از امروز می‌توانید با اپلیکیشن پیام‌رسان اندروید روی کامپیوتر پیامک بزنید

0

گوگل اعلام کرد کاربران اندروید می‌توانند از امروز با کامپیوترشان پیام‌های متنی برای گوشی‌های موبایل دیگران بفرستند. گوگل سیستم پیام‌رسان اندروید را برای وب توسعه و منتشر کرده است.

به این معنی که کاربران می‌توانند با استفاده از نسخه تحت وب پیام‌رسان اندروید برای دستگاه‌های دیگر از طریق مرورگر وب پیام‌های متنی ارسال یا دریافت کنند.

تا کنون، شرکت‌های زیادی چنین راه‌کارهایی دادند و سعی کردند برخی اپلیکیشن‌ها یا کارهای تلفن همراه را روی وب پیاده‌سازی و در دسترس کاربران قرار دهند.

مایکروسافت پلتفرم Your Phone for Windows 10 را برای استفاده از گوشی موبایل روی وب منتشر کرده است. شرکت‌هایی مانند HP و Dell نیز راه‌کارهای اختصاصی خودشان به نام‌های PhoneWise و Mobile Connect را عرضه کردند.

تا کنون شرکت‌های ثالث اقدام به پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های اندرویدی ارسال متن یا تماس تلفنی روی وب کرده بودند و حالا خود شرکت گوگل یک راه‌کار مستقیم ارایه می‌کند.

برای شروع استفاده از این سرویس، باید وارد سایت  Messages for web website شوید. بعد، طبق راهنمایی که در این سایت به صورت گام به گام و خیلی ساده شرح داده شده است؛ باید کد QR نشان داده شده در مرورگر وب را با گوشی موبایل اسکن کنید.

این ویژگی از امروز شروع به کار کرده است و ممکن است گزینه مربوطه را تا کنون روی گوشی اندرویدی خود مشاهده نکرده باشید. دقت کنید که حتما باید وای‌فای گوشی شما در حین استفاده از این سرویس روشن باشد تا میان گوشی و کامپیوتر یک ارتباط برقرار شود.

ارسال SMS با هر دستگاهی

سرویس Messages for web گوگل از استاندارد RCS برای سازگاری با دیگر پیام‌رسان‌ها مانند iMessages و Facebook Messenger استفاده می‌کند تا بتواند SMS و MMS را دریافت و ارسال کند.

گوگل چنین سیستمی را قبلا روی پیام‌رسان‌های Allo و Hangouts پیاده‌سازی کرده بود و اکنون آن را برای پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید روی وب مشاهده می‌کنیم.

این روزها، پلتفرم‌های چند سکویی پیام‌رسان در اوج محبوبیت قرار دارند و گوگل هم به همین خاطر اقدام به پیاده‌سازی پیام‌رسان اندروید روی وب کرده است.

اما جالب است که هنوز اپل در این حوزه مقاومت می‌کند و در حالی‌که راه‌کارهای شخص ثالث فوق‌العاده‌ای برای اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته، کاربران دستگاه‌های iOS هنوز در محدودیت هستند.

اپل امکان ارسال و دریافت پیام‌های متنی روی کامپیوترهای مکینتاش را فراهم کرده ولی کاربران ویندوزی به چنین قابلیتی دسترسی ندارند.

گوگل تازه شروع به ارایه سرویس Messages for web کرده است. بنابراین؛ ممکن است هنوز برای کاربران برخی کشورها فعال نشده باشد یا اینکه با مشکلاتی روبرو باشد که انتظار می‌رود تا هفته آینده به طور کامل رفع شود.

در ایران، ظاهرا هنوز این سرویس در دسترس نیست و روی گوشی‌های موبایل و در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید گزینه «Messages for web» مشاهده نمی‌شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند. عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.