این گجت پوشیدنی مفهومی با سه صفحه‌نمایش می‌تواند الهام‌بخش طراحی‌های آینده ساعت‌های هوشمند اپل و سامسونگ باشد

0

طراح معروف کره جنوبی، چشم‌انداز جدیدی از طراحی ساعت‌های هوشمند را به نمایش گذاشت.

Chanmi Lee یک طراحی مفهومی از گجت پوشیدنی مچ‌بند را منتشر کرده که دارای سه نمایشگر مجزا است و می‌تواند در عملکرد و مصرف انرژی، آینده پوشیدنی‌ها را متحول کند.

این محصول مفهومی با نام EveRest یک ساعت هوشمند ولی با صفحه‌نمایش پهن‌تر به نظر می‌رسد که از سه نمایشگر تشکیل شده است. یک نمایشگر بزرگ و دو صفحه‌نمایش کوچک که صرفا به نمایش ساعت و اطلاعات سلامتی و تناسب اندام اختصاص پیدا کردند.

EveRest در اصل یک ابزار ردیاب سلامتی و ارتباطی مستقل و کاملی برای تیم‌ها است.

لی، طراح این گجت اعتقاد دارد بهره‌گیری از یک صفحه‌نمایش بزرگ LCD می‌تواند بسیاری از اطلاعات مانند موقعیت مکانی، ارتفاع از سطح دریا، اطلاعات تماس تلفنی و هیدراتاسیون را به راحتی نمایش دهد در حالی‌که دو صفحه‌نمایش کوچک سیاه و فید دیگر به نمایش تعداد ضربان قلب، زمان/تاریخ، باتری و اتصال بلوتوث اختصاص داده شود.

لی می‌گوید در این طراحی، می‌توان صفحه‌نمایش بزرگ را در برخی مواقع خاموش کرد ولی صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر کم مصرف روشن باشند و اطلاعات ضروری و مورد نیاز کاربر را نشان دهند.

پوشیدنی چند کاره برای آینده

ساعت هوشمند EveRest می‌تواند برخی از ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند امروزی را به صورت آفلاین روی ایرفون‌ها ارایه دهد. همین‌طور، ایرفون مفهومی طراحی شده برای این ساعت هوشمند می‌تواند به یک میکروفون و بلندگو مجهز شود و همین‌طور از یک شمارنده ضربان برای اندازه‌گیری ضربان قلب در پشت گوش بهره ببرد.

انتقال سنسور شمارنده ضربان قلب از روی مچ دست به روی ایرفون در پشت گردن یک دلیل و توجیه منطقی دارد. در مواقعی مانند کوه‌نوردی ارتباط میان ایرفون و ساعت هوشمند سخت و غیرممکن می‌شود ولی نیاز است دستگاهی به طور مستقل ضربان قلب را زیر نظر بگیرد و نمایش دهد.

در حالی‌که ساعت هوشمند مفهومی EveRest جذاب و وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد؛ بعید است به راحتی شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ را متقاعد به استفاده از آن کند. هر دوی این شرکت‌ها چندین ویژگی جدید را برای ساعت‌های هوشمند خود توسعه داده‌اند و به این زودی‌ها از آن‌ها دست نمی‌کشند.

ساعت مفهومی EveRest برخی ویژگی‌های برجسته در ساعت‌های اپل و سامسونگ را کم رنگ و کوچک‌تر کرده است و برخی ویژگی‌های دیگر را مانند صفحه‌نمایش بزرگ‌تر می‌سازد.

ما می‌توانیم امیدوار باشیم برخی از ایده‌ها و نکات مثبت طراحی این ساعت هوشمند راهی به آینده پوشیدنی‌ها و ساعت‌های هوشمند پیدا کنند.

یک چالش و خلاء بزرگ در بازار پوشیدنی‌های کنونی، عدم در دسترس بودن یک پوشیدنی چندکاره قوی است. یک ساعت هوشمند خوب نمی‌تواند ابزار تناسب اندام فوق‌العاده‌ای هم باشد و برعکس. اما مدل مفهومی EveRest به دنبال رسیدن به این هدف است و شاید پایه‌گذار گجت‌های پوشیدنی هیجان‌انگیز بعدی باشد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.