پیوند موی طبیعی

0

رپورتاژ

امروزه با وجود تکنیک های جدید پیوند موی طبیعی یا همان کاشت مو براحتی می توان مشکل ریزش مو و یا طاسی را در مردان و زنانی که به هر دلیل دچار این مشکلات شده اند، برطرف کرد. عوامل زیادی در این مسئله دخیل هستند از جمله ارث، بیماری، ناراحتی های پوستی، زخم و خارش، کمبود ویتامین، افزایش سن، سوختگی و… اما در کنار روش هایی که تاکنون بسیاری از آنها مورد استفاده قرار گرفته اند، امروزه استفاده از روش های پیوند مو در بسیاری از کشورهای جهان رواج دارد. از جمله کشورمان ایران که سالهاست روش ها و تکنیک های مختلفی از جمله کاشت مو به روش های FIT ، FUT ، FUE ، BHT و سرانجام روش جدید کاشت مو Sut که با اطمینان می توان گفت که بهترین و جدیدترین روش کاشت مو است.

از طرف دیگر مشکل ریزش مو فقط در ناحیه سر روی نمی دهد بلکه برخی از نقاط دیگر بدن از جمله ابرو نیز ممکن است دچار این مشکل شوند. به همین جهت امروزه از روش های گوناگونی جهت برطرف کردن کم پشت شدن ابروها و یا ریزش موهای ابرو استفاده می شود. یکی از بهترین روش ها که اغلب توسط بسیاری از متخصصین و پزشکان توصیه می شود، کاشت ابرو است. با استفاده از کاشت ابرو براحتی تارهای مو برداشته شده از نواحی در سر، در نواحی از ابرو که دچار ریزش شده اند، کاشته می شوند. به این تریتب براحتی فرد مجددا ابروهایی زیبا و پرپشت پیدا می کند. تاکنون همانند کاشت موی سر از تکنیک های مختلفی جهت این کار استفاده می شده است از جمله تکنیک کاشت ابرو Sut که جدیدترین متد و تکنیک پیشرفته کاشت ابرو است و بیشتر مراحل آن توسط دستگاه های جدید و پیشرفته انجام می شود. بنابریان امکان خطا نیز در آن بسیار کم و در حد صفر بوده و نسبت به شیوه های دیگر دارای مزایای فراوانی است که موجب می شود آنرا به تمام کسانی که دچار ریزش ابرو شده اند، توصیه کنیم.

شاید امروزه در کنار مسئله ریزش موهای سر و یا ریزش ابرو، مشکل ریزش ریش کمتر جلوه کند و کمتر کسی در مورد کاشت ریش و سبیل پرس و جو کند. اما کاشت ریش نیز یکی از عمل های جراحی زیبایی مهمی است که توسط پزشکان متخصص و کلینیک های کاشت مو صورت می گیرد. کاشت ریش مختص مردانی است که به هر دلیل موهای ناحیه ریش خود را از دست داده و یا دارای ریش کم پشتی هستند. در چنین عمل هایی براحتی پزشک و تیم همکاران وی تعدادی از گرفت های مو را از سر استخراج کرده و سپس در ناحیه ریش می کارند. کاشت ریش می تواند اعتماد به نفس مردانی که دچار ریزش ریش شده اند، به آنها بازگرداند و زیبایی و حس مردانگی آنها را تقویت کند.

اما شاید سئوالی برای بسیاری از افراد پیش بیاید که به چه کلینیکی باید مراجعه کرد؟ آیا دلیلی دارد که جهت انجام عمل هایی مانند کاشت مو، کاشت ابرو و یا کاشت ریش به بهترین کلینیک کاشت مو مراجعه کرد؟ در پاسخ باید گفت: بله.

این عمل ها بسیار حساس هستند و باید در مراکزی صورت گیرند که دارای امکانات مناسب و پزشکان و جراحان حرفه ای باشند تا به بهترین نحو ممکن بتوانند هر یک از این عمل ها را انجام دهند و از طرف دیگر نتایج کار ماندگار باشد و فرد را راضی نگه دارد. از این جهت مراجعه به برخی کلینیک هایی که در آگهی های خود جهت فریب دادن مردم قیمت هایی پایین تر از نرخ روز اعلام می کنند، اصلا درست نیست و توصیه نمی شود. چه بسا که با انجام عمل کاشت مو (و یا عمل های مشابه) بر روی شما علاوه بر احتمل پایین موفقیت عمل و ریزش مجدد موهای کاشته شده، عوارض جدی گریبانگیر شما شود و مجددا مجبور شوید جهت تکرار آن عمل به کلینیک دیگری مراجعه کنید. لذا دقت کردن در انتخاب یک کلینیک مناسب کاشت مو بسیار مهم است.

کلینیک رنسانس
22088210 (021)
88943653 (021)
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5