چگونه اپلیکیشن‌های رایگان شده برای اندروید و iOS را پیدا کنیم؟

2

دلایل زیادی برای طرفداری از نرم‌افزارهای رایگان وجود دارد.

حتی اگر شما از نظر مالی هیچ محدودیتی نداشته باشید؛ در ایران زندگی کنید و چندین حساب و کارت پی‌پال و مسترکارت داشته باشید؛ باز هم گاهی اوقات یافتن نسخه رایگان یک اپلیکیشن منطقی‌تر است.

ممکن است این اپلیکیشن اصلا آن چیزی که تصور می‌کردید؛ نبوده و خیلی سریع آن را پاک کنید. در اینجا، حتی پرداخت یک دلار برای این اپلیکیشن ناراحت‌کننده است.

خرید یک اپلیکیشن تازه شروع ماجرا است؛ چون معمولا برای استفاده از سرویس‌های حرفه‌ای‌تر باید باز هم پول پرداخت کنید و تازه سر سال حساب خود را تمدید کرده و چند اپلیکیشن دیگر هم خریداری کنید.

یک دورانی هزینه خرید یک اپلیکیشن فقط دو یا سه هزار تومان بود ولی اکنون تصور کنید یک اپلیکیشن ۴ دلاری به پول ایران چقدر می‌شود!

بنابراین؛ کم‌کم یافتن اپلیکیشن‌های رایگان برای اسمارت‌فون‌ها یک هنر اقتصادی و مدیریت هزینه است و کاربران موبایل باید مهارت‌های خود را ارتقا دهند. در ادامه می‌خواهیم به شما آموزش دهیم بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را از کجا پیدا کنید.

AppAdvice Daily (برای iOS)

از اپلیکیشن AppAdvice Daily که قبلا با نام AppsGoneFree شناخته می‌شد برای یافتن نسخه رایگان شده اپلیکیشن‌های پولی iOS استفاده کنید.

این اپلیکیشن‌ انتخاب و پیشنهادات خود را براساس دانلود کاربران، بررسی‌ها و رتبه‌بندی آن‌ها انجام می‌دهد. شما می‌توانید آرشیو روزانه این مخزن نرم‌افزاری را مشاهده و بهترین اپ‌هایی که نیاز دارید را دانلود کنید.

اگر کاربر iOS هستید؛ اپلیکیشن‌های دیگری مانند Price Tag و سایت‌هایی مانند AppShopper نیز به شما اجازه می‌دهند دنبال اپلیکیشن رایگان بگردید و wishlist بسازید یا تنظیم کنید در زمان رایگان شدن آن اپلیکیشن به شما اطلاع دهند.

AppsFree (برای اندروید)

اپلیکیشن AppsFree توسط شرکت AppSales ساخته شده است و به دنبال اپلیکیشن‌های رایگان شده در اندروید است.

شما می‌توانید با فیلترهایی که این برنامه دارد؛ فقط دسته‌بندی مورد نظر خودتان را مشاهده و پیگیری کنید. فهرست اپلیکیشن‌های هر دسته به طور بی‌درنگ و زنده به‌روز می‌شود.

شما می‌توانید هنوز نسخه‌های پولی اپلیکیشن‌های اندروید روی فروشگاه AppSales را نیز مشاهده کنید که البته غالبا تخفیف خورده‌اند یا به بخش «Now Free» اضافه شده‌اند.

اگر تمایلی به نصب نرم‌افزار AppsFree ندارید؛ می‌توانید فهرست اپ‌های رایگان شده را از روی وب‌سایت AppSales مشاهده کنید.

iOSnoops (برای iOS)

سایت iOSnoops هم به طور روزانه اپلیکیشن‌های رایگان شده برای iOS را گزارش می‌دهد.

این سایت نسخه اپلیکیشنی برای نصب روی آیفون و آیپد ندارد ولی با مراجعه به خود وب‌سایت می‌توانید روی اپلیکیشن‌ها کلیک کرده تا وارد اپ‌استور شده و بتوانید نسخه رایگان را دانلود کنید.

اگر اپلیکیشن معرفی شده در iOSnoops هنوز رایگان باشد؛ یک آیکون سبز رنگ در جلوی عبارت Status مشاهده می‌کنید. اگر مهلت دریافت نسخه رایگان به اتمام رسیده باشد؛ آیکون قرمز رنگ مشاهده می‌شود.

