گالری عکس: آرمان‌ شهر استیو جابز و یاران‌اش که باز امشب همه نگاه‌ها معطوف آن‌جا است

0

اپل امشب مراسم معرفی آیفون‌های جدیدش را در اپل پارک و سالن تئاتر استیو جابز برگزار می‌کند.

اپل پارک دقیقا یک سال پیش، ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ به مناسبت مراسم معرفی آیفون X به روی خبرنگاران باز شده و برای اولین بار عکس‌ها و تصاویری زنده و دقیق از این آرمان شهر اپلی‌ها به دست سایت‌ها و رسانه‌ها رسید.

یک سال پیش، هنوز بخش‌هایی از اپل پارک به طور کامل ساخته و مهیای بهره‌برداری نبود. حالا، در مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل به همراه اپل واچ ۴ و احتمالا چندین اکسسوری دیگر؛ باز هم خبرنگاران این فرصت طلایی را خواهند داشت که به اپل پارک قدم بگذارند و از رازها و رموز آن عکس بگیرند و برای کل جهان مخابره کنند.

چون مراسم ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸ اپل نیز که امشب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت ایران در همین محل و سالن تئاتر استیو جابز برگزار می‌شود؛ نگاهی به عکس‌های خبرنگار سایت سی‌نت از این مجموعه در سال گذشته می‌اندازیم:

پردیس سفینه فضایی اپل

اپل پارک در مساختی ۱۷۵ هکتاری ساخته شده و میزبان ۱۲ هزار کارمند اپل است. البته، این تعداد نیرو فقط بخشی از کارکنان این شرکت هستند. اپل از سال ۲۰۱۷ دفتر مرکزی خود را به این سفینه فضایی منتقل کرده است:

اپل پارک از یک ساختمان مرکزی دایره‌ای شکل شبیه به سفینه فضایی تشکیل شده است. وسط این ساختمان درختان زیادی کاشته شده و شبیه به پارک است. سالن تئاتر شیشه‌ای استیو جابز نیز مرکز این دایره است:

نقشه سالن استیو جابز را مشاهده می‌کنید. این سیلندر شیشه‌ای فقط یک لابی برای رسیدن به سالن اصلی است. باید از راه‌پله وارد بخش زیرزمین و سالن ارایه شوید:

برخی افراد ساختمان شیشه‌ای را با ساختمان مرکزی اشتباه می‌گیرند ولی در این عکس به خوبی مشخص است که این دو از هم مجزا هستند. ساختمان شیشه‌ای مرکز ساختمان دایره‌ای بزرگ اپل پارک و مختص سالن تئاتر استیو جابز است:

در این عکس می‌توانید بفهمید چرا اپل پارک را شبیه به یک سفینه فضایی می‌دانیم و چه ابعاد بزرگ باورنکردنی دارد:

یک عکس زیبای دیگر از سالن تئاتر استیو جابز با انعکاس ابرها و آسمان. همه‌چیز شیشه است و همه‌چیز از بیرون و درون پیدا است:

داخل لابی تئاتر استیو جابز:

آسانسور چرخشی و راه‌پله‌های منتهی به سالن اصلی ارایه:

آسانسورهای چرخشی شیشه‌ای در همه‌جای اپل پارک دیده می‌شوند:

این هم نمایی از راه‌پله‌های زیبایی که شما را به زیرزمین و سالن اصلی می‌برند:

عبارت «Steve Jobs Theater» حک شده روی سنگ‌های دیواره سالن کنفرانس:

این هم نقشه دیگری از سالن تئاتر استیو جابز به همراه سالن کنفرانس و اتاق‌های مخفی زیرزمینی. علاوه بر آسانسورها و راه‌پله‌ها، دو تونل مخفی هم برای عبور و مرور کارمندان از درب‌های پشتی سالن وجود دارد:

نمایی از صحنه سالن نمایش:

پوشش خبری مراسم معرفی آیفون X با صدها لپ‌تاپ و نورهای خیره‌کننده صفحه‌نمایش‌ها:

