سفرهای یک هفته‌ای جذاب برای تابستان ۹۷

0

رپورتاژ

در این روز‌های باقی مانده تابستان تا فرصتی باقی مانده برای یک سفر دلچسب برنامه‌ریزی کنید و به همراه عزیزانتان چند روزی را متفاوت و در سفر تجربه کنید.

سفر به میان هیاهوی خیابان استقلال با تور استانبول

سفر با تور استانبول یکی از تجربه‌های دلچسب همراه خانواده و عزیزانتان است، هم بهترین خرید‌های سال را می‌توانید داشته باشید و هم آنقدر تفریح‌های جذاب هست که حسابی انرژی بچه‌ها را تخلیه می کند.
در وب‌سایت آژانس آویسا از جاذبه‌های گردشگری استانبول بخوانید و از کارهایی که سفر برو‌های حرفه‌ای در این شهر انجام می‌دهند مطلع باشید. استانبول پایتخت امپراطوری بیزانس و عثمانی بوده و برای گردشگران بقایای تاریخی و موزه‌های بسیار خوبی دارد که درباره‌ی این تاریخ می‌گویند موزه ایاصوفیه ، مسجد کبود و حتی گرند بازار استانبول از این مراکز هستند و چیزهای زیادی برای کسانی که از آن بازدید می‌کنند برای ارائه دارد.

آژانس آویسا چارتر‌کننده پرواز‌های قشم ایر به مقصد استانبول است به همین دلیل تور‌ها با نرخ پایه و به صرفه‌ای در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. مسافران پس از رسیدن به آتاتورک به همراه ترنسفر‌های آزانس به هتل خود می‌رسند.
تک تک هتل‌های پیشنهادی آژانس در تور استانبول را بررسی کنید و از امکانات و محل قرار گیری هتل مطلع شوید هتل‌های استانبول بسیار جذاب و خوبند از هتل‌های لوکس ۵ ستاره گرفته تا هتل‌های سه ستاره محله سلطان احمد همگی از کیفیت خوبی برخوردارند. تمامی هتل‌ها برای گردشگران آژانس صبحانه های خوش طعم ترکی سرو می‌کنند.
برای خرید در منطقه فاتح و شیشلی مراکز خرید بزرگی است و اگر بوتیک‌های خیابان استقلال را گشتید می توانید به آنجا هم بروید. اما اگر از دوست داران ایکیا هستید حتما با تراموا و مترو خیلی راحت به مرکز خرید فروم بروید که یک نمایندگی بزرگ و جذاب ایکیا در آنجا ساخته شده این مرکز خرید و فروشگاه ایکیا خیلی راحت یک روز شما را پر می‌کند.
در کافه‌ها و رستوران‌های سلطان احمد انواع دنر کباب را بخورید و کوفته‌های خوشمزه را امتحان کنید. برای دسر از باقلواهای خوشمزه استانبول سفارش دهید و طعم خوب غذاهای ترکی را وارد ماجراهای سفرتان کنید. با یک برنامه‌ریزی سفر خوب از همین حالا مسافر استانبول شوید.

سفر به سرزمین قصر‌های زیبا و سواحل بکر با تور تایلند

در این روز‌های پایانی تابستان یک گزینه مناسب برای چند روزی استراحت سفر به تایلند و اقامت در هتل‌های ساحلی پاتایا و پوکت است. کلا تایلند کشور ارزانی است و برای خدماتی که دریافت می‌کنید هزینه‌های عیجیبی پرداخت نمی‌کنید. از بانکوک گرفته تا جزیره‌های زیبای پوکت و سواحل زیبای پاتایا هر کجا را که برای سفر انتخاب کنید امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
انواع تور‌ها برروی وب‌سایت آژانس آویسا با پرواز‌های ماهان و قطر ایر ویز به صورت ترکیبی و چند مقصدی برنامه‌ریزی شده‌اند.
در بانکوک یک هتل سه ستاره مرکز شهر هم کفایت می‌کند اما در باقی مقاصد سعی کنید حتما هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید، معمولا قیمت هتل‌ها نسبت به خدمات زیاد آنها بسیار به صرفه می‌شود. امکانات هتل‌های مختلف را به دقت بررسی کنید تا از استخر، سونا و سالن‌های ماساژ
با خبر باشید و یا در انتخاب از مشاوره کارشناسان آژانس کمک بگیرید.
تمامی‌گردشگران دارای بیمه مسافرتی و ترنسفر‌های بین شهری و فرودگاهی هستند و برای جابه‌جایی‌های اصلی مشکلی ندارید.
بانکوک شهر شب زنده‌داری است به میدان سیام بروید که جان می‌دهد برای تماشا و خرید‌های خیابانی، چند بازار شبانه هم در بانکوک وجود دارد که برای گشتن و خرید جالب است.
بازار آخر هفته‌ی Chatuchak در بانکوک یکی از بازار‌های محبوب گردشگران است که بخاطر تنوع محصولات و صنایع دستی برای گردشگران بسیار جذاب است در اینجا سوغاتی‌های بامزه‌ای می‌خرید.
در پوکت به خیابان همیشه بیدار پاتونگ بروید که انواع خوراکی‌های تایلندی و کافه‌های مختلفی در این خیابان ویدا می‌کنید.
ساحل کاتا یکی از شلوغ‌ترین سواحل پوکت که با درختان نخل زیبا و ماسه‌های نرم و غرفه‌های خوراکی فراوان از محبوب‌ترین سواحل پوکت است. که انواع بازی‌ها و تفریح های آبی هم برای گردشگران در این ساحل فراهم است.
بدون شک تجربه تایلند گردی و دیدن جزیره‌های زیبای این کشور یکی از بهترین تجربه‌های سفر است با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و با خرید تور تایلند راهی این سرزمین هیجان‌انگیز شوید.

منبع : ویرلن

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.