اولین کوله‌ پشتی شناور جهان که ۸۶ درصد، احساس وزن و فشار کوله را در هنگام دویدن کاهش می‌دهد

0

همبشه بستن یک کوله پشتی برای سفر و کوه‌نوردی یا حتی گردش یک روزه در طبیعت می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

اگر تجهیزاتی که نیاز دارید را کاهش دهید تا کوله سبک و جمع‌وجوری مهیا شود؛ احتمالا در طول سفر به وسایلی نیاز دارید که همراه‌تان نیستند. اگر هر چیزی که نیاز خواهید داشت را هم در کوله پشتی جا دهید؛ کوله‌ای بسیار بزرگ و سنگین را باید حمل کنید.

گاهی اوقات کوله پشتی‌ آن‌قدر سنگین است که امکان راه رفتن را هم از شما می‌گیرد؛ چه برسد به دویدن یا کوه‌نوردی و گردش در طبیعت بکری که همراه با ماجراجویی است.

اما شرکت Lightning Packs برای این چالش یک راه‌حل داده و کوله پشتی HoverGlide را معرفی می‌کند. HoverGlide اولین کوله پشتی شناور در جهان نامیده شده است.

این کوله پشتی از آخرین فناوری‌ها و طراحی‌های این صنعت سود می‌برد و به گونه‌ای هوشمند می‌تواند وزن و فشار وارده بر ستون فقرات، گردن، زانوها و پشت بدن را کاهش دهد. شرکت Lightning Packs می‌گوید این کوله پشتی تا ۸۶ درصد وزن و فشار را کاهش می‌دهد.

کوله پشتی HoverGlide از کابل‌های رونده و متحرکی در کنار یک فریم و رینگ سود می‌برد که می‌تواند به طور خودکار جابه‌جا شده تا وزن و فشار کوله پشتی کاهش پیدا کند.

در حقیقت، طراحی منحصربه‌فرد این کوله پشتی باعث شده تا ۱۲ کیلوگرم بار اضافی هیچ‌گونه فشار و تاثیرات منفی برای کاربران نداشته باشد و همان احساس و وزن یک کوله معمولی را حس کند. به همین دلیل، این کوله‌ پشتی برای افرادی که از دردهای مفصلی یا مشکلات عضلانی رنج می‌برند؛ هیچ فشاری نخواهد داشت.

۱۲ کیلوگرم بار اضافی بدون وزن حمل کنید

افراد وقتی در حال راه رفتن هستند، نزدیک به ۸۲ درصد وزن کوله پشتی را متوجه نخواهد شد اما وقتی شروع به دویدن می‌کنند؛ ۸۶ درصد وزن و فشار کوله پشتی کاهش پیدا می‌کند. این مزیت باعث می‌شود افراد بتوانند اسباب و تجهیزات بیشتری در کوله پشتی قرار دهند در حالی‌که وزن اضافه‌ای را متحمل نمی‌شوند.

این کوله پشتی توسط مراکز معتبری از جمله دانشگاه پنسیلوانیا، مراکز نظامی ایالات متحده، سازمان‌های بهداشت و سلامتی، سایت‌ رویترز و غیره مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفته و تحسین همه آن‌ها را به همراه داشته است.

شرکت Lightning Packs می‌گوید این کوله پشتی بیشتر برای افراد نظامی و امنیتی، افراد امدادگر و اورژانس طراحی شده است ولی مانعی برای استفاده‌های مسافرتی و گردشگری ندارد.

کوله پشتی HoverGlide امکان حرکتی به کاربران می‌دهد تا بتوانند فعالیت‌های پر تحرک داشته باشند و سریعا جابه‌جا شوند. ورزشکاران و تیم‌های ورزشی نیز می‌توانند از این کوله پشتی استفاده کنند بدون اینکه عوارض جانبی متوجه آن‌ها شود.

قرار است کوله پشتی شناور HoverGlide از چند هفته دیگر در یک کمپین سایت Kickstarter پیش‌فروش شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

همکاران سمی چه بلایی می‌توانند سرتان بیاورند + گالری عکس

همکاران شما ممکن است زیاد آدم‌های بدی به نظر نرسند و جلوه خارجی‌شان خیلی محبوب و موجه هم باشد. اما باید کسی مدتی نزدیک آنها کار کرده باشد تا بداند که چه بلایی سر زندگی و آسایش شما می‌توانند بیاورند. هیچ وسیله‌ای را نباید به آنها قرض داد و…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5