با این اپلیکیشن‌ها جام جهانی ۲۰۱۸ را با هیجان بیشتری دنبال کنید

0

امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه و بازی میان روسیه و عربستان، به طور رسمی سوت شروع تورنمنت جام جهانی ۲۰۱۸ زده می‌شود و یک ماه فوتبالی پر شور و هیجان در انتظار طرفداران این رشته ورزشی و البته همه مردم است.

می‌توان اخبار و نتایج بازی‌ها را از تلویزیون یا سایت‌ها دنبال کرد. حتا می‌توان با اینترنت همراه دایم نتایج زنده بازی‌های جام جهانی روسیه را دید و سراغ جدول مسابقات، برنامه بازی‌ها، تیم‌های صعودکننده و اخبار حاشیه‌ای تیم‌ها رفت.

اما این روزها که هریک از ما حداقل یک اسمارت‌فون درون جیب‌مان داریم؛ بهترین روش برای دنبال کردن لحظه‌ای جام جهانی و اطلاع از هر گونه خبر و اتفاقی، نصب یک یا چند اپلیکیشن موبایل است.

اپ‌ها نتایج زنده بازی‌ها را نشان می‌دهند؛ دسترسی ساده‌ای به برنامه بازی‌ها و نتایج و شرایط صعود تیم‌ها، آخرین خبرها و عکس‌ها و ویدیوها، گفت‌وگو با سرمربی‌ها و بازیکنان و هر جنجال حاشیه‌ای فراهم خواهند کرد و همیشه و همه‌جا شما را با جام جهانی ۲۰۱۸ همراه می‌کنند.

در ادامه می‌خواهیم نگاهی به بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشیم. ما پیشنهادات‌مان را می‌دهیم ولی انتخاب با شما است. برحسب سلیقه و نیاز خودتان؛ می‌توانید چند اپ را انتخاب و سریعا نصب کنید تا از اولین بازی جام جهانی، برای یک ماه هیجان آماده باشید.

اپلیکیشن‌های ایرانی

خوش‌بختانه، در سال‌های اخیر اپلیکیشن‌های ایرانی خوبی در زمینه فوتبال و دنبال کردن نتایج بازی‌ها و اخبار مسابقات طراحی و توسعه داده شده است. تا چند سال پیش ناچار بودیم فقط سراغ اپ‌های خارجی برویم ولی حالا این‌ اپ‌ها واقعا خوب هستند:

اپلیکیشن فوتبالی: تیم‌تان را دنبال کنید

اپلیکیشن «فوتبالی» یکی از بهترین‌ها برنامه‌های موبایل برای دنبال کردن اخبار و نتایج مسابقات، مشاهده زمان‌بندی پخش تلویزیونی مسابقات، مشاهده جدول گروه‌ها و همه خبرهای اطراف تیم‌ها و بازیکنان و حاشیه‌ها است.

اما ویژگی منحصربه‌فرد این اپ، دنبال کردن تیم محبوب‌تان در جام جهانی ۲۰۱۸ است. به محض نصب این اپلیکیشن، از شما می‌خواهد یک تیم را انتخاب کنید و بعد اخبار و حاشیه‌های این تیم را همیشه در صدر اخبار نشان‌تان می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن فوتبالی از روی کافه‌بازار

اپلیکیشن نود: جام جهانی از زاویه دید فردوسی‌پور

این روزها برنامه نود پخش نمی‌شود ولی فردوسی‌پور و تیم این برنامه در حال اجرای برنامه بیست هیجده هستند. با دانلود اپلیکیشن رسمی برنامه نود می‌توانید هم در نظرسنجی‌ها و پیش‌بینی‌های این برنامه شرکت و هم جام جهانی روسیه را از دید فردوسی‌پور و تیم‌اش دنبال کنید.

آمارهای متفاوت، طراحی‌های گرافیکی، گزارش‌های زنده و متفاوت از روسیه، تحلیل بازی‌ها و مشاهده ویدیوهای هر برنامه پس از پخش روی این اپلیکیشن مسیر است. به علاوه اینکه مانند هر اپ دیگری می‌توانید زمان پخش مسابقات، جدول‌های هر گروه، اخبار تیم‌ها و هر چیز دیگری که نیاز دارید را روی این اپ ببینید.

دانلود اپلیکیشن نود از روی کافه‌بازار

دانلود اپلیکیشن نود از روی اپ‌استور

اپلیکیشن آنتن: پخش زنده همراه با تحلیل و تفسیر

یکی از اپلیکیشن‌های ضروری روی گوشی تلفن همراه، اپ‌هایی برای مشاهده پخش زنده بازی‌ها است. چندین اپ ایرانی مانند تلوبین، نماشا و غیره در دسترس هستند ولی انتخاب ما اپلیکیشن «آنتن» است.

