از امروز می‌توانید در اینستاگرام با دوستان‌تان تماس صوتی و ویدیویی بگیرید

0

پس از اینکه اینستاگرام هفته گذشته، پلتفرم ویدیویی IGTV را رونمایی کرد؛ حالا به طور رسمی قابلیت مکالمه و چت صوتی و ویدیویی را منتشر کرد.

در ماه‌های گذشته، شایعات زیادی درباره مکالمه ویدیویی اینستاگرام منتشر شده بود و امروز می‌توانیم درباره این ویژگی به طور کامل صحبت کنیم.

کاربران اینستاگرام در سراسر جهان با به‌روزرسانی به نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانند از مکالمه ویدیویی و صوتی دو نفره و همین‌طور چت ویدیویی چهار نفره استفاده کنند.

این ویژگی در قالب یک آیفون دوربین به بالا سمت راست بخش دایرکت اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است. کاربران به محض اینکه آیکون دوربین را لمس می‌کنند؛ تماس ویدیویی با فرد مورد نظر برقرار می‌شود.

این ویژگی به طور پیش‌فرض روی تماس ویدیویی تنظیم شده است ولی اگر کاربران بخواهند تماس صوتی بگیرند؛ با لمس آیکون دوربین در صفحه تماس این قابلیت را غیرفعال می‌کنند و به جای تماس ویدیویی، تماس صوتی گرفته می‌شود.

همان‌طور که در اخبار شایعه هم گفته شده بود؛ کاربران می‌توانند حداکثر ۴ نفر را به چت ویدیویی خود دعوت کنند و به طور همزمان با آن‌ها تماس ویدیویی داشته باشند.

کاربران می‌توانند صفحه تماس ویدیویی افراد را کوچک و بزرگ کنند تا به کارهای دیگرشان برسند. می‌توانند تماس صوتی یا ویدیویی را بی‌صدا و از افراد دیگر برای پیوستن به این چت ویدیویی دعوت کنند.

اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرده این ویژگی برای تمام کاربران فعال شده است ولی شاید چند ساعتی طول بکشد تا برخی از کاربران آن را مشاهده و استفاده کنند. اولین گزارش‌ها نشان‌دهنده سرعت و کیفیت خوب این ویژگی در تماس ویدیویی است.

تغییرات برگه اکسپلورر و افکت‌های واقعیت افزوده

از دیگر تغییرات اینستاگرم در نسخه جدید، می‌توان به برگه اکسپلورر جدید آن اشاره کرد. طراحی و چهره کلی این بخش حفظ شده ولی یک نوار به بالای برگه اکسپلورر افزوده شده است که به شما کانال‌های ویدیویی جدید را پیشنهاد می‌دهد.

ویژگی جدید دیگر اینستاگرام، افزوده شدن افکت‌های AR یا واقعیت افزوده به حساب‌های کاربری شخص ثالث است. کاربران می‌توانند برای حساب‌های کاربری خود انواع افکت‌های جذاب AR ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارند.

همان‌طور که گفته شد، کاربران برای استفاده از ویژگی‌های جدید اینستاگرام باید آخرین نسخه این اپلیکیشن روی اندروید و iOS را نصب کنند و اگر هنوز این قابلیت‌ها برایشان فعال نشده است؛ چند ساعتی صبر داشته باشند.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

دو اینفلوئنسر سفر در واقع با یک تلویزیون ساده، سفر جعل می‌کردند و هیچ خبری از عکس واقعی در محیط…

دو عکاس به نام مانوئل بختر و و مانوئل رومز رام تصاویر خیره کننده‌ای خلق کردند که آنها را در حال پیاده‌روی در برف، کمپینگ در کوه‌ها و پرواز با هواپیما به سوی مقصدی دور نشان می‌دهد. اما در واقع آنها از در هنگام ثبت همه این عکس‌ها از اتاق…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.