ساعت‌های هوشمند و لاکچری ۵۲۰۰ دلاری هوبلو روی مچ دست داوران جام جهانی ۲۰۱۸

0

چیزی که رویدادهایی مانند جام جهانی فوتبال و المپیک را از سایر مسابقات ورزشی مجزا می‌کند؛ درگیر شدن همه نوع طیف و کسب‌وکاری با این رویدادها است.

در یک تورنمنت جام جهانی فوتبال باید انتظار دیدن و حضور هر شرکتی، برندی و کسب‌وکاری را داشته باشید. این مسابقات این‌قدر جذاب و پربیننده هستند که هر تیم بازاریابی را وسوسه کنند و تیم‌های طراحی را به فکر وا دارند.

این‌طوری می‌شود که ساعت‌ساز معروف سویسی هوبلو به فکر ساعت ساعت هوشمند لاکچری برای جام جهانی می‌افتد.

دو روز دیگر، مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه شروع می‌شود. به مچ دست داوران خیره شوید تا یکی از گران‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیا با قیمت ۵۲۰۰ تا ۵۳۰۰ دلار را مشاهده کنید. ساعتی که البته شیک و زیبا هم هست.

شرکت هوبلو در ماه مارس اعلام کرد اولین مدل ساعت هوشمند موسوم به Big Bang Referee خود را به تعداد محدود برای جام جهانی روسیه تولید کرده و به فروش می‌رساند. البته، این ساعت‌ها به رایگان در اختیار داورها قرار می‌گیرد چون دستیار دیجیتالی آن‌ها درون زمین هستند.

این ساعت‌های هوشمند از ۱۱ اردیبهشت ماه وارد بازار شدند و تنها برخی کاربران محدود شانس خریدن‌شان را داشتند.

ساعت‌ هوشمند سفارشی‌سازی شده

ساعت Big Bang Referee می‌تواند ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی به داور اطلاع‌رسانی کند. اپلیکیشن‌های ویژه‌ای روی آن نصب شده تا داور بتواند اتفاقات بازی مانند کارت‌های زرد و قرمز، تعویض‌ها و گل‌های به ثمر رسیده را روی آن ثبت و ذخیره کند.

یکی دیگر از کاربردهای این ساعت هوشمند، نمایش برخی آمارهای مسابقه در حین بازی روی صفحه‌نمایش آن است. ساعت‌های هوبلو به طور مستقیم با فناوری خط دروازه در ارتباط هستند و هنگام به ثمر رسیدن یک گل، پیغام «GOAL» را روی نمایشگر خود نشان می‌دهند تا داور از عبور توپ از خط دروازه مطمئن شود.

این ساعت‌ها به فناوری‌های ارتباطی NFC، بلوتوث ۴.۱، وای‌فای 802.11n و GPS مجهز شده است. طبیعی است که روی این ساعت‌ها چندین سنسور هم مانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و غیره نصب شده باشد.

از سیستم‌عامل Wear OS و پردازنده‌های دو هسته‌ای Atom Z34XX اینتل با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز سود می‌برد. میزان رم نصب شده روی آن هم ۵۱۲ مگابایت است. گفته می‌شود مدل‌ها مخصوص بازار از سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ و بالاتر یا iOS 9 و بالاتر هم پشتیبانی خواهند کرد.

نمایشگر ۳۵.۴ میلی‌متری این ساعت‌ها از نوع امولد با دقت تصویر ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است. مجهز به باتری ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی شده و ضد آب است که تا عمق ۵۰ متری دوام می‌آورد.

جنس بدنه ساعت‌های Big Bang Referee از نوع تیتانیوم و داخل آن‌ها از کولار (نام بازرگانی فیبر مصنوعی بسیار محکم و سبک که در ساختن روپوش ضد گلوله و بدنه قایق و هواپیما کاربرد دارد) و ۶ پیچ H-شکل تشکیل شده است.

چند عدد از این ساعت‌ها برای تست در مسابقات جام باشگاه‌های اروپای سال ۲۰۱۷ توسط داوران استفاده است و به‌زودی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رونمایی عمومی می‌شوند. این ساعت‌ها یکی از فناوری‌های تازه در این دوره جام جهانی فوتبال محسوب می‌شوند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.