بیشتر در حوزه بازیابی اطلاعات و آموزشهای مرتبط با ریکاوری اندروید و گوشی میتوانید دسته آموزش اندرویدزوم را دنبال کنید.

از طریق لینک زیر میتوانید آخرین نسخه نرم افزار های بازیابی و ریکاوری کامپیوتر را دریافت کنید.

https://www.easeus.com/datarecoverywizard/free-data-recovery-software.htm

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.