چه کارهایی پیش از فروش یا هدیه دادن آیفون قدیمی انجام دهیم؟

0

شاید تصمیم گرفته باشید یکی از آیفون‌های جدید اپل را پیش‌خرید کنید یا اینکه سراغ خرید آیفون ۷ و ۸ بروید که این روزها ارزان‌تر شده‌اند.

اما می‌خواهید با آیفون قدیمی خود چه‌کار کنید؟ برخی از کاربران آیفون قدیمی را می‌فروشند یا به دوستی، یکی از اعضای خانواده و آشنایی هدیه می‌دهند.

اگر چنین تصمیمی دارید؛ بهتر است ابتدا چند کار لازم را روی آیفون خود انجام دهید و بعد آن را به دست دیگری بسپارید.

پشتیبان‌گیری

اولین گام پشتیبان‌گیری است. سال‌های زیادی با آیفون قدیمی زندگی کردید و مطمئنا اطلاعات زیادی روی آن دارید و باید از تنظیمات، فهرست تماس‌ها، پیامک‌ها و بسیاری از فایل‌های ضروری یک نسخه پشتیبان بگیرید.

این پشتیبان‌گیری دو دلیل واضح دارد: نخست مطمئن شوید پس از رها کردن آیفون یا واگذار به دیگری، چیزی از دست نداده‌اید و دلیل دوم، استفاده از نسخه پشتیبان روی آیفون جدید است.

حتی اگر از پشتیبان‌گیری خودکار روی آیفون یا اپلیکیشن‌های پشتیبان‌گیری استفاده کردید؛ بهتر است قبل از رها کردن آیفون قدیمی به طور دستی دوباره از همه‌چیز یک نسخه پشتیبان بگیرید.

برای پشتیبان‌گیری وارد اپلیکیشن Settings شده و روی نام خود ضربه بزنید. حالا صفحه‌نمایش را به پایین اسکرول کنید تا به گزینه iCloud Backup برسید. روی کلید Back Up Now ضربه بزنید تا پشتیبان‌گیری از اطلاعات شما روی سرویس آی‌کلاود انجام شود.

در زیر کلید Back Up Now برچسبی هست که آخرین تاریخ پشتیبان‌گیری را نمایش می‌دهد. گاهی اوقات به تازگی پشتیبان‌گیری شده است و دیگر نیازی به نسخه جدید ندارید.

ریست کارخانه

گام دوم پاک کردن اطلاعات روی آیفون است. بهتر است قبل از فروش یا واگذاری آیفون، تمام اطلاعات شخصی و محرمانه خود را پاک کنید.

آیفون قدیمی شما باید به حالت اولیه و تازه از کارخانه برگردانده شود. پیش از ریست آیفون، باید از سرویس iCloud خارج شوید. از بخش تنظیمات وارد iCloud شده و روی نام خود کلیک کنید.

حالا صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Sign Out را ببینید. دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا از سرویس آی‌کلاود خارج شوید.

بعد برای پاک کردن اطلاعات از روی آیفون، مسیر Settings > General > Reset را پیش رفته و گزینه Erase All Content and Settings را انتخاب کنید. از شما خواسته می‌شود رمزعبور را وارد کنید. شاید چند دقیقه‌ای طول بکشد تا آیفون ریست شود ولی دیگر همه‌چیز پاک شده است.

تجهیزات جانبی

اگر یک کاربر قدیمی آیفون باشید؛ احتمالا چندین اکسسوری از این گوشی هم دارید. باید تصمیم بگیرید که آیا این تجهیزات جانبی را برای آیفون جدید نیاز دارید یا خیر؟

گاهی اوقات برای آیفون جدید باید یک جفت ایرپاد بخرید و خود آیفون کابل شارژر و Lighting دارد. پس به این تجهیزات جانبی نیازی ندارید و بهتر است همراه با خود آیفون اصلی به فرد دیگری بدهید ولی گاهی اوقات اکسسوری آیفون قدیمی به شدت نیازتان می‌‌شود و می‌تواند از یک هزینه دوباره جلوگیری کند.

بنابراین؛ با دقت بررسی کنید کدام تجهیزات جانبی آیفون قدیمی را نیاز دارید و واقعا استفاده خواهید کرد. بقیه اکسسوری‌ها را تمیز کرده و به همراه آیفون قدیمی در جعبه قرار دهید.

فراموش نکنید با یک پارچه تمیز آغشته به الکل هم لکه‌ها یا گردوغبار روی آیفون قدیمی را بگیرید که صاحب جدید آن بیشتر خوشحال شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5