بک لینک سازی، غول چراغ جادوی سئو

0

رپورتاژ

امروزه در هر حوزه‌ای شاید صدها وب سایت مختلف فعالیت دارند. همین مسئله باعث شده است تا بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل (همان سئو جادویی)، به بزرگترین دغدغه کسب و کارهای اینترنتی و صاحبان وب سایت تبدیل شود .در بین تمام فاکتورهای سئو بک لینک سازی اهمیت ویژهای دارد.  

 بک لینک، تاثیرگذارترین عامل در سئو و برندینگ 

 بک لینک سازی یکی از بهترین روش‌ها برای برندینگ وب سایت است. بک لینک‌ها در اصل لینک‌هایی هستند که از یک صفحه وب به صفحه وب دیگری داده می‌شوند. این لینک‌ها می‌توانند از صفحه‌ای در وب سایت‌تان به صفحه دیگری از آن باشد که بک لینک داخلی نامیده می‌شود و یا اینکه سایر وب سایت‌ها به سایت شما لینک بدهند که به این نوع بک لینک‌ها، بک لینک خارجی گفته می‌شود.  
هر چه تعداد بک لینک‌های خارجی به وب سایت شما بیشتر باشد، اعتبار وب سایت‌تان در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل بیشتر می‌شود. بنابراین رتبه وب سایت شما تحت تاثیر تعداد بک لینک‌های مفید، به سرعت بهبود می‌یابد. 
تاثیر بک لینک‌های خارجی در سئو به مراتب بیشتر از تاثیر لینک‌های داخلی وب سایت شماست. از این رو وب سایت‌های بسیاری خرید بک لینک را به عنوان یک استراتژی سودمند در سئو تلقی می‌کنند، تفکری که کاملا درست است. 
از طرفی هنگامی که سایر وب سایت‌های معتبر به شما لینک بدهند، افراد زیادی با نام کسب و کارتان آشنا می‌شوند و از اعتبار سایتی که به شما بک لینک داده است هم برای خود اعتبار خریده‌اید.

بک لینک یک تیغ دو لبه 

بک لینک سازی و یا حتی خرید بک لینک باید کاملا هوشمندانه انجام شود در غیر این صورت می‌تواند به جای افزایش رتبه وب سایت، رنک سایت شما را کاهش بدهد.

 بک لینک‌هایی ارزشمند هستند که از دامنه‌های معتبر و مرتبط با وب سایت شما آمده باشند. هر چه رنک وب سایتی که به شما لینک می‌دهد بهتر باشد و البته حوزه فعالیت آن به موضوع وب سایت شما نزدیک‌تر باشد، بک لینک‌های قدرتمندتری خواهید داشت و به این ترتیب رنک وب سایت شما به شدت رشد خواهد کرد. برای مثال اگر کسب و کاری در حوزه تکنولوژی دارید، ​سایت اخبار فناوری اطلاعات فیسیت​ محل خوبی برای نگارش رپورتاژ اگهی و خرید بک لینک است.
یک لینک‌های اسپم در کفه دیگر ترازو هستند، بک لینک‌های بی‌ارزشی که به رایگان و یا با قیمت بسیار ارزانی از وب سایت‌های اسپم دریافت شده باشند. این دسته بک لینک‌ها نه تنها اعتباری برای سایت شما به همراه نخواهند داشت بلکه ممکن است روی رتبه وب سایت‌تان تاثیر منفی هم بگذارند. بنابراین در انتخاب دریافت و یا خرید بک لینک دقت کنید.

رپورتاژ آگهی، یک تیر و دو نشان 

بک لینک سازی مهم‌ترین تکنیک سئو است و از آنجایی که داشتن رنک بالا مهم‌ترین فاکتور یک بک لینک سازی مفید و موثر  است، ​خرید بک لینک دائمی​ به تجارتی برای وب سایت‌ها تبدیل شده است، تجارتی که سودی دو طرفه دارد، مخصوصا برای وب‌سایتی که بک لینک را دریافت می‌کند. 
رپورتاژ آگهی متنی تبلیغاتی است که با هدف معرفی یک کسب و کار و خدماتی که ارائه ​می‌دهد در سایت دیگری منتشر ​می‌شود. 
انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های مرتبط با کسب و کار شما، بهترین راه‌حل ممکن برای بک لینک سازی است. با نگارش رپورتاژ آگهی هم بک لینک‌هایی دائمی را از وب سایت مورد نظر خود دریافت کرده‌ و برای سایت خود اعتبار خریده‌اید و هم کسب و کارتان را تبلیغ کرده‌اید. 
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5