پهپاد تاشوی بسیار سبکی برای فیلم‌برداری 4K HDR با سیستم هوشمند باتری و ارتباطات بی‌سیم

0

شرکت فرانسوی سازنده پهپاد Parrot از جدیدترین محصول خود با نام Anafi رونمایی کرد.

یک پهپاد کوچک، تاشو و سبک که تنها ۳۲۰ گرم وزن دارد. آخرین پهپاد پرچم‌دار تولید شده توسط شرکت پروت به نام Bebop 2 وزنی ۵۰۰ گرمی داشت. بنابراین؛ پهپاد Anafi شاهد یک بهبود قابل توجه است.

شرکت پروت می‌گوید دو سال روی طراحی و ساخت پهپاد Anafi زمان صرف کرده و از بسیاری جهات مانند سیستم‌های ارتباطی، کیفیت دوربین و وزن بهبودهای بزرگی را شامل می‌شود.

پهپاد Anafi یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با زاویه چرخش ۱۸۰ درجه‌ای دارد. این دوربین می‌تواند تصاویری با کیفیت 4K HDR در نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند یا با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه تصاویری 1080p HDR بگیرد.

پروت می‌گوید این دوربین قابلیت زوم سه برابری را دارد. البته در مود تصویربرداری Full HD تنها دو برابر زوم جواب می‌دهد.

در حالی که اپلیکیشن تصویربرداری جدید پروت به عکاسان اجازه می‌دهد بین تصویرهای ۱۲ مگاپیکسل و ۲۱ مگاپیکسل حق انتخاب داشته باشند؛ می‌توانند مودهای ویدیویی مختلفی را هم تنظیم کنند تا تصاویر و فیلم‌هایی مناسب نیازشان بگیرند.

دوربین پهپاد Anafi از فناوری هایپرلپس نیز پشتیبانی می‌کند که امکان پخش ویدیو را تا ۲۴۰ برابر افزایش می‌دهد. همین‌طور، این پهپاد امکان ثبت اسلوموشن یا ویدیوهایی با نرخ فریم بالغ بر ۶۰ فریم‌ بر ثانیه فراهم می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های دوربین این پهپاد می‌توان به قابلیت لرزش‌گیر تصویر مکانیکی و دیجیتالی اشاره کرد.

این روزها، پهپادهای فیلم‌برداری می‌توانند با فناوری تشخیص بدن، کاربران را تعقیب و ازش عکس‌برداری کنند. این قابلیت برای عکاسی سلفی هم بسیار مناسب است. دوربین Anafi نیز چنین کارکردهایی دارد و با یک بار شارژ می‌تواند ۲۵ دقیقه کار کند.

شرکت پروت امکان تعویض باتری را هم فراهم کرده است. هزینه یک باتری اضافه ۹۹ دلار است. این باتری‌ها با درگاه USB-C و فناوری شارژ سریع حدودا ۱.۵ ساعته شارژ می‌شوند.

سیستم هوشمند باتری و ارتباطات بی‌سیم

شرکت پروت سیستمی هوشمند برای باتری طراحی کرده است که در صورت کاهش شارژ باتری؛ به کاربر گزارش می‌دهد چقدر شاٰرژ برای برگشت نیاز دارد تا کاربر بتواند برنامه‌ریزی کند و به‌موقع پهپاد را به آشیانه برگرداند.

سرعت حرکت پهپاد جدید پروت در وضعیت ورزشی به ۵۱.۵ کیلومتر می‌رسد. همچنین، در مقابل ورزش باد با سرعت ۵۳.۱ کیلومتر بر ساعت نیز مقاوم است. تمامی کنترل‌ها و ماژول‌ها از طریق اپلیکیشن جدید FreeFlight 6 در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

کاربران گوشی‌های اندرویدی و iOS می‌توانند دستگاه‌های خود را به کنترلر پهپاد Anafi از طریق درگاه USB-A اضافه کنند تا استریم ویدیو بدون افت کیفیت و پایداری بالا انجام شود. البته؛ کنترل از راه دور پهپاد می‌تواند توسط خود گوشی‌های موبایل و کلیدهای روی این دستگاه‌های یا کنترلر جوی‌استیک همراه پهپاد انجام شود.

این پهپاد بی‌سروصدا است و حدود ۳۵ درصد تولید نویز کمتری نسبت به مدل‌های قبلی این شرکت دارد. پس؛ برای استفاده در مراسم‌های رسمی، اتاق‌های جلسات و ویدیوکنفرانس مناسب به نظر می‌رسد.

شرکت پروت به پهپاد Anafi یک آنتن دیگر اضافه کرده است تا ارتباط پهپاد با کنترلر از طریق وای‌فای با قدرت و برد موثر کافی صورت گیرد. شرکت پروت می‌گوید برد این پهپاد در وضعیت جدید به ۳.۸ کیلومتر رسیده است. به علاوه، سیستم ارتباطی هوشمند پهپاد می‌تواند براساس وضعیت خود و سیگنال‌های موجود میان فرکانس‌های ۲.۴ و ۵ یا ۱۰ گیگاهرتز سوییچ کند.

این پهپاد با قیمت حدودی ۷۰۰ دلار از ابتدای ماه ژوئن وارد بازار می‌شود. پهپاد Anafi می‌تواند به رقیبی جدی برای پهپادهای فیلم‌برداری شرکت DJI تبدیل شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.