هریک از این صندلی‌ها هزینه‌ای ۱۴ هزار دلاری دارند:

باز هم نمایی از سالن نمایش در مراسم آیفون X و خبرنگارانی که دارند به سرعت نظرات‌شان را درباره شاهکار اپل مخابره می‌کنند:

یکی از سالن‌های زیرزمین تئاتر استیو جابز که خبرنگاران می‌توانند محصولات جدید اپل را از نزدیک مشاهده و آزمایش کنند:

نمای دیگری از سالن ارایه محصولات جدید اپل:

در سال ۲۰۱۷، هنوز بخش‌هایی از اپل پارک کامل نشده و کارگران مشغول کار بودند:

حتی بال‌ها و جداکننده طبقات هم در نمای بیرونی از جنس شیشه هستند. این بال‌ها هم از دیوارهای شیشه‌ای محافظت می‌کنند و هم مانع ورود نور زیاد خورشید به سالن‌ها و اتاق‌ها می‌شوند:

اپل می‌گوید دیوارهای ساختمان مرکزی اپل پارک، بزرگ‌ترین پنل‌های منحنی شیشه‌ای هستند که تا کنون در جهان ساخته شده‌اند. گزارش شده در مجموع ۸۰۰ پنل شیشه‌ای بزرگ در اپل پارک استفاده شده است. هریک از این پنل‌ها ۴۵ فوت است که البته در مقایسه با درب‌های شیشه‌ای کافه اپل پارک به وزن ۲۲۰ تن چیزی نیست:

تمام سقف ساختمان‌ها با پنل‌های خورشیدی فرش شدند تا یک نیروگاه ۱۷ مگاواتی خورشیدی هم در اپل پارک وجود داشته باشد:

۹۰۰ گونه درخت و گیاه بومی و مقوم در برابر خشک‌سالی کاشته شده است:

اجازه بدهید از نمایی بالاتر اپل پارک و ساختمان‌های کناری آن را مشاهده کنیم. دسترسی به این مکان از بخش شمالی بزرگراه I-280 میسر است:

این هم تصویری هوایی از کل پردیس اپل پارک که البته هنوز کامل نشده بود:

یکی از آرزوی استیو جابز ساخت چنین مجموعه‌ای بود. اگرچه عمر موسس اپل به دیدن این پردیس نرسید ولی ایده‌ها و خط فکری آن در همه‌جای اپل پارک مشهود است:

ساختمان مرکزی اپل پارک دارای ۹ ورودی مختلف است. اگر بخواهید کل ساختمان را دور بزنید؛ یک پیاده‌روی مفصل انجام دادید چون حدود سه چهارم یک مایل یا ۱.۶ کیلومتر است:

علاوه بر سالن تئاتر استیو جابز، چندین ساختمان و پردیس دیگر از مجموعه اصلی اپل پارک مجزا شدند. یکی از این ساختمان‌ها متعلق به بخش تحقیق و توسعه (R&D) است. همین‌طور، یک مرکز ورزشی و تناسب اندام ۹۲۹۰ مترمربعی ساخته شده است:

اپل فکر همه‌چیز را کرده است. یک پارکینگ با ظرفیت ۹ هزار خودرو در اپل پارک ساخته که ۳ هزار خودرو در زیرزمین پارک می‌کنند. این پارکینگ هم در نوع خودش عجیب و غریب است:

نمایی از داخل یکی از پارکینگ‌های پردیس اپل پارک:

اپل پارک یک مرکز بازدید عمومی به نام Visitor Center دارد که از نوامبر ۲۰۱۷ به روی مردم باز شده است. این مرکز شامل یک فروشگاه اپل به همراه کافی‌شاپ است:

در فروشگاه اپل می‌توانید علاوه بر محصولات این شرکت؛ چیزهایی مانند تی‌شرت کیسه، کلاه بیسبال و دیگر اقلام تبلیغاتی اپل را خریداری کنید:

بهترین مکان برای دانستن بیشتر درباره اپل:

کافی‌شاپ اپل پارک:

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5