چگونه در iOS 12 ویجت آب‌وهوا را به صفحه اصلی قفل آیفون اضافه کنیم؟

0

در سیستم‌عامل iOS، برخلاف سیستم‌عامل اندروید، امکان افزودن ویجت‌ها به صفحه اصلی قفل آیفون وجود ندارد و غالب ویجت‌ها به صفحه‌های دیگر اضافه می‌شوند که غالبا با استقبال کاربران روبرو نیستند.

کاربران آیفون امیدوار هستند اپل به‌زودی قابلیت افزودن ویجت به صفحه اصلی لاک آیفون را فراهم کند. هنوز این ویژگی به iOS 12 افزوده نشده است ولی یک ترفند مخفی روی این سیستم‌عامل برای افزودن ویجت آب‌وهوا (Weather) وجود دارد.

تنها نکته منفی این ترفند مخفی و ویجت این است که بخشی از مود Bedtime آیفون است؛ بنابراین شما همیشه نمی‌توانید آن را روی صفحه ققل گوشی داشته باشید و پس از اولین استفاده از گوشی بعد از مود Bedtime دوباره صفحه آیفون قفل شده و دیگر ظاهر نمی‌شود.

مراحل افزودن ویجت مخفی آب‌وهوا به صفحه قفل آیفون

اگر علاقه‌مند هستید این ویجت را هر روز صبح روی صفحه اصلی قفل آیفون مشاهده کنید؛ مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- ابتدا باید اطمینان پیدا کنید ویجت آب‌وهوا به مکان شما دسترسی دارد تا اطلاعات هواشناسی را به طور صحیح و دقیق نمایش دهد.

بنابراین، برنامه Settings آیفون روی iOS 12 را باز کنید و از بخش Privacy وارد Location Services شوید.

اگر گزینه  Location Services خاموش است؛ آن را روشن کرده و بعد گزینه Weather را پیدا و باز کنید. در این بخش گزینه موقعیت مکانی را روی Always قرار دهید.

۲- همان‌طور که اشاره کردیم، ویجت آب‌وهوا روی صفحه قفل آیفون پس از اتمام یک برنامه زمانی Do Not Disturb ظاهر می‌شود. پس، نیاز به فعال کردن قابلیت Do Not Disturb و دادن یک برنامه زمانی به او داریم.

باز هم اپ Settings را باز کرده و وارد گزینه Do Not Disturb شوید. لازم است این قابلیت را فعال کنید. در گام بعدی، یک برنامه زمانی شروع و پایان برای این قابلیت در Scheduled تعریف کنید.

در گام بعدی، گزینه Bedtime Mode را فعال کنید تا این ویژگی ویجت مخفی آب‌وهوا را را به صفحه قفل آیفون پس از تمام برنامه زمانی Do Not Disturb اضافه کند.

۳- حالا همه‌چیز تنظیم شده است تا پس از هر پایان برنامه زمانی Do Not Disturb، بتوانید اطلاعات آب‌وهوایی را روی صفحه قفل اصلی آیفون مشاهده کنید و از این ترفند مخفی لذت ببرید.

این اطلاعات با پیغام‌هایی مانند Good Morning و Afternoon و Night همراه هستند که براساس ساعت‌های روز نمایش داده می‌شوند.

 

ولی حتما با ما موافق هستید که استفاده از این ویجت مخفی آب‌‌وهوا بیشتر در هنگام بیدار شدن از خواب مفید است. چون غالبا در آن زمان نیاز داریم وضعیت آب‌وهوا، دما و اتفاقات هواشناسی روز را بررسی کنید.

افزودن ویجت آب‌وهوا به صفحه لاک آیفون یک راه‌حل موقتی است و باید امیدوار باشیم اپل هرچه زودتر روشی ساده و سرراست برای این قابلیت ارایه دهد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5