مثل یک مدرس بین المللی زبان انگلیسی را تدریس کنید!

0

رپورتاژ

اگر زبان آموز هستید احتمالا این اتفاق برای شما پیش آمده که نحوه تدریس یک مدرس اصلا برای شما جالب نباشد و حتی یک کلمه از دروس آن را متوجه نشده باشید و یا شاید به عنوان یک مدرس دروسی که ارائه می دهید برای زبان آموزان غیر قابل فهم بوده وهیچ انگیزه ای برای یادگیری در آنها وجود نداشته باشد. قطعا تدریس زبان یکی از علوم مهمی است که نیاز به بررسی و تحقیق فراوان و همچنین بهره جویی از نظرات مدرسین بین اللمللی دارد.

بدون شک افزایش مهارت تدریس زبان برای بسیاری از مدرسین زبان، سوپروایزرها و حتی مدرسین دانشگاه ها یک مسئله حیاتی است. اما آیا تا به حال شده این سوال را از خودمان بپرسیم که ما تا به چه اندازه خودمان را به استاندارهای جهانی نزدیک میدانیم؟ و چطور میتوانیم سطح خود را به سطح برترین مدرسین جهان برسانیم؟ شاید در پاسخ بگویید: مشکلات بسیاری در این زمینه وجود دارد مثلا ما به مدرسین تراز اول دنیا دسترسی نداریم و یا متاستفانه نمی توانیم به بسیاری از سوالاتمان در زمینه تدریس جواب دهیم.

اما حالا فرصتی مناسب پیش آمده تا از نزدیک در کارگاهی آموزشی دو روزه با دو تن از مدرسین برتر بین اللمللی دیدار کنیم و خود رو بیش از پیش به استانداردهای جهانی نزدیک کنیم.

کارگاه دو روزه Ken و Dede Wilson، کارگاه تخصصی ایجاد تحول و جذابیت در فرایند آموزش زبان انگلیسی.

این کارگاه که ویژه مدرسین و اساتید زبان انگلیسی سراسر کشور می باشد با هدف ایجاد تحول در آموزش زبان انگلیسی و افزایش جذابیت در نحوه ارائه آموزش زبان انگلیسی از سوی انتشارات جنگل برگزار شده و در دو روز موضوعات مختلف را در زمینه تدریس زبان انگلیسی مورد بررسی قرار می دهد. این فرصت، فرصتی است مناسب برای بسیاری از مدرسان آموزشگاه ها، سوپروایزر ها، مدیران آموزشگاه ها، دانشجویان و علاقمندان به تدریس زبان انگلیسی تا خود را سطوح جهانی نزدیک کرده و از مدرسین بین المللی این ورک شاپ بهره لازم را ببرند.

 

 آشنایی با دو مدرس مطرح و بین المللی این ورک شاپ :

آقای Ken Wilson:

– نویسنده برنامه های مختلف آموزشی برای BBC انگلیسی، اسپانیایی و آمریکای لاتین

– مولف کتبی چون: Smart Choice، Achievers،Move Ahead، Prospects، و ….

– مدیر تئاتر آموزش زبان انگلیسی با با بیش از 220 تور به 55 کشور دنیا در 5 قاره

– برگزار کلاس های بین المللی با نام Drama Plus برای مدرسین مختلف سراسر جهان

 

خانم Dede Wilson:

– مربی معلمین در دانشگاه Westminster  لندن.

– مربی دوره CELTA و مدیر ارشد ICELT در دانشگاه کمبریج

– فارغ التحصیل ارشد در رشته Applied Linguistics  از Kings College لندن

– برگذار کننده دوره های آموزشی British Council  در سراسر جهان

– مدرس دوره های CELTA در آمریکا

– برگزار کننده ورک شاپ های مختلف در جهان

 

برای تهیه بلیط و توضیحات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

https://bit.ly/2MJpwa2

تلفن هماهنگی: ۳-۰۹۳۵۶۶۶۹۰۵۱

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.