سیستم اتوپایلوت ولوو به شما اجازه می‌دهد حین رانندگی چایی بخورید، بخوابید و فیلم تماشا کنید

0

خودران‌ها زودتر از آن‌چه که تصور می‌شد شروع به رانندگی در خیابان‌های شهر کردند.

شاید یک زمانی خرید خودروی خودران، رویایی دور و برنامه‌ای برای دهه بعدی زندگی به نظر می‌رسید ولی اکنون به نقطه‌ای رسیدیم که هر فردی می‌تواند شروع به انتخاب خودران‌اش کند.

هریک از خودروسازها چندین مدل خودران یا نیمه خودران عرضه کردند و پیش‌بینی می‌شود در ۲ الی ۳ سال آینده، رشد بازار بزرگی داشته باشند و به راحتی بتوان میان ده‌ها مدل دست به انتخاب زد.

ولوو یکی از شرکت‌های سازنده خودران‌ها است که البته تعهد و کیفیت خوبی از خودش نشان داده و وعده کرده خودروهایی قابل استفاده و قابل خرید تا سال ۲۰۲۱ در سطح ۴ عرضه کند.

سطح ۴ خودران‌ها به این معنی نیست که تمام رانندگی خودرو به طور خودران و عدم نیاز به راننده است ولی بخش عمده‌ای از رفت وآمدهای افراد می‌تواند در وضعیت بدون رانندگی و دست نزدن به فرمان خودرو طی شود.

ولوو در خودران‌هایش از سیستم اتوپایلوتی استفاده کرده که شاید شبیه به اتوپایلوت تسلا باشد ولی امن‌تر به نظر می‌رسد. مسئله اصلی در خودران‌ها؛ ایمنی و قدرت مانور سیستم‌های اتوپایلوت است.

اتوپایلوت ولوو به شما اجازه می‌دهد در حین رانندگی، به معنای واقعی بخوابید، بخورید، مطالعه کنید، فیلم تماشا کنید و به استراحت بپردازید.

ولوو اعلام کرده سیستم اتوپایلوت این شرکت فعلا در جاده‌ها و بزرگ‌راه‌ها قابل استفاده است تا امنیت خودرو و مسافرین آن بیشتر محفوظ باشد.

ابتدا نیمه خودران، بعد تمام خودران

تصمیم و رویکرد ولوو دقیقا در مقابل خودروسازهایی مانند تسلا است که اعلام می‌کنند سیستم اتوپایلوت آن‌ها می‌توانند ۹۹ درصد ماشین را در اختیار خود داشته باشد ولی همیشه یک راننده باید پشت فرمان منتظر دریافت هشدارها باشد.

تصادف‌های رخ داده با خودروهای تسلا نشان می‌دهد که غالبا مردم به این هشدارها توجه نکرده یا اینکه سیستم اتوپایلوت هنگامی از راننده انسانی درخواست کمک می‌کند که دیگر دیر شده و تصادف رخ می‌دهد که عمدتا هم منجر به مرگ راننده خودروی تسلا می‌شوند.

ولوو می‌گوید در اختیار داشتن ۷۰ درصد رانندگی بهتر از ۱۰۰ درصد است. انسان‌ها در این شرایط امن‌تر هستند و یک مرحله گذرای لذت‌بخش به سوی خودروهایی کاملا امن و مستقل خواهد بود.

ولوو می‌خواهد سیستم اتوپایلوت جدید را ابتدا در خودروی پرچم‌دار XC90 SUV خود پیاده‌سازی کند. این خودرو در سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود و پیکربندی‌های مختلفی دارد.

می‌توان امیدوار بود به‌زودی سیستم اتوپایلوت ولوو روی دیگر مدل‌های ارزان‌تر این شرکت هم نصب شود تا عموم مردم بتوانند لذت سفر با نیمه خودران‌ها را تجربه کنند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

واکسن گارداسیل چیست؟ چه وقت و چه کسانی باید آن را تزریق کنند؟

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.