اینستاگرام ، محلی برای تبلیغات موثر و ارزان

0

رپورتاژ

شبکه اجتماعی اینستاگرام ، یکی از پرکاربرد ترین اپلیکیشن هایی است که میزان استفاده زیادی در کشورمان دارد از همین رو ، اینستاگرام به فضایی مناسب برای تبلیغات تبدیل شده است و شما می توانید با صرف هزینه ای معقول ، کالا و خدمات خود را به هزاران نفر معرفی نمایید و بازخورد آنها را در همان روز مشاهده کنید. اما تبلیغات در اینستاگرام ، نیازمند داشتن فالوور بالا است تا کالا و خدمات شما فرصت دیده شدن توسط تعداد افراد زیادی را داشته باشید . اما بهینه ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام چیست ؟

خرید فالوور هدفمند ، روشی بر اساس علاقه کاربران

های فالوور یکی از قدیمی ترین فعالان در حوزه تبلیغات اینستاگرامی است. ربات اینستاگرام های فالوور به صورت کاملا هدفمند اقدام به افزایش فالوور می نماید. شما در این روش افرادی را جذب خواهید کرد که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند و پیش زمینه ای در راستای کسب و کار شما دارند.

روند کار بدین صورت است که شما مشخص می نمایید چه کسانی و از چه منبعی برای شما فالو شوند. مثلا اگر شما صاحب یک رستوران در منطقه 1 تهران هستید ، می توانید پیج رستوران های فعال در منطقه 1 و مناطق نزدیک که دارای فالوور خوبی هستند را به ربات معرفی نمایید تا فالوور های شما از آن پیج ها جذب شوند.

بدین صورت کسانیکه شما را فالو می کنند اولا در محدوده شما قرار دارند و همچنین نسبت به کسب و کار شما علاقه مند هستند.

البته نباید فراموش کنید که محتوای پیج اینستاگرام شما ، در درجه اول اهمیت است و از آنجایی که های فالوور هیچ فالوور غیر واقعی و قیکی برای شما جذب نمی کند ، در صورتی که پیج شما دارای محتوای خوبی نباشد ، افراد شما را فالو نمی کنند و پروسه افزایش فالوور شما طولانی تر از حد معمول خواهد شد

خرید فالوور ایسنتاگرام به چه صورت است ؟

ابتدا به سایت های فالوور مراجعه نمایید و در آن ثبت نام کنید. به محض اتمام ثبت نام و ثبت پیج اینستاگرامتان ،100 فالوور به شما به صورت رایگان داده خواهد شد و شما می توانید تمامی امکانات سیستم را به صورت نامحدود تست کنید. بعد از تست و اتمام فالوور های رایگانتان ، می توانید اقدام به خرید فالوور اینستاگرام به تعداد دلخواه نمایید.

امکانات دیگری در ربات اینستاگرام های فالوور وجود دارد که شما م توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید این خدمات شامل :

ارسال دایرکت اتوماتیک : شما می توانید متنی را مشخص نمایید تا به افرادی که شما را فالو می کنند ارسال شود.

لایک اتوماتیک : شما می توانید به ربات دستور لایک اولین پست کسانیکه که شما را فالو می کنند را بدهید

پست اتوماتیک : شما قادر خواهید بود تا پست های مورد نظر برای پیجتان را در یک روز به سایت اضافه کنید سپس ربات آنها را در روز و ساعت مشخص شده توسط شما در پیج اینستاگرامتان منتشر می نماید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.