شایعات سرفیس‌ فون: از دستگاهی تاشو و دو منظوره تا کامپیوتری فوق سری

0

شایعات پیرامون دستگاه رازآلود مایکروسافت به اوج رسیدند.

همزمان چندین گزارش و انتشار تصاویر رندر این دستگاه در فضای مجازی، موج جدیدی از خبرها و گمانه‌زنی‌ها درباره سرفیس فون را افزایش داده است.

برخی سایت‌ها گزارش دادند سرفیس فون مراحل طراحی و آزمایش خود را طی کرده و به تولید نزدیک شده است. برخی ایمیل‌های محرمانه لو رفته از کارکنان مایکروسافت این موضوع را تایید می‌کنند و نشان دادند مایکروسافت در حال تولید دستگاهی دو منظوره از سری سرفیس خود است.

این منابع می‌گویند سرفیس فون دستگاهی میان لپ‌تاپ و اسمارت‌فون است. از دو صفحه‌نمایش سود می‌برد که صفحه‌نمایش دوم می‌تواند به یک صفحه‌کلید یا ابزار گیمینگ بدل شود.

رندرهایی که طراح استرالیایی، دیوید بریر (David Breyer) از سرفیس فون منتشر کرده است؛ شباهت‌های زیادی به ثبت‌اختراع‌های اخیر مایکروسافت دارند و در میان رسانه‌ها، نزدیک‌ترین طرح‌ها به سرفیس فون تلقی می‌شود.

این رندرها نشان می‌دهند که این دستگاه در حالت لپ‌تاپ، موبایل، گیمینگ و غیره کاربری دارد. در حالت لپ‌تاپ، صفحه‌نمایش دوم به صفحه‌کلید مجازی تبدیل می‌شود و میانبرهای زیادی مانند تاچ‌بار اپل دارد.

در حالت گیمینگ، صفحه‌کلید مجازی به یک دسته بازی مجازی تبدیل می‌شود تا کاربران لذت واقعی کار با یک کنسول بازی را بچشند.

به علاوه، این طرح‌ها نشان می‌دهد آینده به سوی صفحه‌کلیدهای مجازی حرکت می‌کند و برتری‌هایی نسبت به صفحه‌کلید فیزیکی دارد.

گوشی تاشو یا کامپیوتر همراه؟

شایعات دیگر می‌گویند این دستگاه مرموز و افسانه‌ای مایکروسافت، با کدنام Andromeda شناخته شده و به گونه‌ای طراحی شده که در جیب قرار بگیرد. پس، باید این دستگاه را یک گوشی تلفن همراه تاشو نیز محسوب کنیم.

مایکروسافت ثبت‌اختراع‌های زیادی روی اسمارت‌فون تاشو دارد که اتفاقا این روزها هرچه بیشتر به رندرهای منتشر شده شباهت دارند. در این ثبت‌اختراع‌ها، گوشی موبایل مایکروسافت دو یا سه صفحه‌نمایش دارد، دوربین گوشی در مکانی عجیب قرار گرفته و از قفل مغناطیسی استفاده می‌شود.

در صنعت موبایل و لپ‌تاپ، شرکت‌های زیادی تلاش می‌کنند یک اسمارت‌فون تاشوی به‌روز و همین‌طور لپ‌تاپ با صفحه‌کلید مجازی و دو نمایشگر عرضه کنند. به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد با عرضه یک محصول، هر دوی این گجت‌های آینده‌محور را یک‌جا به کاربران بدهد.

علی‌رغم این همه شایعات و خبر که درباره سرفیس فون منتشر می‌شود؛ هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای رونمایی از این دستگاه در دست نیست و هیچ‌کسی نمی‌داند سرفیس فون واقعی چه شکلی است یا چه قابلیت‌هایی دارد.

ناچاریم که هنوز منتظر بمانیم و با شایعات سرگرم باشیم.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.