چون تمام مسابقات جام جهانی روسیه را در ویژه‌برنامه‌هایی با حضور پژمان راهبر (مدیر سایت ورزش ۳) و حمیدرضا صدر (مفسر و تحلیل‌گر معروف فوتبال) پخش می‌کند.

پس از نصب این اپ، می‌توانید روی ویژه برنامه‌های افتتاحیه، بازی‌ها و حتا ویدیوهایی درباره معرفی تیم‌ها کلیک کنید و به تماشا بشینید. اگر یک بازی هنوز برگزار نشده است؛ می‌توانید تاریخ و مدت زمان باقیمانده تا شروع بازی را مشاهده کنید.

در این اپلیکیشن علاوه بر مشاهده پخش زنده بازی‌ها، می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما را هم زنده مشاهده کنید و البته حتما سری به بخش آرشیو بزنید.

دانلود اپلیکیشن آنتن از روی کافه‌بازار

اپلیکیشن‌های خارجی

اجازه بدهید چند اپلیکیشن خوب خارجی هم برای دنبال کردن اخبار جام جهانی و مشاهده نتایج زنده بازی‌ها معرفی کنیم:

اپلیکیشن فیفا: اپ رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

همانند هر دوره، فیفا برای جام جهانی روسیه یک اپ رسمی عرضه کرده و در روزهای اخیر چندین بار به‌روزرسانی شده است تا کامل‌ترین اپ برای این مسابقات باشد.

در اپلیکیشن رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توان نتایج زنده را به همراه اعلان‌هایی از بازی‌های در حال برگزاری و اتفاق‌هایی که افتاده مشاهده کنید. اطلاعات کامل تیم‌ها و مسابقات، بازیکنان و آمارها نشان داده می‌شوند.

به علاوه، آرشیو فوق‌العاده‌ای از بازی‌ها، صحنه‌های جذاب، گزارش‌های شبکه‌های تلویزیونی معروف و ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌ها در روسیه در دسترس است.

دانلود اپلیکیشن فیفا برای اندروید

دانلود اپلیکیشن فیفا برای iOS

اپلیکیشن وان‌فوتبال: معروف‌ترین اپ دنیای فوتبال

اگر یک طرفدار حرفه‌ای فوتبال باشید؛ حتما معروف‌ترین اپ موبایل فوتبالی دنیا با بیش از ۱۰ میلیون دانلود را می‌شناسید.

اپلیکیشن Onefootball به مناسبت جام جهانی ۲۰۱۸ به‌روزرسانی شده است و امکان مشاهده زنده بازی‌ها، مشاهده نتایج زنده مسابقات و دریافت اعلان‌های اتفاق‌های مهم در حین بازی را می‌دهد.

با این اپ می‌توانید ثانیه‌ای از یک بازی عقب نمانید و اگر برایتان دیدن زنده بازی‌ها میسر نیست؛ به طور لحظه‌ای در جریان خبرهای بازی‌ها قرار بگیرید.

امکان پیش‌بینی بازی‌ها در این برنامه هم وجود دارد. می‌شود پیش‌بینی‌ها را با دوستان به اشتراک گذاشت و کل‌کل به راه انداخت. گفتنی نیست که اطلاعات کاملی از جام جهانی روسیه هم روی این اپ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دانلود اپلیکیشن Onefootball برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Onefootball برای iOS

اپلیکیشن FotMob: جام جهانی روی اپل واچ و اندروید ویر

یکی دیگر از اپ‌های معروف دنیا در ورزش فوتبال با بیش از ۱۰ میلیون دانلود است. این اپ هم مانند Onefootball امکان دنبال کردن لحظه‌ای تمام اخبار و رویدادهای یک مسابقه را برایتان فراهم می‌کند. می‌توانید نتایج زنده هر مسابقه را ببینید و دایم اعلان‌های اخبار بازی‌ها را دریافت کنید.

اما مهم‌تر اینکه این اپ برای نصب روی ساعت‌های هوشمند اپل واچ و اندروید ویر نیز مهیا شده است تا بتوانید اخبار ثانیه‌ای بازی‌ها را روی مچ دست‌تان دنبال کنید.

دانلود اپلیکیشن FotMob برای اندروید

دانلود اپلیکیشن FotMob برای iOS


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

طراحی‌ها و معماری‌های نبوغ‌آمیز و عالی که باید تحسین‌شان کرد

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5