سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس

0

رپورتاژ

این روزها تقریبا همه افراد از هر سن و سال وقت زیادی را در اینترنت و فضای مجازی می گذرانند. از آنحایی که بستر اینترنت یکی از موثرترین راه ها برای دسترسی به مشتریان احتمالی و ارتباط با آن ها است، صاحبان کسب و کارها، از بیزنس‌های کوچک گرفته تا متوسط و بزرگ، برای رشد کسب و کار خود، افزایش مشتریان، فعالیت وسیع‌تر و محدود نبودن به یک منطقه جغرافیایی خاص، با توجه به نیاز خود یک وب سایت و با یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اند.

اما ساخت سایت و راه اندازی فروشگاه نیز به این آسانی ها هم نیست و دغدغه‌های مخصوص به خود را دارد؛ مانند تهیه دامنه و فضای میزبانی، طراحی صفحات وب سایت و سیستم مدیریت محتوا. اگر دانش فنی کافی نداشته باشید باید برنامه نویس و طراح استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهند یا از سیستم ‌های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس و جوملا استفاده کنید. اما استفاده از این سیستم ها هم نیاز به مهارت دارد که البته یاد گرفتن آن بسیار ساده تر از یادگرفتن برنامه نویسی و طراحی وب سایت است. همه این کارها در نهایت یا هزینه زیادی را برای شما خواهند داشت و یا در صورتی که مهارت و دانش فنی کافی داشته باشید، وقت زیادی را از شما می‌گیرد.

اما نگران نباشید، سایت سازها به وجود آمده ‌اند تا بسیاری از این مسئولیت‌‌ها را از دوش شما بردارند و ساختن یک وبسایت را برای شما ساده‌تر و کم هزینه‌‌تر کنند.

سایت ساز چیست؟

در حقیقت سایت ساز، ابزار آنلاینی است که به کمک آن میتوانید بدون آنکه حتی یک خط کد بنویسید وبسایت خودتان را طراحی کنید و انتخاب کنید چه چیزی، به چه صورتی در کجای صفحه باشد. اغلب سایت ساز‌های پیشرفته امروزه امکاناتی برای مدیریت محتوا نیز دارند، به این صورت شما میتوانید مطالب موجود در وبسایت خودتان را به سادگی بروز کنید و اخبار یا سایر مطالب را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. علاوه بر این سایت ساز‌ها تهیه فضای میزبانی را نیز به عهده میگیرند و به این ترتیب شما اصلا درگیر تهیه فضای میزبانی و یا سرور و مسائل مربوط به نگهداری آن نمیشوید.

سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس

سی می پلاس یک سایت ساز Drag and Drop است که ساخت صفحات وب سایت در آن به سادگی و فقط با کشیدن و رها کردن المان ‌های مختلف در صفحه انجام میشود.  تنها با چند کلیک ساده می‌توانید وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود را بسازید، به جای‌جای آن رنگ بپاشید و روح برند خود را به آن القا کنید، المان‌ها را تنها با کشیدن، جابه‌جا کنید تا دقیقا به همان طرحی برسید که انگار درست برای شما ساخته شده است.

در سایت ساز سی می پلاس برای مدیریت محتوا یک بخش وبلاگ وجود دارد که از طریق آن میتوانید اخبار یا سایر مطالب را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید؛ علاوه بر این‌ها در طراحی سی می پلاس نکات مهم بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا همان سئو رعایت شده است و به این ترتیب وبسایت شما و محتوای آن به خوبی در موتورهای جستجو دیده میشوند.

همچنین کاربران این امکان را دارند که به راحتی در وب سایت شما ثبت نام کنند، به صفحاتی که فقط مخصوص آنها هست دسترسی داشته باشند و یا محصولات و خدماتی را که ارائه می دهید از فروشگاه آنلاین شما بخرند.

مزایای سایت ساز سی می پلاس

ساده

اگر آشنایی چندان با برنامه نویسی و طراحی سایت نداشته باشید، حتی استفاده از قالب آماده ورد پرس هم مثل کابوس می‌ماند! اما سی می پلاس به‌سادگی در دسترس شماست. بدون نیاز به هیچ‌گونه دانش برنامه‌نویسی و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید سایت و یا فروشگاه خود را بسازید.

سریع

شاید تصور کنید برای اینکه پای کسب و کار خود را به دنیای اینترنت باز کنید باید ماه‌ها منتظر بمانید، اما سایت ساز Drag & Drop سی می پلاس، ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی را در کمتر از یک ساعت امکان پذیر می کند.

طراحی در دستان شماست

اگر بخواهید از قالب‌های آماده وب سایت و فروشگاه استفاده کنید مجبورید از بین طرح‌های محدود، طرحی برای خود انتخاب کنید که سلیقه شما هیچ جایی در آن ندارد؛ رنگ‌ها، چینش المان‌ها و… هیچ‌ یک در دست شما نیست؛ اما سی می پلاس انواع مختلف ماژول‌های آماده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با کشیدن و رها کردن می‌توانید آن‌ها را در جای جای صفحه وب سایت خود قرار دهید، رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید و در نهایت به قالبی برسید که سلیقه شما در همه نقاط آن دیده می‌شود.

 با یک دکمه، صفحه فروش محصول بسازید

اگرچه قبلا هم اشاره کردیم که یکی از مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی با سایت ساز Drag & Drop سی می پلاس سادگی استفاده از آن است اما باید بگوییم این فروشگاه ساز ساده‌تر از تصور شماست، تنها با کشیدن یک دکمه و رها کردن آن در صفحه دلخواه می‌توانید آن صفحه را به صفحه فروش محصول تبدیل کنید! جزییات محصول را به این صفحه اضافه کنید و سبد خرید داشته باشید. همه این‌ها تنها با کشیدن یک دکمه به داخل یک صفحه در اختیار شماست!

پشتیبانی از درگاه های پرداخت

مهمترین قسمت یک فروشگاه اینترنتی و یا یک کسب و کار آنلاین، درگاه پرداخت آن است. سی می پلاس از درگاه‌های پرداخت مستقیم بانک‌ها و درگاه‌های پرداخت واسط پشتیبانی می‌کند.

6 روز مهلت استفاده رایگان

سی می پلاس به شما این امکان را می دهد که 6 روز به طور آزمایشی از تمام خدمات آن به رایگان استفاده کنید تا در صورت رضایت، یکی از تعرفه‌‌های مناسب کسب و کار خود را برای خرید انتخاب کنید.

همین الان وب سایت خود را بسازید و کسب و کار آنلاین خود را شروع کنید

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5