رپورتاژ و تبلیغ خود را در اینستاگرام و تلگرام منتشر کنم یا در یک سایت درج کنم؟ تبلیغ و رپورتاژ ارزان در سایت‌های متعدد یا تبلیغ گران در یک سایت معتبر؟

0

یک علامت سوال بزرگ برای آگهی‌دهندگان این است که تبلیغ خود را به حساب‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی با اعضای خیلی زیاد سفارش بدهند و یا در سایت‌های معتبر درج کنند.

در ظاهر امر تعداد اعضای اکانت‌های اینستاگرام یا کانال‌های تلگرام و نیز میزان مشاهده یا ویوی مطالب کاملا مشخص است و ما می‌توانیم خیلی راحت حدس بزنیم که اگر مثلا در یک کانت 100 هزار عضوی سفارش بدهیم، بسیار تبلیغ موفقی را ثبت کرده‌ایم.

اما در مقام عمل گاهی این طور نمی‌شود!

چرا؟

چون ما با پدیده‌ای به نام فیک بودن یا غیرواقعی بودن کاربران و نیز میزان مشاهده مطالب و لایک‌ها روبرو هستیم. یعنی شما با مبالغ نسبتا کمی می‌توانید هزاران عضو غیرطبیعی برای اکانت یا کانال خود دست و پا کنید.

به علاوه حتی اگر اعضا کاملا واقعی باشند، آنها رغبت کمی برای کلیک بر روی لینک‌ها و تعاملات دیگر خواهند داشت.

یک عضو جوان یک حساب اینستاگرامی یا تلگرامی را در نظر بگیرید. او دوست دارد به سرعت از مطلبی به مطلب دیگر بپرد و سرگرم شود و درنگ کمی روی مطالب دارد.

در صورتی که مخاطبان سایت‌ها، دست‌کم چند دقیقه برای خواندن یک نوشته وقت می‌گذارند و کمتر شتاب‌زده هستند.

بنابراین میزان کلیک و تعامل آنها خیلی بالاتر می‌رود.

ماندگاری تبلیغات در سایت‌ها در برابر عمر کوتاه مطالب در شبکه‌های اجتماعی

مطالب درج شده در سایت‌های معتبر، برای همیشه در آنها ذخیره می‌شوند و از طریق جستجوی گوگل خیلی‌ها به آنها می‌رسند. در صورتی که اصولا خود شبکه‌های اجتماعی عمر کوتاهی دارند و هر چند وقت یک بار شبکه اجتماعی غالب و محبوب عوض می‌شود. در ایران زمانی توییتر محبوب بود و بعد نوبت به فیس‌بوک و وایبر و تلگرام و اینستاگرام رسید.

تبلیغات درج شده در شبکه‌های اجتماعی اصلا به خوبی مطالب درج شده در سایت‌های قابل جستجو نیستند و گاهی هم اصلا اندکس یا نمایه نمی‌شوند و معمولا بعد دو سه روز دیگر کسی به آنها نگاه نمی‌کند.

حالا سؤال دیگر این است که ما برای درج رپورتاژ خودمان چقدر هزینه کنیم؟

حتما به سایت‌های برخورده‌اید که حاضرند با مبلغ اندک مثل صد هزار تومانی رپورتاژ شما را در ده – بیست سایت درج کنند.

آیا به نظرتان واقعا در صورت مؤثر بودن تبلیغ، چنین تعرفه اندکی پیشنهاد می‌شد؟

واقعیت این سایت که در زمینه تبلیغات هم شما هر چقدر پول بدهید، آش می‌خورید و شما ناچار هستید برای هزینه رپورتاژ ماندگار در یک سایت با رنک گوگلی بالا و اعتبار بالا، هزینه بسیار بیشتری نسبت به تعرفه انتشار رپورتاژ سایت سرگرمی با طول عمر یک ساله، هزینه کنار بگذارید.

به علاوه باز هم می‌خواستم تاکید کنم که نرخ خرید به ازای کلیک خیلی مهم است. می‌توان انتظار داشت که جامعه مخاطبان یک سایت با مطالب وزین، خیلی جاافتاده‌تر و دس به نقدتر از مخاطبان نوجوان یک سایت سرگرمی باشند.


سایت یک پزشک یک دهه و نیم است که شروع به فعالیت کرده است  و طیف مخاطبان ویژه‌ای دارد که در زمره خوانندگان گذری و تصادفی نیستند.

پیج رنک و غنای مطالب و گستردگی موضوعات پوشش شده توسط ما هم به گونه‌ای است که اعبتار خاصی به رپورتاژ‌های شما می‌بخشد.

برای درج رپورتاژ در یک پزشک با ما تماس بگیرید.


آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.