گوگل با رونمایی از یک اپلیکیشن تازه پادکست می‌خواهد انقلابی در گوش کردن و دسترسی آسان به پادکست‌ها ایجاد کند

0

امروز گوگل یک اپلیکیشن پادکست مستقل برای اندروید معرفی کرد.

این اپلیکیشن به طور ساده Google Podcasts نامیده می‌شود و می‌تواند از الگوریتم‌های پیشنهادی گوگل برای بهتر گوش دادن و لذت بردن از پادکست‌های مورد علاقه سود ببرد.

در حالی‌که قبلا با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند Google Play Music و دیگر برنامه‌های منتشر شده توسط شرکت‌های ثالث روی اندروید؛ کاربران می‌توانستند به فایل‌های پادکست گوش دهند ولی گوگل انتظار دارد با عرضه یک اپلیکیشن پادکست اختصاصی؛ بتواند صدها میلیون کاربر در سراسر جهان را به استفاده از اپلیکیشن Podcasts وادار سازد.

البته، گوگل پیش از این، یک تلاش ناموفق برای ساخت اپلیکیشن پادکست داشته است. گوگل در سال ۲۰۱۲ برنامه Google Listen را عرضه کرد که شکست خورد.

اپلیکیشن گوگل Podcasts برای هر کاربری که روی گوشی موبایل پادکست گوش داده باشد؛ آشنا است. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد پادکست‌های جدید را جست‌وجو، آن‌هایی که علاقه دارید را دانلود و گوش کنید یا اگر رایگان نیستند؛ آن‌ها را بخرید.

در روز اول عرضه این اپلیکیشن، امکان دسترسی به حدود ۲ میلیون پادکست وجود دارد. البته، طبیعی است که بسیاری از این پادکست‌ها را مردم شنیدند.

پیشنهادات پادکستی گوگل

وقتی اپلیکیشن Podcasts گوگل را باز می‌کنید، بخشی به نام «For you» مشاهده خواهید کرد که پادکست‌های جدیدی که مشترک شدید را نمایش می‌دهد. پادکست‌هایی که سریالی هستند و شاید شما همه را گوش کردید ولی هنوز به پایان نرسیدند یا هر روز و هر هفته یک پادکست جدید منتشر می‌شود.

همین‌طور، در بخش «For you» می‌توان فهرستی از پادکست‌های دانلود شده توسط خودتان را مشاهده کنید. وقتی کمی صفحه را به پایین اسکرول کنید، پادکست‌های محبوب جدید و معروف را مشاهده می‌کنید. این پادکست‌ها هم به طور کلی و هم به صورت دسته‌بندی نمایش داده می‌شوند.

پخش‌کننده پادکست‌ها شاید کلیدها و دکمه‌های سفارشی‌سازی کمتری نسبت به اپلیکیشن‌هایی مانند Overcast داشته باشد. شما نمی‌توانید کلید skip  یا create playlists را سفارشی‌سازی کنید.

اپلیکیشن Podcasts با گوگل اسیستنت جفت و ادغام شده است. به این معنی که شما می‌توانید در هر کجایی که گوگل اسیستنت وجود دارد؛ به جست‌وجو و اجرای پادکست‌ها بپردازید. گوگل وضعیت شما در گوش دادن به یک پادکست را در تمام محصولات‌اش به طور خودکار همگام‌سازی می‌کند.

بنابراین، اگر شما به یک پادکست در خانه تا نیمه گوش دادید؛ می‌توانید آن را به طور موقت متوقف کرده و در محل کار دوباره ادامه‌اش را گوش کنید یا اینکه در بازگشت به خانه؛ به اتمام برسانید.

افزوده شدن هوش مصنوعی

گوگل قصد دارد در ماه‌های آینده، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید برنامه Podcasts را رونمایی کند. این ویژگی‌ها عموما توسط هوش مصنوعی طراحی و اجرا می‌شوند.

یکی از این ویژگی‌ها، درج زیرنویس برای پادکست‌ها است تا کاربران علاوه بر شنیدن، بتوانند یک پادکست را هم بخوانند. این ویژگی برای افراد ناشنوا یا کم شنوا، همین‌طور افرادی که در محیط‌های پر سروصدا دارند پادکست گوش می‌کنند، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

یکی دیگر از اهداف غول دنیای وب از انتشار  Google Podcasts، گسترش و افزایش افرادی است که پادکست می‌سازند. تحقیقات نشان می‌دهد تنها یک چهارم سازندگان پادکست‌ها زن هستند و رنگین‌پوست‌ها بسیار کم وارد این حوزه شدند.

گوگل یک کمیته مستقلی برای تمرکز شدن روی این موضوع تشکیل داده است و می‌خواهد با تبلیغ محصولات پادکستی؛ افراد بیشتری را درگیر ساخت و تولید پادکست کند.

کاربران اندرویدی می‌توانند اپلیکیشن گوگل Podcasts را از روی گوگل‌پلی به طور رایگان دانلود و نصب کنند.

حتما منتظر شنیدن نظرات و تجربه‌های شما در استفاده از Google Podcasts هستیم. آیا این اپلیکیشن بهتر از دیگر برنامه‌های گوش دادن به پادکست ظاهر می‌شود؟ آیا همان‌طور که گوگل گفته، با نصب و استفاده از این برنامه پادکست، دیگر اپلیکیشن‌های پادکست را کنار خواهید گذاشت؟

در ماه‌های گذشته، گوگل سعی کرده برای موضوعات کاربردی یک اپلیکیشن اختصاصی بدهد. باید دید این استراتژی جواب می‌دهد و کاربران به مرور وابسته به یک اکو سیستم طراحی شده توسط گوگل می‌شوند یا خیر!

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5