آنر مجیک ۲ پیش از موعد معرفی شد: پردازنده کرین ۹۸۰ با طراحی بدون حاشیه برای بازارهای جهانی

0

برند آنر که زیرمجموعه شرکت هواوی است؛ در کنفرانس خبری نمایشگاه IFA 2018 به طور خلاصه و تیزروار اسمارت‌فون پرچم‌دار بعدی خود به نام آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) را معرفی کرد.

آنر مجیک ۲ یک گوشی رده بالا با طراحی و ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد است که نمی‌توان به سادگی از کنارش عبور کرد. به‌ ویژه اینکه آنر می‌گوید این اسمارت‌فون در بازارهایی غیر از چین نیز عرضه رسمی می‌شود.

روی این اسمارت‌فون از سریع‌ترین و قدرتمندترین پردازنده دنیا، هواوی کرین ۹۸۰ استفاده شده است. هواوی این پردازنده موبایل را هم در نمایشگاه ایفا امسال معرفی کرد و نشان داد در چندین ویژگی بهتر از اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام است.

به این ترتیب، آنر مجیک ۲ اولین اسمارت‌فون دنیا است که از کرین ۹۸۰ استفاده می‌کند؛ پردازنده‌ای با ۸ هسته پردازشی، یک پردازشگر تصویر و دو هسته شبکه عصبی که در سرعت ۲۰ درصد و در مصرف انرژی ۴۰ درصد بهتر از اسنپدراگون ۸۴۵ است.

طراحی مجیک ۲ بسیار شبیه به اسمارت‌فون اوپو Find X است که چند ماه پیش معرفی شد. آن‌طور که در تصاویر مشخص است؛ مجیک ۲ هم در لبه پایینی حاشیه‌هایی دارد ولی در لبه بالایی بدون حاشیه است.

اقتصادی و خلاقانه

می‌توان تصور کرد که دوربین سلفی و برخی سنسورهای این گوشی همانند اوپو فایند ایکس داخل بدنه گوشی قرار گرفته و می‌توانند بالا و پایین بروند. اما هنوز مشخص نیست که آنر این مکانیزم را به طور کامل مشابه اوپو طراحی کرده یا ایده دیگری دارد.

استفاده از شارژر ۴۰ واتی و فناوری Magic Charge باعث می‌شود این گوشی بسیار سریع‌تر شارژ شود. آنر برای افزایش اطمینان و امنیت این شارژر از ۱۵ لایه محافظتی استفاده کرده است.

گوشی مجی ۲ می‌تواند به طور خودکار وضعیت باتری، کابل و شارژر را بررسی و در صورت ایمنی، اقدام به شارژ با قدرت ۴۰ وات کند.

آنر اطلاعات بیشتری درباره پرچم‌دار بعدی خود در کنفرانس خبری ایفای ۲۰۱۸ ارایه نداد و به وضوح مشخص بود هنوز این گوشی چندین ماه تا کامل شدن و ورود به بازار زمان نیاز دارد.

به طبع، درباره قیمت و بازار آن هم اطلاعاتی در دسترس نیست ولی شنیده‌ها از مدیران آنر می‌گویند مجیک ۲ در بازارهایی غیر از چین عرضه خواهد شد. گوشی آنر پلی این شرکت هم با قیمت ۳۲۹ یورو وارد بازارهای جهانی می‌شود.

برند آنر با عرضه گوشی‌هایی اقتصادی و خلاقانه دارد به تدریج خود را به بازار تحمیل می‌کند و در جست‌وجوی خریدارانی فراتر از مرزهای چین است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

چه می‌شد اگر انیمیشن‌های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می‌کشید – کاری که لوئیز تریر کرده!

در این نقاشی‌های زیبای لوئیز تریر، طرفداران استودیو جیبلی فورا انیمیشن‌های یه یاد ماندنی را که از آنها الهام گرفته شده، تشخیص خواهند داد.لوئیز تریر، نقاش و مجسمه‌ساز فرانسوی با الهام از شخصیت‌های انیمیشن‌های شناخته شده از استودیو جیبلی،…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

طراحی‌ها و معماری‌های نبوغ‌آمیز و عالی که باید تحسین‌شان کرد

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5