تغییر در استانداردهای زیبایی به ایران می‌رسد؟

1

رپورتاژ

تبلیغات تلویزیون و اینستاگرام را در حوزه لباس و مواد بهداشتی و آرایشی و خلاصه هرچیزی که مربوط به زیبایی می‌شود را کافی است دیده باشید که  اکثرا براساس واقعیت نیستند. همیشه برندها برای معرفی بهتر محصولات از مدلهایی بی نقص  انتخاب بازیگرهای خوش اندام و خوش سیما که با ایده ال های هر بیننده نزدیکتر است برای تاثیر گذاری بیشتر انتخاب میکنند. اگر فراموش کرده‌اید کافی است تا بازیگرها و ویدیوهای این برندها را دوباره ببینید. اکثرا شبیه به افراد عادی یعنی آن‌هایی که هر روز می‌بینید نیستند.

این مساله یعنی اغراق شرکت‌ها در استانداردهای زیبایی امروز تبدیل به یک مشکل فراگیر شده و افراد بسیاری در سراسر جهان به این نوع ساختارهای قدیمی و غیرواقعی معترضند. خصوصا که موضوع سایزبندی لباس‌ها امروز در آمریکا بشدت مساله‌ای بحث برانگیز شده.

در این میان البته شرکت‌ها و برندهایی هم هستند که در حال تغییر جهت به سمتی واقع‌گرایانه‌تر برای معرفی برند خود هستند. کارخانه‌هایی که فکری بازتر دارند درحال اصلاح این ساختارها هستند. انها برای معرفی خود از مدل ها و افرادی با ظاهری معمولی که باعث ایجاد تاثیرگذاری بیشتر در ذهن مخاطب میشوند استفاده میکنند زیرا در این حالت مخاطب صداقت صاحب برند رو بیشتر حس میکند چون بین خود و فردی که محصول رو معرفی میکند تفاوت زیادی نمیبند کما اینکه نقص های خود را هم ممکن است در مدل انتخاب شده ببیند.

اخیرا برخی از برندهای خارجی فعال در ایران در حال حرکت به این سمت برای معرفی خود هستند.

الارو، برند فرانسوی در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی، از همین حالا شروع به حرکت در این مسیر کرده و اخیرا کمپینی را به راه انداخته با نام «زیبایی را باور کن» و دارد تلاش می‌کند تا مثل برندهای پیشرو در این زمینه به اصلاح ساختارهای زیبایی بپردازد.

هدف از این کمپین معرفی محصولات به شیوه صحیح و صادقانه به مخاطب و شفاف سازی این برند پیرامون شایعه های منتشر شده در ایران با رویکردی چالش برانگیز برای مخاطب است

بحث‌هایی مانند اینکه محصولات این برند در داخل  ایران پر می‌شوند و… اما با این حال الارو برای جلب توجه مخاطبانش می‌خواهد از راه صداقت وارد دنیای تبلیغات شود. هرچند باید ببینیم که در نهایت آیا این رویکرد پاسخ مثبتی دارد یا خیر.

الارو در این کمپین با گرفتن ایمیل کاربران، قرار است تا به آن‌ها مطالبی در حوزه مشاوره و راهنمایی آرایشی بدهد تا اطلاعات مخاطبنش را در حوزه مواد آرایشی بیشتر کند و البته کمک کند تا آن‌ها اعتماد به‌نفس بیشتری درخصوص زیبایی‌های فردی کسب کنند. در این کمپین قرار است تا به‌صورت قرعه کشی، ۶ نفر هم به سفر تفریحی به فرانسه فرستاده شوند تا در کنار استفاده از مناظر جالب پاریس از کارخانه این شرکت هم بازدید کنند.

اگر شما هم علاقه‌مند شرکت در این جشنواره شدید تنها کافیه که بر روی اینجا کلیک کنید کنید. فراموش نکنید که حتی اگر محصولات الارو را تهیه نکردید با ثبت اطلاعات از راهنمایی‌های زیبایی این کمپین استفاده کنید و همینطور برنده یکی ۳۰ پکیج آرایشی ویژه مشترکین ایمیلی شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. سحر کریمیان می گوید

    الارو زیر مجموعه گلرنگ و کاملا ایرانی است و فقط برند در فرانسه ثبت شده است…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5