خرید اینستاگرام هوشمندانه‌ترین تصمیم فیسبوک تا کنون است

0

در سال ۲۰۱۲، فیسبوک برنامه اشتراک عکس ۱۳ نفره اینستاگرام را خرید.

۶ سال بعد، می‌توانیم بگوییم بهترین و هوشمندانه‌ترین خرید فیسبوک تا کنون است چون ارزش اینستاگرام ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

فیسبوک این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس را تنها ۱ میلیارد دلار خرید و در این بازه به ارزشی ۱۰۰ برابری رسیده است. اینستاگرام یک موفقیت مالی برای فیسبوک است که می‌تواند اشتباهات و ول‌خرجی‌های او در حوزه‌های دیگر را جبران کند.

فیسبوک پیام‌رسان واتس‌اپ را در سال ۲۰۱۴ با هزینه‌ای ۱۹ میلیاردی خرید و معلوم نیست در سال ۲۰۱۸ چه ارزشی پیدا کرده است. واتس‌اپ هرچقدر رشد کرده باشد؛ به پای اینستاگرام نمی‌رسد.

همین‌طور، فیسبوک برای خرید شرکت واقعیت افزوده اوکلیوس هزینه‌ای دو برابر خرید اینستاگرام صرف کرد و هنوز این شرکت به نقطه مشخصی از درآمدزایی و سود نرسیده است.

درآمدهای میلیاردی که به فیسبوک سرازیر می‌شوند

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است ماهیانه ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. نشریه بلومبرگ پیش‌بینی می‌کند اینستاگرام در ۵ سال آینده به مرز ۲ میلیارد کاربر فعال ماهیانه برسد.

بلومبرگ می‌گوید، اگر اینستاگرام می‌خواهد از شبکه اجتماعی فیسبوک پیشی بگیرد؛ باید هرچه سریع‌تر ترافیک و کاربران خود را دو برابر کند.

فیسبوک از خرید اینستاگرام سود مالی بسیار بزرگی کسب خواهد کرد. این شرکت به راحتی می‌تواند مدل تبلیغاتی News Feed خود در فیسبوک را روی اینستاگرام هم تکرار کند.

به علاوه، سرویس‌های جدیدی مانند پلتفرم ویدیویی IGTV که اینستاگرام راه‌اندازی کرده است؛ می‌توانند کسب‌وکار فیسبوک را رونق دهد و سود بیشتری عایدش شود. خبرهایی هم درباره راه‌اندازی سیستم خرید آنلاین روی اینستاگرام به گوش می‌رسد.

گزارش‌های بازار نشان می‌دهد کاربران به همان اندازه که در فیسبوک هستند؛ در اینستاگرام هم وقت صرف می‌کنند. برخی گزارش‌ها هم نشان می‌دهند به تدریج اینستاگرام پلتفرمی محبوب‌تر و جذاب‌تر از فیسبوک برای کاربران نوجوان و جوان است.

یک گزارش معتبر می‌گوید کاربران اندرویدی به طور متوسط روزانه ۵۳ دقیقه در اینستاگرام هستند. موسسه تحلیل‌گر بازار eMarketer هم اخیرا گزارش داده است که حدود ۳۰ درصد درآمد خالص موبایل فیسبوک از سوی اینستاگرام است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ به مرز ۴۰ درصد برسد.

تمام این اطلاعات نشان می‌دهند فیسبوک در خرید اینستاگرام؛ هوشمندانه‌ترین تصمیم عمرش را گرفته است و هرگز پشیمان نمی‌شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

تصور کنید که در یک دنیای تخیلی، هری پاتر را استودیو جیبلی می‌ساخت

استودیو جیبلی یک استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی ژاپنی است که به دلیل سبک هنری متمایز، داستان‌سرایی پر از تخیل و انیمیشن‌های هیجان‌انگیزش مشهور است. استودیو جیبلی که توسط هایائو میازاکی و ایسائو تاکاهاتا تأسیس شد، تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5