چگونه اکانت فیسبوک‌مان را غیرفعال یا برای همیشه حذف کنیم؟

0

شاید در گذشته، فیسبوک محبوب‌ترین شبکه اجتماعی بود. ساعت‌ها در این پلتفرم وقت می‌گذراندیم و لذت می‌بردیم. اصلا بسیاری از ما مفهوم و قدرت واقعی یک شبکه اجتماعی را با فیسبوک لمس و درک کردیم.

اما بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا این روزها ناخوش احوال است. رسوایی‌های پی در پی، اشتباهات و نقض حریم خصوصی کاربران در کنار عدم به‌روزرسانی بزرگی که ویژگی‌های جذاب و مدرنی بدان اضافه کند؛ باعث کوچ کاربران به‌ویژه نوجوانان و جوانان به سوی پلتفرم‌های مدرن‌تری مانند اسنپ‌چت، اینستاگرام، یوتیوب و نظایر این‌ها شده است.

آخرین بار چه تاریخی وارد فیسبوک شدید؟ ممکن است اصلا اطلاعات حساب‌ کاربری‌تان را فراموش کرده باشید یا اینکه ندانید روی فیسبوک چه عکس‌ها و اطلاعاتی دارید!

اگر شما هم از دست مارک زاکربرگ، لو رفتن اطلاعات یا سوءاستفاده از اطلاعات کاربران خسته شدید و می‌خواهید به کمپین‌های تحریم فیسبوک بپیوندید یا برای همیشه اطلاعات خود را از روی سرورهای این شرکت پاک کنید؛ ادامه این مطلب را بخوانید.

به طور کلی، دو روش برای حذف خودتان از روی فیسبوک دارید: غیرفعال کردن اکانت فیسبوک یا حذف اکانت فیسبوک!

غیرفعال‌سازی اکانت فیسبوک

با این روش، به طور موقت از فیسبوک بیرون آمده‌اید و اکانت خود را به طور موقت غیرفعال می‌کنید تا در آینده بتوانید دوباره وارد فیسبوک شوید.

با غیرفعال شدن اکانت شما روی فیسبوک، تمام اطلاعات‌تان روی این شبکه اجتماعی محفوظ باقی می‌مانند و برای بازگشت دوباره کار ساده‌ای پیش‌رو دارید.

برای غیرفعال‌سازی حساب کاربری در فیسبوک، با یک کامپیوتر دسکتاپ یا لپ‌تاپ (با گوشی‌های تلفن همراه اندرویدی و iOS هم می‌شود ولی کمی سخت‌تر است) وارد سایت فیسبوک در مرورگر وب شوید و لاگین کنید.

از منوی اصلی، گزینه Settings و بعد بخش General را انتخاب کنید. در پایین این صفحه، در بخش Manage account گزینه Edit را کلیک کنید:

حالا، در پایین بخش جدید باز شده؛ گزینه Deactivate your account را یافته و کلیک کنید:

فیسبوک از شما می‌خواهد رمزعبورتان را وارد کنید تا مطمئن شود که این حساب کاربری متعلق به خودتان است:

حالا از شما می‌پرسد چرا می‌خواهید اکانت فیسبوک‌تان را غیرفعال کنید. می‌توانید یکی از گزینه‌های آماده را انتخاب یا چیزی در کادر بنویسید:

در نهایت با زدن کلید Deactivate؛ حساب کاربری فیسبوک شما غیرفعال می‌شود.

حذف اکانت فیسبوک

معمولا غیرفعال‌سازی اکانت فیسبوک، پیش‌مرحله دیلیت کامل و خروج از این شبکه اجتماعی است.

برخی از کاربران ابتدا حساب کاربری فیسبوک را عیرفعال کرده و پس از اینکه چند ماه سپری شد و به مشکلی برخورد نکردند؛ مثلا نیاز به اطلاعات یا تماس با فردی در فیسبوک نداشتند؛ به حذف اکانت برای همیشه اقدام می‌کنند.

به هر حال، وقتی برای خداحافظی کامل از فیسبوک آماده شدید؛ وارد صفحه حدف اکانت فیسبوک شده و گزینه Delete my account را بزنید.

با زدن این کلید؛ به طور ناگهانی از فهرست دوستان‌تان ناپدید می‌شوید ولی شاید ۹۰ روز طول بکشد تا فیسبوک اطلاعات شما را به طور کامل از روی سرورهایش پاک کند.

اگر اکانت فیسبوک را پاک کردید؛ دیگر هیچ‌ راهی برای بازگشت ندارید جز اینکه با یک اکانت و اطلاعات جدیدی دوباره در فیسبوک ثبت‌نام کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.