۵ لپ‌تاپ برتر و سبک برای سفر در سال ۲۰۱۸

2

 

گاهی انتخاب بین لپ تاپ‌های با پرفورمانس بالا و با حداکثر قدرت پردازشی و لپ‌تاپ‌های پرتابل جمع و جور با توان مناسب، خیلی دشوار می‌شود.

در این پست می‌خواهیم تعداد لپ تاپ برتر سبک مناسب را به شما معرفی کنیم.

این ۵ لپ‌تاپ از میان ۱۲ گزینه موجود در سال ۲۰۱۸ انتخاب شدند و تمرکز بیشتر روی معیارهایی مانند قابلیت‌های حمل و نقل، راحتی صفحه‌کلید، عمر باتری و قدرت محاسباتی بوده است.

گوگل پیکسل‌بوک

لپ‌تاپی یک کیلوگرمی از جنس فلز صیقل خورده و شیشه گوریل گلاس تا هیچ‌گاه از همراه بردن‌اش خسته نشوید و چندان هم نگران کثیفی یا ضربه دیدن آن نباشید.

یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ سبک‌زون و سفری بازار است که هیچ‌گاه احساس کمبودی با آن نخواهید داشت. پردازنده چهار هسته‌ای Core i7 با ۱۶ گیگابایت حافظه رم به شما اجازه می‌دهد سریع‌تر کارها را سروسامان بدهید و البته چند کار را با هم پیش ببرید.

گوگل پیکسل‌بوک به فناوری شارژ سریع مجهز است تا طی ۱۵ دقیقه بتوانید بیش از ۲ ساعت شارژ باتری به دست بیاورید. البته، این دستگاه می‌تواند ۹ ساعت شارژ باتری به شما بدهد که باز هم یک ویژگی مثبت برای گردشگران و همیشه مسافران است.

این لپ‌تاپ با گوشی‌های پیکسل گوگل به خوبی جفت شده تا برخی از کارها را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید. این دو دستگاه بدون نیاز به وای‌فای به یکدیگر متصل شده و با مود تبلت امکان تماشای ویدیو خواهید داشت.

ظرفیت ذخیره‌سازی این دستگاه به یک ترابایت می‌رسد ولی از سیستم‌عامل کروم سود می‌برد که از ابزارهایی مانند آفیس مایکروسافت یا مرورگرهای خارج از اکوسیستم گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

البته به‌زودی، امکان نصب ویندوز ۱۰ روی لپ‌تاپ‌های پیکسل بوک هم فراهم می‌شود.

مایکروسافت سرفیس

اولین لپ‌تاپ جایگزین مک‌بوک ایر برای طراحان و افرادی است که به طراحی زیاد علاقه نشان می‌دهند.

مایکروسافت این لپ‌تاپ را بسیار زیبا و ظریف طراحی و در رنگ‌های متنوع به همراه قلم و انواع کاورها روانه بازار کرده است. صفحه‌کلید و تاچ‌پد این لپ‌تاپ بسیار نرم و راحت هستند و جای خالی مناسبی برای قرارگیری کف دست دارد.

وزن این دستگاه ۱.۲۵ کیلوگرم است و ۱۴ ساعت عمر باتری به شما می‌دهد. یعنی حدود یک نصف روز می‌توانید بدون شارژ در شهر بگردید و از لپ‌تاپ استفاده کنید.

مایکروسافت سرفیس در چندین پیکربندی عرضه شده است که پیشنهاد می‌کنیم شما بالاترین سخت‌افزار را با پردازنده Core i7 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم انتخاب کنید. اگر اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارید؛ می‌توانید ظرفیت ۱ ترابایتی را انتخاب کنید تا دیگر نیازی به هارددیسک خارجی نداشته باشید.

مایکروسافت به طور پیش‌فرض روی این لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ نسخه S را نصب کرده است که شاید برای برخی کاربران محدودیت‌های نرم‌افزاری داشته باشد. خوش‌بختانه، مایکروسافت اجازه می‌دهد نسخه‌های ویندوز ۱۰ قدرتمندتری نصب کنید تا در سفر مجموعه کاملی از اپلیکیشن‌های دلخواه را همراه‌تان داشته باشید.

دل ایکس‌پی‌اس ۱۳

لپ‌تاپ XPS 13 از نو طراحی شده است که نتیجه آن کاهش وزن ۱۴۲ گرمی، کاهش ضخامت ۰.۲۲ اینچی و در کل ۴۵ درصد کوچک‌تر از مک‌بوک ایر است. گاهی اوقات به هر لپ‌تاپی صفت سبک و نازک را می‌دهیم در حالی‌که به معنای واقعی کلمه باید گفت دل XPS 13 یک لپ‌تاپ بسیار سبک و نازک است.

یک صفحه‌نمایش لمسی ۱۳.۳ اینچی با فناوری InfinityEdge برای نمایش تصاویر 4K دارد. شما هیچ‌گا از کار کردن با این لپ‌تاپ خسته نمی‌شوند و بابت کوچکی آن احساس ناخوش‌آیندی نخواهید داشت.

