در اسنپ‌چت از یک کالا عکس بگیرید و به طور مستقیم از آمازون خریداری کنید

0

ببینید، عکس بگیرید و بخرید. این‌ها سه مرحله ساده خرید یک کالا در اسنپ‌چت هستند.

اسنپ‌چت همکاری جدیدی را با فروشگاه آمازون آغاز کرده است که می‌تواند اینستاگرام و پینترست را به چالش بکشد.

این پیام‌ٰسان تایید کرده است که به آرامی در حال عرضه این ویژگی است و می‌خواهد یک جست‌وجو و خرید بصری به اپلیکیشن خود اضافه کند.

با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند هر جسم فیزیکی که در محیط اطراف خود مشاهده می‌کنند را با دوربین اسنپ‌چت عکاسی یا بارکد آن را اسکن کنند تا به طور مستقیم قیمت و لینک خرید آن از سایت آمازون ظاهر شود.

در صفحه‌ای که پس از گرفتن عکس ظاهر می‌شود؛ کاربر می‌تواند تصویر کوچکی از کالا، قیمت، نمونه‌های مشابه، لینک خرید و حتی امتیاز کاربران را مشاهده کند و بعد تصمیم به خرید بگیرد.

وقتی روی لینک خرید کالا ضربه بزنید؛ به سایت آمازون یا اپلیکیشن آن برای ادامه مراحل متصل می‌شوید.

بهترین مثال برای این قابلیت اسنپ‌چت، وقتی است که از کفش دوست‌تان، کیف همکارتان یا هر چیز دیگری خوش‌تان آمده و می‌خواهید قیمت آن را بدانید یا مدل‌های دیگر آن را بررسی کنید.

پروسه عکس گرفتن یا اسکن بارکد و QR Code از کالا توسط برنامه اسنپ‌چت انجام می‌شود ولی آمازون با فناوری بینایی ماشینی می‌تواند این چسم را براساس شکل ظاهری، لوگو، بسته‌بندی و هرگونه اطلاعات منحصربه‌فرد دیگر شناسایی و به کاربر پیشنهاد بدهد.

این ویژگی جدید اسنپ‌چت فعلا برای درصد بسیار کمی از کاربران این اپلیکیشن در ایالات متحده فعال شده است و کاربران کشورهای دیگر هنوز به آن دسترسی ندارند.

با اجسام ارتباط برقرار کنید

اسنپ‌چت می‌تواند برای هر خرید درصدی از آمازون بگیرد یا اینکه این ویژگی را بیشتر برای افزایش کاربران منتشر کند. خود اسنپ‌چت می‌گوید دنبال هدف دوم است و طرح‌های درآمدزایی از این ویژگی ندارد یا حداقل در کوتاه‌مدت ندارد.

نرم‌افزارهای دیگری مانند اینستاگرام و پینترست هم قابلیت‌های مشابهی برای فروش آنلاین راه‌اندازی کردند. در اینستاگرام شاهد افزوده شدن برچسب «Shopping» در استوری‌ها هستیم و یک کانال اختصاصی فروشگاهی در بخش «Explore» مشاهده می‌کنیم.

پینترست هم یک بخش «Shop» راه‌اندازی کرده است که ماهیانه ۲۵۰ میلیون کاربر دارد. در کشور ایالات متحده نزدیک به ۲۰ درصد کاربران ترجیح می‌دهند با موبایل خرید کنند و این قابلیت‌ها می‌تواند به فروش بیشتر و درآمدزایی منجر شود.

اسنپ‌چت می‌گوید این ویژگی بخشی از پروژه و چشم‌انداز «Camera Company» این شرکت است. آن‌ها می‌خواهند ویژگی‌های بیشتری مانند مکان‌یابی را هم به دوربین اسنپ‌چت اضافه کنند اما به نظر می‌ٰسد فعلا یک لایه واقعیت افزوده باشد.

در نهایت، کاربران می‌توانند با دوربین گوشی‌های خود، اجسامی که نمی‌شناسند را شناسایی و اطلاعات و قیمت درباره‌شان به دست بیاورند. شرکت‌هایی مانند اسنپ‌چت و اینستاگرام در صدد هستند کاربران با دوربین‌ها بتوانند با اجسام اطراف‌شان ارتباط برقرار کنند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.