مرور اپلیکیشن SHAREit : انتقال فایل‌ها میان دستگاه‌های مختلف بدون نیاز به اینترنت

0

تا پیش از ظهور تلگرام، نرم‌افزارهای انتقال فایل در اوج محبوبیت بودند و هر فردی روی گوشی تلفن همراه خود چند برنامه انتقال فایل نصب کرده بود.

غالب این برنامه‌ها نیازی به اینترنت نداشتند و امکان انتقال فایل میان دستگاه‌های مختلف و سیستم‌عامل‌های متفاوت را فراهم می‌کردند.

تلگرام و پس از آن برخی پیام‌رسان‌های دیگر مانند واتساپ باعث کاهش استقبال کاربران از اپلیکیشن‌های انتقال فایل شدند. در تلگرام با زدن یک کلید می‌توانستند هر فایلی را برای فرد دیگری بفرستند و اصلا مهم نبود گوشی یا کامپیوتر طرف مقابل چه برندی است یا چه سیستم‌عاملی دارد.

حالا، دوباره با فیلتر شدن تلگرام و همین‌طور گران شدن اینترنت موبایل؛ شاهدیم که کاربران دارند به سوی استفاده از نرم‌افزارهای انتقال فایل هجوم می‌آورند. اپلیکیشن SHAREit یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارها در این زمینه و در میان کاربران است.

شیرایت نیازی به اینترنت ندارد و با استفاده از «وای‌فای دایرکت» اطلاعات و فایل‌ها را با سرعت بسیار بالایی میان دستگاه‌های مختلف جابه‌جا می‌کند. سرعت این نرم‌افزار حدود ۲۰ مگابیت بر ثانیه است که ۲۰۰ برابر بیشتر از بلوتوث است.

انتقال هر نوع فایلی میان دستگاه‌های مختلف

این اپلیکیشن برای پلتفرم‌های مختلف از جمله اندروید، iOS، ویندوز و مک عرضه شده و کافی است دو دستگاه ارسال‌کننده و دریافت‌کننده فایل‌ها این برنامه را نصب کرده باشند.

هر دو دستگاه به شبکه وای‌فای عمومی به نام «Beey-» وصل شده و خیلی ساده با سرعت بالا و راحت تبادل اطلاعات داشته باشند.

یکی از مزایای شیرایت، ارسال اطلاعاتی مانند دفترچه تلفن، پیام‌های متنی، اپلیکیشن، ویدیو و پیامک است. شیرایت علاوه بر اینکه اجازه ارسال هر نوعی اطلاعات و فایلی را می‌دهد؛ قابلیت شناسایی انواع فایل‌ها و اطلاعات را دارد.

کاربران می‌توانند فایل‌های ویدیویی را روی این نرم‌افزار استریم و تماشا کنند یا اینکه فایل‌های موسیقی ارسال شده را گوش دهند.

نرم‌افزار SHAREit به تنهایی روی گوگل‌پلی بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده و امتیاز بالای ۴.۶ را از صدها هزار کاربر دریافت کرده است.

برای دانلود اپلیکیشن shareit روی دستگاه‌های اندروید و iOS می‌توانید به فروشگاه‌های نرم‌افزاری گوگل‌پلی و اپ‌استور مراجعه کنید. برای دانلود نرم‌افزار شیرایت روی ویندوز ۱۰ به این لینک و برای دستگاه‌های مک او اس از این لینک استفاده کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

گالری- تصاویر تبلیغاتی خودروهای ایمپریال کرایسلر در سال‌های 1969 تا 1973

ما بیشتر این عکس‌ها را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم و راستش تعجب می‌کنیم که زمانی خودروی کرایسلر با این طول و عرض و طراحی تولید می‌شد.ایمپریال برند خودروهای لوکس کرایسلر در بازه زمانی سال‌های 1955 تا 1975 و نیز در بازه زمانی سال‌های…

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5