جنس بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیومی است که غالبا در ساخت قطعات خودروها استفاده می‌شود. وزن ۱.۲۵ کیلوگرمی آن باعث می‌شود در فرودگاه یا داخل هواپیما سریعا لپ‌تاپ را باز کرده و راحت تایپ کنید.

دوربین وب‌کم این لپ‌تاپ در پایین صفحه‌نمایش نصب شده است و زاویه مناسبی برای عکاسی یا ویدیوکنفرانس به شما نمی‌دهد. اما دیگر مشخصات و امکانت این لپ‌تا برای یک همسفر کاملا مناسب هستند.

لنوو تینک‌پد کربن ایکس ۱

نسل ششم لپ‌تاپ‌های تینک‌پد Carbon X1 شرکت لنوو برای کسب‌وکارها طراحی شده و تا ۱۵ ساعت عمر باتری در کارهای روزانه غیرموازی می‌دهد.

این لپ‌تاپ از نسل هشتم پردازنده‌های ۴ هسته‌ای اینتل سود برده و به چندین درگاه ورودی شامل USB استاندارد، USB-C، مینی DisplayPort و HDMI مجهز شده است.

حسگر اثر انگشت، وب‌کم دارای کاور، صفحه‌نمایش HDR با کیفیت بسیار عالی و صفحه‌کلید جمع‌وجور از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ هستند. تینک‌پد کربن ایکس ۱ یک ماشین محاسباتی خوب برای بهره‌وری بالا و افراد همیشه فعال است.

این لپ‌تاپ در برابر شوک، حرارت و لرزش مقاوم است. جزو اولین لپ‌تاپ‌هایی است که می‌تواند با دستیار صوتی الکسا جفت شود و اگر از رنگ و طراحی آن خوش‌تان بیاید؛ دیگر هیچ غمی نخواهید داشت.

هواوی میت‌بوک ایکس پرو

هواوی در چند سال اخیر، رشد بسیار خوبی در ساخت لپ‌تاپ داشته و حالا لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو او می‌تواند یک جایگزین عالی برای مک‌بوک‌های اپل باشد.

هفته پیش در یک پزشک، درباره این لپ‌تاپ به طور مفصل صحبت کردیم و گفتیم از آخرین نسل پردازنده‌های Core i7 اینتل و درایوهای ذخیره‌سازی SSD سود می‌برد تا یکی از سریع‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا باشد.

میت‌بوک ایکس پرو از صفحه‌نمایشی ۱۳.۹ اینچی با دقت تصویر 3K و لمسی سود می‌برد. ۱۶ گیگابایت حافظه رم روی آن در اختیار دارید و وزن آن تنها ۱.۳۳ کیلوگرم است چون از جنس فلز آلومینیوم با طراحی بسیار نازک و ضخامت ۱۴.۹ میلی‌متر است.

لپ‌تاپ هواوی به ۴ بلندگوی استریو و دالبی اتمس مجهز شده است که بهترین کیفیت صدا را در میان تمام لپ‌تاپ‌های تست شده دارد. پدترک بزرگ آن باعث می‌شود به ماوس نیازی نداشته باشید و صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه و ضدآب هم مزیت بعدی است.

دروبین این لپ‌تاپ در صفحه‌کلید تعبیه شده است که شاید زیاد مورد توجه قرار نگیرد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نحوه تماشای فیلم ها و سریال های تلویزیونی مارول به ترتیب درست – یک فهرست جالب

خب، اول اصلا باید پاسخ بدهیم که چرا ممکن است کسی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مارول لذت ببرد و عاشق‌شان باشد.من خودم اصلا دوست‌دار این فیلم‌ها نیستم. ولی خب مگر من عاشق ژانرهایی از سای فای نیستم و از اینکه بقیه این دنیاها را درک…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. mim می گوید

    یعنی حدود یک نصف روز می‌توانید بدون شارژ در شهر بگردید و از لپ‌تاپ استفاده کنید.

    لپتاپ بدون شارژ اصلا روشن نمیشه که بخوایم سوارش بشیم تو شهر بگردیم. احتمالا منظورتون شارژر بوده!

  2. پریسا می گوید

    خیلی ممنون بابت معرفی این لپ تاپ ها… بهتر میشد اگر قیمت این لپ تاپ ها حداقل به دلار یا یورو رو هم ذکر می کردید.
    و اینکه امروزه برای خیلی از کابران سازگاری لپ تاپ با لینوکس به عنوان یک سیستم عامل رایگان و منبع باز اهمیت بسیاری دارد. چون مثلا سری های قبل لپ تاپ های لنوو یوگا با لینوکس سازگاری خوبی ندارند و عملا برخی قابلیت هایی که به عنوان مزیت لپ تاپ مورد نظر شمرده می شوند در سیستم عامل لینوکس یا کار نمیکنند یا نیازمند تنظیماتی دارند که هر کاربر عادی نمیتواند انجام دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.