آیفون‌های جدید اپل تا ۳۰۰ دلار کاهش قیمت دارند؛ چرا اپل می‌خواهد چوب حراج به گوشی‌های جدیدش بزند؟

0

مینگ چی کو؛ تحلیل‌گر ارشد اخبار اپل می‌گوید آیفون‌های جدید این شرکت تا ۳۰۰ دلار کاهش قیمت دارند.

شایعات زیادی درباره آیفون‌های نسل جدید اپل منتشر شده است ولی تقریبا همه مطمئن شدیم که در پاییز ماه، شاهد رونمایی از سه آیفون جدید خواهیم بود. .

حتا مشخصات این آیفون‌ها، مثلا اندازه صفحه‌نمایش و پردازنده و رم نیز مشخص شده است ولی درباره قیمت‌شان هنوز ابهام‌هایی وجود داشت و برخی می‌گفتند اپل تصمیم دارد آیفون‌های جدید را گران‌تر از نسل اول آیفون X عرضه کند.

اما حالا مینگ چی کو که ابتدای امسال از نشریه KGI به موسسه TF International Securities کوچ کرده؛ پیش‌بینی می‌کند اپل آیفون‌های X Plus و budget iPhone X را از قیمت‌های پایین ۸۰۰، ۹۰۰ و ۶۰۰ دلار آغاز کند.

اپل آیفون X اصلی را در سال گذشته با قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار به فروش رساند ولی برای سال جدید تصمیم گرفته کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری به گوشی‌هایش بدهد که با احتساب مالیات آن‌ها می‌توان گفت صرفه‌جویی بیش از ۳۰۰ دلار برای خریداران در پی دارد.

به چه دلیل؟

اما چه عواملی باعث شده اپل تصمیم بگیرد آیفون‌های ۲۰۱۸ را با افت قیمت روانه بازار کند؟ مینگ چی کو، حداقل سه دلیل بزرگ برای این استراتژی جدید اپل نام برده است:

دلیل نخست، نگرانی‌هایی در داخل خود شرکت اپل برای تاثیرات منفی افزایش قیمت اسمارت‌فون‌های رده بالا بر بازار موبایل و کاهش فروش وجود دارد.

این نگرانی با توجه به عدم فروش بالای آیفون X تشدید شده است. آیفون X به عنوان گوشی ویژه دهمین سال تولید آیفون با طراحی جدید و مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وارد بازار شد ولی مطابق انتظار فروش نکرد.

دلیل دوم، بهبود ساختار هزینه‌های تولید یک گوشی در اکوسیستم اپل است. این شرکت در سال گذشته موفق شده هزینه‌های مونتاژ و تمام شده برخی قطعات آیفون X مانند سنسورهای 3D را کاهش دهد. بنابراین، می‌تواند بدون کاهش سود و تهدید حاشیه سود همیشگی خود، قیمت‌ها را دستکاری کند.

دلیل سوم می‌تواند افزایش کاربران سیستم Face ID از سوی اپل باشد. اولین بار، سیستم تشخیص چهره Face ID روی آیفون X عرضه شد ولی اکنون اپل بر خود فرض می‌داند روی هر سه گوشی آیفون ۲۰۱۸ خود هم این سیستم را عرضه کند تا در بازاری که هنوز برای Face ID رقیبی یافت نمی‌شود؛ کاربران بیشتری ازش استفاده کنند.

مینگ چی کو؛ اعتقاد دارد اپل استراتژی درستی در قیمت‌گذاری آیفون‌های جدید انتخاب کرده و یک سال بعد شاهد فروش بالای این گوشی‌ها در بازار به خاطر همین قیمت‌گذاری مناسب خواهیم بود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

عکس‌های تصادفی که از شانس خوب عکاس مانند یک تابلو یا یک عکس خیلی حرفه‌ای شده‌اند

عکاس‌های حرفه‌ای گاهی ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا در زمان و مکان مشخصی حاضر باشند و تجهیزاتشان متناسب با نور و سرعت گذر سوژه و فاصله‌شان مناسب باشد تا یک عکس خوب بگیرند.اما گاهی شانس یا فرصت‌طلبی یا آمادگی ذهنی یک عکاس برای کادربندی مناسب…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5