گوگل پیکسل ۳ ایکس ال: به‌روزرسانی بزرگ در صفحه‌نمایش و دوربین دوگانه سلفی

0

هنوز یک ماه و نیم به رونمایی از گوشی‌های جدید گوگل باقی مانده است ولی نیازی به انتظار برای فرارسیدن این رویداد نداریم.

چون یک وب‌سایت روسی ویدیوی کامل جعبه‌گشایی (Unboxing) اسمارت‌فون گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را به همراه مشخصات کامل، تصاویر و قیمت آن منتشر کرد.

جالب است در این چند روز اخیر پس از انتشار این ویدیو، بسیاری از سایت‌ها به بررسی کامل این اسمارت‌فون پرداختند و این‌طور وانمود شد که سری پیکسل ۳ به طور رسمی عرضه شده است.

مهم‌ترین تفاوت نسل جدید اسمارت‌فون‌های گوگل با سری پیکسل ۲ در صفحه‌نمایش و دوربین سلفی دوگانه است.

گوگل هم بالاخره در مقابل موج طراحی notch تسلیم شد و شاهد یک بریدگی صفحه‌نمایش بزرگ در پیکسل ۳ ایکس ال هستیم.

یک بلندگوی استریو بزرگ در پنل جلویی و بخش بالای صفحه‌نمایش کار شده است و در طرفین آن دوربین دوگانه سلفی را مشاهده می‌کنیم که مطمئنا یک به‌روزرسانی بزرگ و پرسروصدا برای این شرکت است.

سایت فوربس می‌گوید این دوربین دوگانه می‌تواند تصاویر سلفی بهتری بگیرد و مود عکاسی پرتره را بهبود دهد. صفحه‌نمایش Pixel 3 XL بدون حاشیه طراحی شده است و زیباتر از پیکسل ۲ ایکس ال است.

اندازه این صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچ گزارش شده است که از پیکسل ۲ ایکس ال بزرگ‌تر ولی در مقایسه با گلکسی نوت ۹ و برخی دیگر از اسمارت‌فون‌های رده بالای بازار؛ صفحه‌نمایش کوچک‌تری است. البته، برخی تصاویر منتشر شده از نرم‌افزار محک‌زنی این گوشی اندازه صفحه‌نمایش را ۶.۷۱ اینچ نشان می‌دهد.

دیگر به‌روزرسانی و ویژگی جدید گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، بهره‌برداری از فناوری شارژ سریع بی‌سیم و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ نسبت به پیکسل ۲ ایکس ال است. در جعبه‌گشایی منتشر شده از این گوشی، شاهد یک آداپتور USB-C هستیم که شایعات قبلی درباره استفاده گوگل از این کانکتور را تایید می‌کند.

البته، در جعبه گوگل پیکسل ۳ ایکس ال فقط آداپتور USB-C نیست و دانگل جک ۳.۵ میلی‌متری به USB Type-C، کانکتور USB به USB Type-C و کابل USB دیده می‌شوند.

باز هم هوش مصنوعی و قابلیت‌های نرم‌افزاری

اما باز هم گوگل در پنل پشتی گوشی‌های سری پیکسل ۳ از یک دوربین تک لنزه استفاده کرده تا هنوز روی قابلیت‌های نرم‌افزاری و هوش مصنوعی برای ارتقا کیفیت تصویربرداری تاکید داشته باشد.

برخلاف شایعات، پنل پشتی دو شیشه‌ای نیست و حسگر اثر انگشت دایره‌ای نیز زیر لنز دوربین جاسازی شده است. بخش‌های مات پنل پشتی از یک جنس یک نوع پلاستیک سخت است.

از دیگر اطلاعات برداشته شده از ویدیوی جعبه‌گشایی می‌توان به یک جفت ایرباد USB Type-C اشاره کرد که ظاهرا گوگل می‌خواهد به خریداران پیکسل ۳ ایکس ال هدیه بدهد.

اسمارت‌فون رده بالای جدید گوگل از فناوری و ویژگی Pixel Imprint سود می‌برد تا کاربران بتوانند با اثر انگشت خرید اینترنتی داشته باشند. قابلیت Active Edge نیز در این گوشی پشتیبانی می‌شود تا باز هم کاربران با استفاده از فشار بر کناره‌های گوشی برخی کارها مانند باز کردن گوگل اسیستنت یا قطع صدا را انجام دهند.

دیگر قابلیت نرم‌افزاری پرچم‌دار جدید گوگل؛ پشتیبانی از ژست‌های حرکتی است. دو بار ضربه زدن به صفحه‌نمایش یا بلند کردن گوشی از روی میز باعث فعال و روشن شدن نمایشگر می‌شود. همین‌طور، سوایپ‌ کردن به‌سمت پایین روی حسگر اثر انگشت، بخش نوتیفیکیشن‌ها را روی صفحه نشان می‌دهد.

ویژگی‌های قابل ذکر دیگر برای گوگل پیکسل ۳ ایکس ال شامل Night Light، ویرایش اسکرین‌شات‌ها پس از ثبت در گوشی و قابلیت Adaptive Battery است.

پیش‌بینی می‌شود گوگل سری پیکسل ۳ را در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۲ مهرماه ۱۳۹۷) معرفی و دو هفته پس از آن وارد بازار کند. قیمت‌های اعلام شده برای این گوشی‌ها هم ۶۴۹ دلار برای پیکسل ۳ و ۷۴۹ دلار برای پیکسل ۳ ایکس ال است.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5