معرفی اپلیکیشن: اگر می‌خواهید مرگ را فراموش نکنید؛ این اپلیکیشن روزی ۵ بار به شما یادآوری می‌کند

1

گاهی اوقات این‌قدر غرق در زندگی می‌شویم که حقیقتی به نام مرگ را فراموش می‌کنیم.

بسیاری از افراد هم دوست دارند مرگ را انکار کنند و به این باور برسند که زندگی جاودانه دارند و مرگ هیچ‌گاه به سراغ‌شان نخواهد آمد. پیشرفت‌های علم پزشکی هم به این باور دامن می‌زند و به بشر این اعتقاد را می‌دهد که همیشه راهی برای فرار از مرگ هست.

اما هیچ‌یک از ما زندگی جاودانه نداریم و سرانجام این اتفاق رخ می‌دهد. بهتر است گاهی اوقات به یاد مرگ بیفتیم و درباره‌اش بیشتر فکر کنیم و حتی برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

WeCroak یک اپلیکیشن بسیار ساده و زیبا است که می‌خواهد مرگ را به ما یادآوری کند. این اپلیکیشن به طرز ساده‌ای روزی ۵ بار به طور تصادفی عبارت‌ها، جملات و کلام بزرگان درباره مرگ و زندگی را به ما نشان می‌دهد.

پیام‌های نرم‌افزار WeCroak به صورت اعلان روی صفحه‌نمایش اسمارت‌فون ظاهر می‌شوند و شما با یک نگاه می‌توانید به فکر فرو بروید، نفس عمیقی بکشید و ذهن خود را دوباره بازنویسی کنید.

نرم‌افزار WeCroak این پیام‌های تصادفی را از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب ارسال می‌کند. کاربران می‌توانند در هفته یک بار این اپ را اجرا کنند تا روزانه ۵ پیام درباره مرگ از شاعران، نویسندگان، فیلسوف‌های بزرگ جهان و دیگر افراد مشهور دریافت کنند.

رابط کاربری این اپ بسیار ساده است و منو یا گزینه تنظیماتی ندارد. کافی است اپلیکیشن را اجرا کنید تا همیشه به یاد مرگ بیفتید و مطابق باورهای برخی اقوام ۱۰ درصد شادتر باشید.

گرایش به نرم‌افزارهای ذهن‌آگاه

طراح اپ WeCroak می‌گوید تفکر درباره مرگ و یادآوری آن می‌تواند دیدگاه بهتری به مردم درباره زندگی بدهد و به جای اینکه آن را انکار یا رد کنند؛ برایش برنامه‌ریزی کرده و کارهای بهتری انجام دهند.

اپلیکیشن WeCroak اصطلاحا جزو اپلیکیشن‌های Mindfulness محسوب می‌شود که تلاش می‌کنند فرد همیشه در حالت خودآگاهی و هوشیاری باشد و به مراقبت و توجه در زمان حال مشغول شود.

در این دسته از اپلیکیشن‌ها، اپ‌های معروفی مانند  Insight Timer و  Calm وجود دارد که کاربران زیادی ازشان استفاده می‌کنند.

در یک تحقیق، بیش از ۲۰۰ هزار کاربر آیفون در روز به طور متوسط ۲۰ دقیقه  زمان صرف نرم‌افزار Insight Timer و ۱۰ دقیقه صرف Calm می‌کنند. اما برآورد شده است کاربران اپ WeCroak در روز فقط ۳۶ ثانیه زمان صرف آن کنند و نمی‌تواند مانعی بر سر زندگی عادی آن‌ها باشد.

اپلیکیشن WeCroak را برای اندروید و iOS از روی گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید. این برنامه برای دستگاه‌های اندرویدی رایگان است ولی کاربران دستگاه‌های iOS باید ۹۹ سنت بپردازند. اعلان‌های این نرم‌افزار را هم می‌توان روی اپل واچ مشاهده کرد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

انگار این شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای همین الان عکس گرفته‌اند! استفاده از هوش مصنوعی برای بازسازی…

ما بسیاری از شخصیت‌های تاریخی را تنها به صورت طراحی‌های محو و مجسمه‌ها و سردیس‌ها را دیده‌ایم. حالا تصور کنید که این شخصیت‌ها دوباره زنده می‌شدند و با آرایش صورت و مو و ریش امروزی و لباس‌های مدرن به عکاسخانه می‌رفتند.این کاری است که یک…

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم‌های جهان را در قالب آدم‌های فقیر تصور…

هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده‌ترین افراد جهان - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می‌کند تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می‌شدند.اگر آنها لباس‌های ژنده پوش پوشیده و در یک محله…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. محسن می گوید

    رو اندروید هم پولیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5