سایت iOSnoops به صورت بی‌درنگ و لحظه‌ای همه‌چیز را به‌روزرسانی می‌کند و می‌توانید اپلیکیشن‌های برای فروش، نسخه‌های رایگان شده و اپ‌های جدید را مشاهده کنید.

چگونه برنامه‌های رایگان را در اپ‌استور و گوگل‌پلی پیدا کنیم؟

برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS هزاران هزار اپلیکیشن رایگان در فروشگاه‌های نرم‌افزاری عرضه شده است. فقط کافی است یاد بگیرید چگونه یک اپلیکیشن رایگان را در اپ‌استور یا گوگل‌پلی یافته و دانلود کنید.

اپل هرگز اپلیکیشن‌ها را برچسب «free» نمی‌زند در حالی‌که ممکن است بسیاری از آن‌ها رایگان باشند و شما بتوانید راحت و آزاد دانلود کنید. ممکن است این اپلیکیشن‌های پرداخت درون برنامه داشته باشند یا با یک ثبت‌نام ساده بتوانید دانلودشان کنید.

برخی اپلیکیشن‌ها در نسخه استاندارد رایگان هستند ولی برای نسخه دارای تمام امکانات پول طلب می‌کنند.

در iOS هر اپلیکیشن با کلید «Get» برای دانلود رایگان است ولی نه لزوما رایگان برای نصب یا استفاده. اپلیکیشن‌های پولی در زیر کلید «Get» قیمت‌شان را مشاهده می‌کنید.

در اندروید، اپلیکیشن‌های رایگان با کلید «Install» مشخص می‌شوند. اپ‌هایی که باید خریداری و بعد دانلود شود نیز با کلید «Buy» و قیمت‌شان قابل شناسایی هستند. در اندروید هم اپلیکیشن‌های زیادی هستند که از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند.

بنابراین؛ یافتن یک اپلیکیشن رایگان در اندروید کار ساده‌ای است ولی در iOS سخت‌تر و گنگ‌تر است.

برای یافتن یک اپلیکیشن رایگان iOS در اپ‌استور اپل، اپلیکیشن App Store را باز کرده و روی گزینه Apps بزنید.

حالا صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Top Free نمایان شود. روی گزینه See All بزنید تا صفحه Top Charts را مشاهده کنید. در اینجا می‌توانید صفحه را برای یافتن اپلیکیشن‌های رایگان به اسکرول کنید.

اگر اپلیکیشنی که نیاز دارید را در فهرست اپ‌های رایگان نیافتید؛ نام آن را در باکس Search سمت راست اپ‌استور جست‌وجو کنید. اگر اپ موردنظر پیدا شد؛ روی کلید Get ضربه بزنید.

در اندروید، وارد اپلیکیشن Google Play Store شوید و دنبال گزینه Top Charts در بالای صفحه باشید. در این بخش می‌توانید گزینه Top Free Apps را برای مشاهده اپلیکیشن‌های رایگان برتر مشاهده کنید. به علاوه، امکان جست‌وجو در گوگل‌پلی برای یک اپلیکیشن خاص را دارید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

واکسن گارداسیل چیست؟ چه وقت و چه کسانی باید آن را تزریق کنند؟

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…

اگر قرار بود ابرقهرمان‌ها، لباس‌های قرن نوزدهمی می‌پوشیدند

ما عادت کرده‌ایم ابرقهرمان‌ها را در لباس‌های امروز ببینیم و فیلم‌های زیادی هم که بر مبنای کامیک‌بوک‌ها ساخته شده، این تصور را در ذهن ما تشدید کرده‌اند.اما اگر قرار بود همین ابرقهرمان‌ها لباس‌های قرن نوزذهمی می‌پوشیدند، چه می‌شد؟…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

اگر عاشق یک فیلم بودید و با بودجه کافی یک اتاق خوب در سبک و سیاق آن فیلم می‌ساختید

ما اگر خیلی عاشق یک فیلمی باشیمِ پوستری چاپ می‌کنیم و بالای سرمان می‌زنیم و هر روز نگاهی به آن می‌اندازیم یا مقاله‌ای در موردش می‌نویسم.اما فراتر از آن اگر قرار بود، اتاق خواب یا اتاق هتلی به سبک یک فیلم بسازیمِ چطور از آب درمی‌آمد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. s می گوید

    سایت appshopper برای آیفون هم خوبه.

  2. اشکان رضوی می گوید

    فروشگاه نرم افزاری آمازون همچنین برخی از برنامه های پرداخت شده را به صورت رایگان در هر روز قرار می دهد. برخی از آنها بسیار خوب هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.